Gå til innhold

Noen med barn som har hatt stort hodeomkrets og måttet ta mr pga dette?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vår gutt på tre år må dette. Fars familie har store hoder , men i og med at han er forsinket i utviklingen så vil de utelukke medisinske årsaker til dette. Jeg gruer meg så til dette, både det selve undersøkelsen med narkose og for svaret.

 

Han har vokst 2,7 cm i hodeomkrets fra han var 18 mnd til nå 3 år.

 

Noen som har vært i lignende situasjon?

 

Anonymous poster hash: 9649a...a5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke noe om det, dessverre, men han legges i en veldig lett narkose for å ta MR. Mitt barn tok MR av annen årsak og det gikk helt fint. Fikk reise hjem samme dag. Ville ikke bekymret meg for narkosen, i hvert fall.

 

Lykke til!

 

Anonymous poster hash: 6da04...c6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sønn hadde "for stor" hodeomkrets i følge helsesøster. Hun stresset meg masse med dette, men legen mente at alt var som det skulle. Her har de også store hoder på farssiden. Min sønn hadde nesten like stort hode som meg som 3 åring. Jeg er 56cm rundt hodet og sønnen min var 55cm rundt hodet som 3 åring. Nå er han 6 år og feiler ingen verdens ting.

 

Anonymous poster hash: a6b7e...65e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sønn hadde "for stor" hodeomkrets i følge helsesøster. Hun stresset meg masse med dette, men legen mente at alt var som det skulle. Her har de også store hoder på farssiden. Min sønn hadde nesten like stort hode som meg som 3 åring. Jeg er 56cm rundt hodet og sønnen min var 55cm rundt hodet som 3 åring. Nå er han 6 år og feiler ingen verdens ting.

 

Anonymous poster hash: a6b7e...65e

Nå beroliget du meg , tusen takk. Vår gutt ble målt igår og ligger på 54,7. Han har hatt stort hode hele tiden, men de ville sjekke i og med at han er noe forsinket i utvikling. Uff blir så bekymret for dette.

 

Anonymous poster hash: 9649a...a5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...