Gå til innhold

Redd for SA


Elisedn

Anbefalte innlegg

Hei!
Jeg er nå i uke 6+2 og vi gleder oss veldig til å bli foreldre for første gang.
Jeg spiser sunt, tar Folat og Tran hver dag. Jeg er også godt trent fra før så etter at jeg blir gravid har jeg fortsatt å trene, men med moderat intensitet.
Likevel går jeg rundt og er redd for at jeg skal miste barnet, siden dette barnet er noe vi har veldig lyst på.
Hvor stor sjanse er det egentlig for dette?
Hvordan kan jeg klare å ikke bekymre meg så mye for det?
 

Endret av Elisedn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo en veldig, veldig vanlig ting å bekymre seg for. 

 

Jeg måtte bare være flink å si til meg selv hele tiden at det ikke var nødvendig å være bekymret, for det er utenfor min kontroll. Det hjelper ikke å være redd. Måtte være streng mot meg selv når tankene kom og pushe de litt vekk. (kan hende dette er helt feil for deg, men for meg var det eneste løsning)

 

Men det var jo alltid en liten usikkerhet som var med meg, selv om det gikk helt fint! 

 

Håper alt går fint hele svangerskapet med deg og barnet! :) Sjansen er jo størst for det!



Anonymous poster hash: 3a303...9d1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det 

 

 

Det er jo en veldig, veldig vanlig ting å bekymre seg for. 

 

Jeg måtte bare være flink å si til meg selv hele tiden at det ikke var nødvendig å være bekymret, for det er utenfor min kontroll. Det hjelper ikke å være redd. Måtte være streng mot meg selv når tankene kom og pushe de litt vekk. (kan hende dette er helt feil for deg, men for meg var det eneste løsning)

 

Men det var jo alltid en liten usikkerhet som var med meg, selv om det gikk helt fint! 

 

Håper alt går fint hele svangerskapet med deg og barnet! :) Sjansen er jo størst for det!



Anonymous poster hash: 3a303...9d1

 

En grunn til at jeg også bekymrer meg er fordi jeg ikke har hatt noen symptomer de siste 3 dagene egentlig, så føler meg ikke særlig gravid. Er sliten og trøtt da, men bortsett fra det kjenner jeg ikke noe :P
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...