Gå til innhold

Svimmelhet, nesten besvimelse, hjertebank og tungpustet..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som opplever noe av det samme? Syntes det er fryktelig ekkelt. Holdt på å besvime da jeg skulle ut av dusjen idag og får den samme følelsen om jeg må stå et sted lenge uten å kunne sette meg. Skal til jordmor på tirsdag så skal høre med hun men tenkte kanskje noen hadde liknende erfaringer?

 

Anonymous poster hash: 4ef50...677

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, opplever det samme som du beskriver.. har måtte satt meg ned i butikker o.l for ikke å besvime. Har litt lavt blodtrykk, men ikke så lavt at det skulle tilsi så mye svimmelhetsplager. Fikk beskjed av jordmor at det er mye som foregår i kroppen om dagen, og at det rett og slett er grunnen.. slitsomt er det, uansett grunn. Håper det går over både for deg og meg snart! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nesten litt deilig å se at andre sliter med det samme som meg. Jeg blir så fort uvel og svimmel, så blir jeg kvalm. Jeg blir jo redd, men er blitt litt vandt til dette nå.

Var hos legen og tok blodprosenten og den var littebitt lav. Så kan hende det er grunnen. Men ellers føler jeg meg i en egen boble, glemmer ting og har mange tanker🙄😅🤷🏼‍♀️

Vi får håpe dette går over når babyen er ute :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med det samme men her er det definitivt blodtrykket . Sist jeg målte det var det på 87/54 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det er flere😬 Blir spennende å høre hva jordmor sier om det imorgen!

 

Anonymous poster hash: 4ef50...677

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...