Gå til innhold

Mye som skjer i magen nå 1 uke etter EL, hva opplevde dere?


Ville Vera

Anbefalte innlegg

Siden i går har jeg kjent murringer i magen og litt stikking på høyre side av livmor/lysken, ganske ubehagelig som menssmerter. Våknet opp i mårrest og smertene ble verre. Nå har jeg en slags "brennende" følelse i underlivet, inni på en måte. 

Har noen av dere opplevd det? Og hvilken andre symptomer opplevde dere?

Skal nevnes at jeg også er megatrøtt, småuggen og sur, hehe. Enda litt for tidlig til at det er TR som melder sin ankomst.

 

Håper jeg er gravid :) I så fall er jeg ca 3 uker på vei.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har akkurat det samme, men er redd TR kommer i dag. IKM søndag. I dag lys rosa utflod, men ingen mens smerte som jeg ALLTID har.

Den følelsen i underlivet hadde jeg og noen dager etter EL. stikkende/brennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sent som nå? 😀 vi skal teste i morgen tidlig, 3 dager over IKM

Mener du at du er 3 dager over IKM nå, lillevenn17? Jeg er 5 dager over IKM og skal teste på torsdag grunnet mannen jobber borte (han vil være med på testingen). Har du noen symptomer? Jeg har ingen, kun lette murringer nå og da - ellers helt symptomfri 😊 Spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så sent som nå? 😀 vi skal teste i morgen tidlig, 3 dager over IKM

Trudde det var neste søndag du hadde IKM, men håper det ikkje kjem meir no då 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM var på søndag som var. Ikke kommet mer foreløpig. Både jeg og sambo har merket at areola og knoppene er større, hatt ekstremt såre og sensitive brystknopper. Stikninger i underlivet og lysken, og litt murringer. Ikke opplevd dette tidligere.

Tester i morgentidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd, men kan jo bli positiv etterhvert? 😊 Hvor lange sykluser pleier du å ha?

Vet ikke, første pp. Men ingen TR enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...