Gå til innhold

Jeg skal på tupperwareparty i morgen og trenger tips:)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva er dine beste kjøp?:)

 

Kunne trengt ny potetskreller. Er tw sin god? Ser de har et sånt click-set, men det er jo ikke billig da.. er det verdt pengene?:)

 

Anonymous poster hash: 891a5...b92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Riskoker.

Pannekakeboks (egt en dampkoker).

Salatboks med rist i bunn.

Ultrapro.

 

Anonymous poster hash: 083f3...2a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er dine beste kjøp?:)

 

Kunne trengt ny potetskreller. Er tw sin god? Ser de har et sånt click-set, men det er jo ikke billig da.. er det verdt pengene?:)

 

Anonymous poster hash: 891a5...b92

Potetskrelleren er veldig god👍🏻

Ellers anbefaler jeg Boksåpneren

 

 

Anonymous poster hash: ddf25...cc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riskoker.

Pannekakeboks (egt en dampkoker).

Salatboks med rist i bunn.

Ultrapro.

 

Anonymous poster hash: 083f3...2a5

Pannekakeboks? Hva er det?

 

Anonymous poster hash: 42d26...359

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Salatslynga. Den er genial.

Hvis dere spiser endel salat da. Jeg spiser salat tre/fire ganger i uka og den er konstant i bruk.

 

Anonymous poster hash: 1a727...1f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det selges lenger, men vi har en boks til oppbevaring av egg. Genial til å ha med seg rå egg i sekken på tur ol. Da knuser de ikke.

 

Anonymous poster hash: 5075d...ba7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det selges lenger, men vi har en boks til oppbevaring av egg. Genial til å ha med seg rå egg i sekken på tur ol. Da knuser de ikke.

 

Anonymous poster hash: 5075d...ba7

Hvorfor skal en ha rå egg med på tur?

 

Anonymous poster hash: 42d26...359

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor skal en ha rå egg med på tur?

 

Anonymous poster hash: 42d26...359

Fordi det kan være godt?

 

Nykokte, eller nystekte egg er en fryktelig god frokost i teltåpningen. 😊

 

Anonymous poster hash: 5075d...ba7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tingene jeg bruker mest er:

 

- potetskrelleren

- Extrachef/smooth chopper/herb chopper - jeg har alle tre og syns det er genialt å f.eks. kunne kutte løk uten at tårene triller på under 30 sek!

- drikkeflasker som jeg har i ulike størrelser

- easydelight (til å lage omelett i microen)

- Easy mål og miks 2L - desilitermål med lokk - genial til pannekakerøre o.l.

- knivene - bruker mye den som heter sagtakket universalkniv

- Fusionmaster rivjern - bruker denne en del også, f.eks. til å rive ost, som går på bare noen sek!

- Eksklusiv skål - bruker disse til bl.a. å servere potetgull (og også annen mat) - og så er det enkelt å bare ha på lokket og sette det i skapet, så holder det seg slik det skal være

- Sandwich boks - disse bruker ungene til å ha med seg på skolen. Passer fint 3-4 brødskiver i denne. Akkurat passe til mine. 

- Spacemakerboksene - gjør at det blir god orden i skapene mine. Den på 3,4 liter passer akkurat til 2 kg mel.

- Modulett - bruker spesielt mye den til spaghetti

- Microfiber koppehåndkle - Jeg elsker dette. Suger godt til seg vannet uten å kjennes vått

 



Anonymous poster hash: 4f65f...110
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor bakebolle med lokk. Tror den heter maxi røreskål.

 

Speedy chef og herb chopper eller extra chef.

 

Drikkeflasker.

 

Freezer smart-boksene. Bruker de på 4,5 dl til å fryse hjemmerørt syltetøy i.

 

Rundlett-bokser i flere størrelser. Mener de har et "gavesett" nå med flere forskjellige størrelser. Hvis du kjøper salatristen i tillegg som ekstradel/reservedel har du også bra oppbevaring av salat (isteden for å kjøpe den salatboksen).

 

Spacemakere til oppbevaring av mel/tørrvarer. Den største på 3,4 l passer perfekt til en 2 kg pose hvetemel.

 

Jeg er også veldig fornøyd med slice n'star eggedeleren.

 

Anonymous poster hash: 6a626...cdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tydeligvis den pannekakeboksen, arvet etter bestemor 😄 risten mangler, men det gjør jo ingenting.den er oransj med hvitt lokk:)

De har nok ikke den oppbevaringstingen til egg, den høres jo super ut for oss som ser behovet for den😉

 

Er det den horisontale eller vertikale skrellen som er best til poteter?

 

Tenkte litt på å kjøpe ultra pro, men jeg har en oval le creuset gryte, så tenker vel at den kan gjøre samme jobben som ultra pro ☺️

 

Boksåpner er tilført listen, den må jeg ha!

 

Salatslyngen var for dyr, for en pris....🤔

 

HI

 

Anonymous poster hash: 891a5...b92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor bakebolle med lokk. Tror den heter maxi røreskål.

Speedy chef og herb chopper eller extra chef.

Drikkeflasker.

Freezer smart-boksene. Bruker de på 4,5 dl til å fryse hjemmerørt syltetøy i.

Rundlett-bokser i flere størrelser. Mener de har et "gavesett" nå med flere forskjellige størrelser. Hvis du kjøper salatristen i tillegg som ekstradel/reservedel har du også bra oppbevaring av salat (isteden for å kjøpe den salatboksen).

Spacemakere til oppbevaring av mel/tørrvarer. Den største på 3,4 l passer perfekt til en 2 kg pose hvetemel.

Jeg er også veldig fornøyd med slice n'star eggedeleren. Anonymous poster hash: 6a626...cdb

Er det mulig å kjøpe risten utenom altså?

 

Anonymous poster hash: 891a5...b92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tydeligvis den pannekakeboksen, arvet etter bestemor risten mangler, men det gjør jo ingenting.den er oransj med hvitt lokk:)

De har nok ikke den oppbevaringstingen til egg, den høres jo super ut for oss som ser behovet for den

 

Er det den horisontale eller vertikale skrellen som er best til poteter?

 

Tenkte litt på å kjøpe ultra pro, men jeg har en oval le creuset gryte, så tenker vel at den kan gjøre samme jobben som ultra pro ☺

 

Boksåpner er tilført listen, den må jeg ha!

 

Salatslyngen var for dyr, for en pris....

 

HI

 

Anonymous poster hash: 891a5...b92

Jeg har og arvet en sånn oransje med hvitt lokk av min bestemor :)

 

Anonymous poster hash: c4fd3...205

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tydeligvis den pannekakeboksen, arvet etter bestemor risten mangler, men det gjør jo ingenting.den er oransj med hvitt lokk:)

De har nok ikke den oppbevaringstingen til egg, den høres jo super ut for oss som ser behovet for den

 

Er det den horisontale eller vertikale skrellen som er best til poteter?

 

Tenkte litt på å kjøpe ultra pro, men jeg har en oval le creuset gryte, så tenker vel at den kan gjøre samme jobben som ultra pro ☺

 

Boksåpner er tilført listen, den må jeg ha!

 

Salatslyngen var for dyr, for en pris....

 

HI

 

Anonymous poster hash: 891a5...b92

Hvor mye kostet salatslyngen?

 

Anonymous poster hash: c4fd3...205

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å kjøpe risten utenom altså?

 

Anonymous poster hash: 891a5...b92

Ja, ikke noe problem. Bare spør konsulenten, så hjelper hun deg. Og hun kan kanskje hjelpe deg å skaffe risten til pannekakeboksen din også som reservedel. Den boksen fungerer best med risten. Hele poenget er nemlig at mellomrommet mellom risten og boksen skaper et varmeisolerende lag som holder maten oppi der varm. Og at damp/kondens renner ned fra lokket langs sidene i boksen og samler seg under risten i stedet for på maten (og maten blir da ikke soggy). 😊👍

 

Anonymous poster hash: 6a626...cdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, mitt aller beste råd er nok å tviholde på lommeboken, og absolutt ikke gripe tak i noen penn som kan føre til bestillinger i et skjema.

 

Grusomt overpriset og slett ikke alltid så innmari genialt. Det blir fort mye ubrukelig ræl.

 

Anonymous poster hash: 8d01a...15c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte kjøkkensett II til 179kr sist jeg var på party, anbefales! Da kan du presse sitroner, rive ingefær og skille eggehviter, og det er med lokk til boksen så man kan sette det i kjøleskapet. Bruker den hver dag og elsker den! 😊

 

Anonymous poster hash: d0137...712

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, mitt aller beste råd er nok å tviholde på lommeboken, og absolutt ikke gripe tak i noen penn som kan føre til bestillinger i et skjema.

 

Grusomt overpriset og slett ikke alltid så innmari genialt. Det blir fort mye ubrukelig ræl.

 

Anonymous poster hash: 8d01a...15c

Dette👆

 

Anonymous poster hash: 50f80...744

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...