Gå til innhold

Total blind når EL kommer


Elsa88

Anbefalte innlegg

Da er vi i gang, MEN når kommer EL og mensen???

Etter 4 år med hormonspiral har mensen vært historie. Men nå er den fjernet. Blødde i 7 dager etter den ble fjernet men var nok ikke mensen den nei. Så nå blir det spennende når mensen kommer, eller om den kommer i det hele tatt ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må sikkert bare vente.

Jeg fikk EL smerter, så jeg testet meg med EL strimmeltester som var positive. Venter på mens nå, eller ikke 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hatt EL smerter før, var telling etter mensen som funket sist, men da var mensen vært regelmessig siden dag 1. Blir som å vare ung igjen og skal ha mensen før første gang 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

El kommer alltid 14 dager før neste mens :) så har du 28 dagers syklus så er den på dag 14 ca :) hvis du temper basaltemp hver morgen før du står opp kan du se når el har vært :) da stiger tempen og holder seg høyere frem til menstruasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ta tempen hver morgen, det har jeg ikke mulighet til, nok som skjer om morgenen 😊 nei, blir nok bare å vente å se. Om jeg har 28 dager syklus det får tiden vise 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Har selv tvillinger som skal ordnes også videre om morgenen. Men får til å tempe :) tempe vaginalt tar bare 4 sekunder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...