Gå til innhold

Murring i livmor uke etter eggløsning?


Ville Vera

Anbefalte innlegg

Nå er det ei uke siden eggløsning. Jeg hadde en del smerter mens det sto på, før det gikk over igjen. Og nå plutselig har jeg fått tilbake samme "murring" i livmor, ikke vondt bare litt ubehagelig.

Kan det være et tegn på graviditet? Noen andre som har opplevd det? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!
Jeg kjente litt murringer flere dager etter EL, og ca. 10dpo kjente jeg noe stiknikner og strekkfølelse i "lille-magen". IKM i går eller i dag, foreløpig ingen TR. Håper jo veldig at det har vært tegn på graviditet  :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg kjente litt murringer flere dager etter EL, og ca. 10dpo kjente jeg noe stiknikner og strekkfølelse i "lille-magen". IKM i går eller i dag, foreløpig ingen TR. Håper jo veldig at det har vært tegn på graviditet  :danse:

Wii :) Krysser fingrene for deg! Har du tatt en test?

Jeg venter ikke mensen før om 12 dager. Har en lang syklus, men det er 1 uke siden EL. Prøver også å bli gravid :-) Pleier å ha eggløsningssmerter i et par dager rundt EL, men denne gangen varte det overraskende i flere dager. Så dabbet det av og tok seg plutselig opp igjen nå.. Hmm.. Håper det kan være et tegn på at noe positivt skjer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tok test torsdag, fredag og lørdag som var. Ingen skyggestreker engang. Og jeg blir så veldig skuffet, så nå venter jeg heller på TR og tar test hvis den ikke har kommet til onsdag. 

Første barnet hos deg?

 

Har forresten lest her og på andre forum at TR alltid kommer 14 dager etter EL, så da er det heller EL som flytter seg sent i syklusen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde samme som du, og fikk besøk av Tante Rød i dag. Var nesten sikker på at jeg var gravid siden jeg hadde kjent så mye murringer. Men tror bare det er det at siden vi prøver så kjenner jeg mye bedre etter enn jeg gjorde før!

 

Men håper at du er gravid, krysser fingra for deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tok test torsdag, fredag og lørdag som var. Ingen skyggestreker engang. Og jeg blir så veldig skuffet, så nå venter jeg heller på TR og tar test hvis den ikke har kommet til onsdag. 

Første barnet hos deg?

 

Har forresten lest her og på andre forum at TR alltid kommer 14 dager etter EL, så da er det heller EL som flytter seg sent i syklusen. 

Andre barnet hos meg, men det er 10 år siden jeg var gravid sist så jeg husker ikke en kvekk av symptomene. Da var det ikke planlagt så jeg la heller ikke merke til noe spesielt. Nå derimot når jeg prøver så legger jeg merke til alt, hehe. Jeg hadde en kjemisk graviditet i siste syklus, da begynte jeg å blø 10 dager før forventet mens, noe som aldri har skjedd før siden jeg har en veldig nøyaktig syklus. Det begynte med murring før det gikk over til kraftig blødning. Håper det ikke er tilfelle denne gangen og at murringer kan bety at spiren setter seg. Har du vært gravid før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde samme som du, og fikk besøk av Tante Rød i dag. Var nesten sikker på at jeg var gravid siden jeg hadde kjent så mye murringer. Men tror bare det er det at siden vi prøver så kjenner jeg mye bedre etter enn jeg gjorde før!

 

Men håper at du er gravid, krysser fingra for deg! :)

Æsj, ja du har sikkert rett i det når vi ønsker så veldig  :) Men jeg har aldri noe murringer mellom EL og mens til vanlig, så noe er annerledes. Hadde det på samme måte forrige måned, det endte i en kjemisk graviditet. Håper det sitter denne gangen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...