Gå til innhold

Når fortelle arbeidsgiver???


mammatil4ioktober :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg sa det allerede i uke 6-7. Har et nært forhold til sjefen min og hun er veldig grei. Sist fikk jeg lagt godt til rette på jobben, og det har jeg fått hittil også. Forståelse for at jeg har vært sein noen dager og har fått gå hjem tidlig når jeg har vært dødssliten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 6-7 her også da jeg tilsynelatende helt ut av det blå ble sykemeldt 100% med hyperemesis begge gangene. Har en grei sjef som jeg har et godt forhold til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg "måtte" fortelle det i uke 7-8 da jeg ble 50% sykemeldt. Hadde hatt mange sykemeldinger på jobben i tiden før, og jeg er vanligvis den første som reagerer på at kolleger ringer seg syke søndagsmorgen, og er observert ute på byen lørdagskvelden.

 

Var veldig greit at sjefen visste når jeg selv måtte melde meg syk i helga på kort varsel pga sa.



Anonymous poster hash: af218...2ce
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Lurer også litt på dette. Har bare et midl vikariat nå, med sannsynlighet for ny kontrakt fra august, men er redd for at om jeg forteller dette før jeg får ny kontrakt, får jeg den kanskje ikke... Noen som vet noe om reglement her? Ifht permisjonssøknad kan jeg vente til august med å si noe, men hadde en MA for ca 5mnd siden og tenker at det er lurt at arb.giver vet i tilfelle det skjer igjen... Vet ikke hva jeg skal gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fortalt det på dag 1 då testen lyste positiv. Alså når mensen ikkje dukka opp. Må pga kan ikkje jobbe der og er heime på fulltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortalte det også samme uke som jeg fant det ut, da jeg må ut av tjeneste/jobben med en gang. 

Anonymkode: 7d587...06a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...