Gå til innhold

Smertestillende egguttak Hausken


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei.
Er det noen som har hatt egguttak hos klinikk Hausken i Bergen?
Hvilke/hvor mye smertestillende fikk du? Jeg gruer meg sånn...


Anonymous poster hash: d682d...c55



Anonymous poster hash: d682d...c55
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fått smertestillende tabl. (to ulike tror jeg) og morfin nesespray. Synes faktisk det har fungert mer smertelindrende enn det jeg fikk offentlig - kan ha vært tilfeldig, men tror ikke det. Generelt følte jeg meg mer ivaretatt på Hausken. Jeg fikk også tilbud om beroligende tabl, men trengte faktisk ikke det  :Nikke:  Forstår du gruer deg, men det kommer til å gå veldig fint. 



Anonymous poster hash: ff136...5f3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar!Jeg føler at vi er veldig godt ivaretatt så jeg er veldig glad for at vi valgte å ta kontakt med Hausken. :)
Jeg har så lav smerteterskel,og ofte når jeg gruer meg til ting som jeg vet gjør vondt ender det opp med full panikk, og på randen til besvimelse. :ler: 
Jeg vet at det er veldig individuelt, men kan noen beskrive smertene? Er det vondest når de stikker nålen gjennom skjedeveggen, eller når du suger ut eggene? Huff..



Anonymous poster hash: d682d...c55
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nålen vil jeg si. Kjenner ikke når de tar eggene. Du får lokalbedøvelse først før de stikker med nålen. Du kan trøste deg med at det som regel er over veldig raskt. De er utrolig flinke til å snakke og roe ned. Jeg gir beskjed om mine bekymringer knyttet til uttaket. Det synes jeg de absolutt tar hensyn til. Veldig omtenksomme, syns jeg :)  



Anonymous poster hash: ff136...5f3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh... verdens beste nesespray ;)

Mener å huske som første svare her at en får et par tabletter, men også morfin i nesesprayform. Et sprut i et nesebor, og 5 min senere er en så avslappet og likegyldig at det er helt deilig.

Men så skal det også sies at jeg nok har høy smerteterskel, samt at jeg aldri har grudd meg.

Ellers så får en vel et stikk på hver side som merkes litt, før de henter ut eggene. De er ikke vonde å hente ut, mener jeg.

 

Lykke til! De er helt nydelige på Hausken. Og så har de også fått meg gravid to ganger ;)

 

Anonymous poster hash: 8d0cc...df2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får noen tabeletter og nesespray.

På første forsøket hos Hausken kjente jeg nesten ingen ting, andre forsøk (samme smertelindring) kjente jeg en god del mer og hadde mer enn nok med å prøve å puste under uttaket. Var en god del flere egg, så uttaket tok lengre tid enn første. Fikk ekstra smertestillende etter uttaket.

Er nå 16 uker på vei med et fryseegg fra andre uttaket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...