Gå til innhold

Verk i eggstokkene?


malijo

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har nylig funnet ut att jeg er gravid, (hehe lite i chock men er veldigt glad også! :hjerter: ) og skal vara i 6e uka nå cirka. Har egentlig ikke merka så mye mer en att jeg er mer trøtt en vanlig. Siden 2 dager tilbake har jag dock hatt verk i den venste eggestokken, ikke veldigt vondt men det hugger til lite innimellom. Noen fler som opplevd dette? Blir ju selvsagt litt orolig men håper det har en natulig førklaring.  :sjenert:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også i uke 6 og i forrige uke (altså uke 5) så hadde jeg denne verkingen i eggstokken. Det føltes ut som mensen skulle komme, så jeg gikk rundt og var litt bekymret for at den skulle komme, men ingenting dukket opp :) Jeg søkte det opp og det er visst fordi livmoren vokser/utvider seg. Har ikke kjent noe av det denne uken her egentlig. Nå er det bare litt ømme bryster og at jeg er veldig sliten og trøtt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også i uke 6 og i forrige uke (altså uke 5) så hadde jeg denne verkingen i eggstokken. Det føltes ut som mensen skulle komme, så jeg gikk rundt og var litt bekymret for at den skulle komme, men ingenting dukket opp :) Jeg søkte det opp og det er visst fordi livmoren vokser/utvider seg. Har ikke kjent noe av det denne uken her egentlig. Nå er det bare litt ømme bryster og at jeg er veldig sliten og trøtt :)

Det låter som vi har akkurat samma symptomer! Men du mår bra i övrigt? Ikke noe kvalme osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Ingen kvalme enda vertfall 😊 Eneste jeg merka forrige fredag var at jeg fikk noen sterke luftsmerter etter å ha spist litt for sterk mat. Så da vet jeg at jeg bør være forsiktig med det 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...