GĂ„ til innhold

IKM uke 9 🐇


Jordskokk

Anbefalte innlegg

7 dpo og litt murring men mens smerte borte. Vil heller sei at symptomer er pms.

I morgon svir eg av ein test men har ikkje troa.

 

NĂ„r svir resten av jentene av ein test ? Blir jeg den einaste i morgon.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

7 dpo og litt murring men mens smerte borte. Vil heller sei at symptomer er pms.

I morgon svir eg av ein test men har ikkje troa.

 

NĂ„r svir resten av jentene av ein test ? Blir jeg den einaste i morgon.

Jeg en vel en dag bak deg. Men d klÞr i fingrene pÄ Ä teste i morgen. Har en to pack clear blue liggende. Og pÄ den er det vel for tidlig Ä teste med...? Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Er 8 dpo og kjenner ingen symptomer. SĂ„ det er nok bom denna mnd og. Alle symptomer vekke i dag gitt.

 

Tester nÄr eg er ferdig pÄ arbeid i kveld.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Venter mensen torsdag. Skal prÞve Ä ikke teste, men heller vente Ä se om mensen kommer. FÞler meg helt som vanlig 5 dager fÞr mens. Ømme pupper, litt Þm i korsryggen og frynsete i humÞret.

HÄper pÄ positiv test for flere av dere!

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Ser ogsÄ ein tydelig strek utgÄtt! Merkelig att du fÄr positive kvar mnd, kjem strekane innen tida? HÄper for deg.

Endret av Minimeg123
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

FÞrste mnd jeg bruker el tester og da fant jeg ut at el var 3-4 dager seinere enn antatt. SÄ det jeg har trodd var starten pÄ menssmerter er egentlig el smerter. Men dette ga seg etter 2 dagerdenne mnd, pleier Ä vare fram til mens. Men nÄr el er sinere er lutealfasen bare er pÄ 9-10 dager. Noen som vet om det er problematisk med denne lengden pÄ lutealfasen?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

FÞrste mnd jeg bruker el tester og da fant jeg ut at el var 3-4 dager seinere enn antatt. SÄ det jeg har trodd var starten pÄ menssmerter er egentlig el smerter. Men dette ga seg etter 2 dagerdenne mnd, pleier Ä vare fram til mens. Men nÄr el er sinere er lutealfasen bare er pÄ 9-10 dager. Noen som vet om det er problematisk med denne lengden pÄ lutealfasen?

Egget kan fÄ liten tid og feste seg.

 

 

 

Anonymous poster hash: e63ad...6a7

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Tenker jeg tester i morgen👍

FÄr du positiv test pÄ digital tester og "utgÄtt pÄ dato men det er muli"?

Disse testene du bruker, er det 10mlu? Leste en plass at vi har jo litt i kroppen hele tiden, kan det vÊre at dine verdier ligger rundt 10 hele tiden og det er derfor testene slÄr ut?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Da har jeg testa. 8 dpo. PrĂžvde ny type og samme tullet her og tror jeg.

 

http://tinypic.com/view.php?pic=drzid&s=9#.WLHZiDy5SaM

 

Det er litt rart hvis de alltid er positive. Bruk bare tester som har hcg pÄ 25. Blir de positive da? Vi kan ha som flere skriver hcg pÄ 10 uten Ä vÊre gravid. Men uansett sÄ ser det ut som noe fester seg hos deg, med ikke blir vÊrende. sÄ ville fÄtt prÞvd med progesteron som jeg har sagt tidligere.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Den som er vist er 25 mlu. 

 

Jeg tar stikk prÞver pÄ hcg i syklusen og da er dei negative hcg tester. Vart testa for hcg i kroppen syklusdag 21 og 2. 21= 5 2= 3.

 

Jeg har lest 0 til 5 hcg da men jeg tror nok at egga mine ikkje er sÄ topp lenger.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Den som er vist er 25 mlu.

 

Jeg tar stikk prÞver pÄ hcg i syklusen og da er dei negative hcg tester. Vart testa for hcg i kroppen syklusdag 21 og 2. 21= 5 2= 3.

 

Jeg har lest 0 til 5 hcg da men jeg tror nok at egga mine ikkje er sÄ topp lenger.

Snodig, da er det kanskje som du sier at det begynner Ä bli dÄrlige egg , men du kan jo vÊre heldig, plutselig kan det gÄ. FÄr bare krysse fingrene.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...