Gå til innhold

Hjelp! Live, Synne eller Tiril? :)


AMy00

Anbefalte innlegg

Snart kommer lillesøster, og jeg lurer på hva dere liker best av desse navnene: Live, Synne eller Tiril? (Storesøstrene heter Eline og Mathea).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tre flotte navn. Blir ikke feil uansett. Jeg har egentlig alltid sett for meg at jeg skulle få en datter som heter Synne, det synes jeg er et nydelig navn - selv om vi valgte et annet navn da vi fikk ei jente. Tiril har også stått på mine navnelister. Stemmer derfor på et av dem. Velg det som klinger best til etternavnet.

 

Anonymous poster hash: 24479...669

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synne er så fint navn!!! at ikke fler bruker det... hadde jeg fått jente hadde valget vært enkelt! Vi sto også mellom Synne og Tiril, før vi nå finner ut at vi har en Amund  i magen :P 



Anonymous poster hash: 5b873...533
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker best Live, men føler det blir litt likt Eline? Kanskje det bare er meg. I så fall hadde jeg valgt Synne. :)



Anonymous poster hash: 0f453...f93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Liker best Live, men føler det blir litt likt Eline? Kanskje det bare er meg. I så fall hadde jeg valgt Synne

 

 

Akkurat det samme har jeg tenkt mye på, at Eline og Live er for like navn. Så det er egentlig det som gjør at jeg er usikker på det navnet. Pappaen derimot synst ikke det, så der er vi uenig. Takk for tilbakemelding :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Live, Synne, Tiril.. Tiril var jo tilogmed komt høgt på topplistene, så ville ikke valgt det.

 

Anonymous poster hash: 0d46e...ff9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle tre er fine, men jeg liker Synne og Live aller best! Forstår at det er vanskelig, jeg sliter med å velge ett. Live kan kanskje likne noe på Eline, begge har "li" i seg og ender på e. Samtidig slutter jo både Synne og Eline på "ne", så de kan nok også i blant oppfattes som litt like. Synes ingen av de er så like at det gjør noe, da.

 

Anonymous poster hash: 0ad44...878

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...