Gå til innhold

Noen fra Tønsberg/Horten/Sandefjord som vil bli kjent da...?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Bor selv i Tønsberg :)

 

Har mann og 2 barn på 1 og 7 år. Ønsker å bli kjent med noen som jeg kan møte av og til å finne på hyggelige ting sammen med, både med og uten barn :)

 

Jeg liker egentlig å gjøre veldig mye forskjellig, glad i å finne på ting :) Glad i å reise, sy, cafeturer, byturer både her og andre steder, skravle over et glass vin, lekeland og andre aktiviteter med barna.....

 

:)



Anonymous poster hash: 8a352...28a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

  • 10 måneder senere...
On 2.2.2017 at 6:10 PM, Anonym bruker said:

Bor selv i Tønsberg :)

 

Har mann og 2 barn på 1 og 7 år. Ønsker å bli kjent med noen som jeg kan møte av og til å finne på hyggelige ting sammen med, både med og uten barn :)

 

Jeg liker egentlig å gjøre veldig mye forskjellig, glad i å finne på ting :) Glad i å reise, sy, cafeturer, byturer både her og andre steder, skravle over et glass vin, lekeland og andre aktiviteter med barna.....

 

:)

 


Anonymous poster hash: 8a352...28a

 

Hei, jeg har to gutter en er 1år og store bror er nesten 6år, vi vil gjerne møte noen for å være sammen finne på noe, men vi hat ikke vil men det er jo busser som kjlrer 😁😁 Vi ee fra Bosnia så hvis dere vil bli kjent med oss da får dere smakke extra god mat 😁😁 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
På 2018-02-09 den 22.42, Dijana1609 skrev:

Hei, jeg har to gutter en er 1år og store bror er nesten 6år, vi vil gjerne møte noen for å være sammen finne på noe, men vi hat ikke vil men det er jo busser som kjlrer 😁😁 Vi ee fra Bosnia så hvis dere vil bli kjent med oss da får dere smakke extra god mat 😁😁 

Hei jeg vil gjerne smake god mat også😊.Jeg er alene mor og bor i Sandefjord.  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
På 14.3.2017 den 19.12, MajaThorup skrev:

Sandefjord her :) Hadde vært koselig med nye bekjente! :)

Hei jeg er også fra Sandefjord 😊vil du bli kjent😊 jeg er alene mor med barn 2år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...