Gå til innhold

Snart_2?, Mary had a little lamb og Drømmen sin skravletråd


Drømmen *Prinsesse23.01.2007*

Anbefalte innlegg

 

Så kooooselig å høre fra deg igjen. Fant innlegget relativt greit jeg... Søk på søkefelte, skriv "drømmen" og søk i forum så popper det opp. :o)

 

Høres ut som om du har hatt en helt fantastisk ferie! Gleder meg nå altzå, bare noen timer igjen. Jippiii!!

 

Så her reiser jeg uten tilgang til nett i tre uker, midt i ikm til dere begge. Himmel, kommer til å være såååå spent jeg da! Men regner med det ligger gode nyheter til meg her når jeg er tilbake.

 

I dag reiser vi til mamsen til "mannen" (som han blir kalt) som bor i Arendal. Er båt race i helga så tar bilen nedover dit og får med oss litt liv der. Samtidig får vi tilfredsstilt svigermor sitt behov for besøk i sommer, så er det ute av verden.

 

Chanel (voffsen) skal være hjemme hos lillebror i helga, så på søndag må vi hjem og hente henne før vi setter nesa ut i båten. Der er det litt reparasjoner på den ene motoren før vi kan reise av gårde, så får håpe det går i orden. Og deretter er det sørlandet neste for oss! Regner med å reise ned til Kristiansand og snu der før vi setter nesa mot svenskekysten og kanskje Skagen hvis det blir veldig fint vær. Så nå får bare det været som har vært holde seg!!

 

Rart å tenke på at når jeg kommer hjem så skal vi på UL og kanskje magen har tittet ordentlig frem også? Rare greier.... venter i spenning om dagen her, venninna mi hadde termin på mandag og der er det fortsatt ikke skjedd noe så håper virkelig det blir litt action der snart. Vil jo gjerne se nurket før vi drar på ferie da. :o)

 

Nei, får jobbe litt videre her!

 

Vi "sees" om tre uker!!

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som en skikkelig deilig ferie dere har fremfor dere da - forstår godt at du har gleda deg. Ingenting er bedre enn å late seg i båt og på svaberg i Norge når sommeren viser seg fra sin beste side her hjemme. Og sørlandet er jo også deilig da - Og NÅ er dagen her- endelig din tur til ferie!

 

Blir faktisk "rart" og ikke kommunisere med hverandre på 3 uker! Spesielt om det skal vise seg at denne murringen fører til noe annet en et kjipt tantebesøk :-) Da jeg stod opp og gikk for å tisse var jeg helt sikker på at: JA; nå kommer tanta... Lå i sengen og hadde skikkelig murring. Så jeg ble litt sånn: Næa - det kan ikke være mulig? Men prøver å ikke gire meg opp for mye denne gang - murring et par dager før (om ikke SÅ sterke som nå) og ømme bryster er klassisk beskjed om at tante grusom er på vei!

 

Ønsker deg, mannen, Chanel og lille spire en RIKTIG GOD FERIE.

 

I'll be here smiling or banging my head into the wall... when you are back. hehehe

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...