Gå til innhold

Spiral kom ut igjen, noen som har satt inn ny?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Den falt altså bare ut etter noen måneder, gyn sa at dette skjer med noen få og at kroppen støter den ut og ikke vits i å sette inn ny. Dette er nå tre år siden, legen min mener dette er veldig rart og jeg er nå henvist på nytt for å sette inn ny. Noen flere dette har skjedd med? Satt den andre gangen? Spent og nervøs.

 

Anonymous poster hash: 1d660...f9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Falt den ut med en gang første gangen? Hvor lenge etter prøvde du på nytt? Vet de hvorfor den falt ut? Her sjekket de med ul så den var riktig på plass. Er du fornøyd nå? Håper det går bra at jeg spør litt :)

 

Anonymous poster hash: 1d660...f9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den satt på forsøk nr 3, da i forbindelse med en abort. Det at spiralen ikke satt riktig gjorde meg gravid. Men da satt den til jeg valgte å fjerne den.

 

Anonymous poster hash: e32d0...b91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nettopp det jeg er redd for, at jeg kan bli gravid hvis den vandrer avgårde igjen :S usikker om jeg bare skal begynne på pilla igjen...

 

Anonymous poster hash: 1d660...f9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns å p stav er mye bedre,luksus å gå 3 år uten å tenke på prevensjon.

 

Anonymous poster hash: f5970...a7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått på cerazette minipille og hadde blødninger hele tia da så da mente legen at p-stav ikke var noen god idé. Ah jeg er usikker..vil helst slippe mens, men det viktigste er jo å ikke bli gravid.

 

Anonymous poster hash: 1d660...f9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått på cerazette minipille og hadde blødninger hele tia da så da mente legen at p-stav ikke var noen god idé. Ah jeg er usikker..vil helst slippe mens, men det viktigste er jo å ikke bli gravid.

 

Anonymous poster hash: 1d660...f9b

Steriliser mannen?

 

Anonymous poster hash: 67e7f...5dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja han skal sterilisere seg, vi har bare ikke kommet oss rundt, men jeg vil gå på prevensjon uansett pga mye plager under mens osv så vil jeg helst ha det så sjelden som mulig, sist forsvant menstruasjon så lenge spiralen satt inne. Håper på det samme igjen, men det er sant at hvis han steriliserer seg trenger jeg ikke være så bekymret for å bli gravid om spiral mislykkes.

 

Anonymous poster hash: 1d660...f9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...