Gå til innhold

IKM uke 8 🌟


AkkMa

Anbefalte innlegg

Jeg går stadig og kjenner mensmurringer nå, så enten nærmer tanta seg eller så er det noe mer spennende :D

Har også fått masse vonde felt på tunga, googlet og når man er gravid så påvirker det slimhinnene, og det kan påvirke tunga f.eks. Men ingen andre symptomer, og ingen KLARE symptomer heller, egentlig.. Så tenker jo at det blir Tante rød denne mnd også :/

 

Hver gang jeg går på do er jeg livredd for å se blod, men IKM er ikke før om to dager så.. 

 

Prøver så godt jeg kan å holde ut med å ikke teste før mandag!

 

Hvordan går det med dere andre? Har dere/Skal dere teste? 

Endret av Trultetulla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ånei :( Så kjedelig Trultetulla! Jeg som kryssa for oss alle! Kjenner følelsen så godt etterhvert, og det unner jeg ingen. Det verste er nesten at det føles så uendelig lenge til neste runde med forhåpeninger og testing..

 

Beklager, jeg merker at jeg falt litt ut her. Jeg ble litt nedslått av å ikke få positiv eltest, og så har det vært noen ekstremt travle dager. Jeg tester hver dag nå, men det er foreløpig blendahvitt (hvis jeg ikke legger til *alt jeg har* av godvilje, men det kan like gjerne være at jeg bare ser det jeg ønsker). Ikm om tre dager, på fredag, og jeg har ingen av de vanlige tegnene på tr. MEN det kan jo ha sin helt naturlige (og kjipe) forklaring hvis jeg faktisk ikke har hatt el. Det er jo ikke sikkert syklusen min er tilbake på rett spor i det hele tatt. ELLER så har jeg hatt el uten at jeg traff på testinga. Umulig å vite, og det gjør meg helt gal.

Endret av AkkMa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korr det går Akkma? Fortsatt ingen tegn til TR eller EL?

 

Ingen tegn til verken tr eller el.. Og det er merkelig, for jeg pleier å være helt utafor både psykisk og fysisk i (minst) en uke før tr. Jeg har absolutt ingen tegn på at heksa er på vei. Tegn på el har jeg jo hatt, seinest i begynnelsen av uka hadde jeg stikninger i eggstokkområdet på ene sida, selv om jeg ikke har fått positiv test når jeg har testa.. men det kan jo hende jeg ikke har testa nøye nok og rett og slett har gått glipp av el. For - siden tr skulle kommet imorra har jeg som je skreiv tidligere brukt gtester de siste dagene, og jeg synes (innbiller meg, kanskje) at jeg ser svaaake streker.. Jeg synes til og med at de blir bittelitt sterkere :) Ikke at jeg tar det for god fisk, jeg vet jo fortsatt ikke om ting er på stell, men det gjør i hvert fall ventetida utholdelig ;) 

 

Du da? Hvordan går det med den lange syklusen?? Lenge igjen til ikm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tegn til verken tr eller el.. Og det er merkelig, for jeg pleier å være helt utafor både psykisk og fysisk i (minst) en uke før tr. Jeg har absolutt ingen tegn på at heksa er på vei. Tegn på el har jeg jo hatt, seinest i begynnelsen av uka hadde jeg stikninger i eggstokkområdet på ene sida, selv om jeg ikke har fått positiv test når jeg har testa.. men det kan jo hende jeg ikke har testa nøye nok og rett og slett har gått glipp av el. For - siden tr skulle kommet imorra har jeg som je skreiv tidligere brukt gtester de siste dagene, og jeg synes (innbiller meg, kanskje) at jeg ser svaaake streker.. Jeg synes til og med at de blir bittelitt sterkere :) Ikke at jeg tar det for god fisk, jeg vet jo fortsatt ikke om ting er på stell, men det gjør i hvert fall ventetida utholdelig ;)

 

Du da? Hvordan går det med den lange syklusen?? Lenge igjen til ikm?

 

Bilde

 

Anonymous poster hash: d63b2...e4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heheh, foreløpig er jeg der at jeg må stirre til det nesten prikker for øynene før jeg *synes* jeg kan skimte streken, så jeg er usikker på om det i det hele tatt vil være mulig å se på et bilde. Samboeren min ser ingenting, for å si det sånn! Akkurat sånn det var forrige gang! Da var det bare jeg som så streken, men den ble tydelig for alle etter noen dager :) Det kan tyde på at el var seinere enn jeg trodde, og da testa jeg heller ikke, så det er en sjanse. men da er det i så fall fortsatt veeeldig tidlig. Da er jeg på typ 10 dpo bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med filter og det hele. 😵😂😵😂 Jeg blir absolutt ikke fornærma hvis noen mener jeg ser syner! 😂

Klarer ikkje og sjå men veit inderlig godt kva du mener. Sitter slik jeg og, og vrir på testene får å kunne skimte noe.

 

 

 

Anonymous poster hash: d63b2...e4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tegn til verken tr eller el.. Og det er merkelig, for jeg pleier å være helt utafor både psykisk og fysisk i (minst) en uke før tr. Jeg har absolutt ingen tegn på at heksa er på vei. Tegn på el har jeg jo hatt, seinest i begynnelsen av uka hadde jeg stikninger i eggstokkområdet på ene sida, selv om jeg ikke har fått positiv test når jeg har testa.. men det kan jo hende jeg ikke har testa nøye nok og rett og slett har gått glipp av el. For - siden tr skulle kommet imorra har jeg som je skreiv tidligere brukt gtester de siste dagene, og jeg synes (innbiller meg, kanskje) at jeg ser svaaake streker.. Jeg synes til og med at de blir bittelitt sterkere :) Ikke at jeg tar det for god fisk, jeg vet jo fortsatt ikke om ting er på stell, men det gjør i hvert fall ventetida utholdelig ;)

 

Du da? Hvordan går det med den lange syklusen?? Lenge igjen til ikm?

Håper på godt synlig strek snart då 👌😊 men frustrerandes når ein ikkje aner kvar ein er iløypa. blir spennandes dager framover ☺

Eg er 10 DPO no og har IKM på mandag, lite symptomer so har ikkje veldig stor tru, men får sjå 👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge "utregningene" skulle tr kommet på fredag, men det er vel ganske tydelig at systemet ikke er heelt back on track etter ma. Det skjer fortsatt *ingenting* på den fronten, og sjøl om det fortsatt kommer svaaak strek (fortsatt sånn at man bare akkurat kan skimte at det er noe der) på gtester så er det vanskelig å si om den blir sterkere eller om det bare er rester som fortsatt slår ut. Jeg tror jeg bare må ha is i magen og innfinne meg med å vente, ellers blir jeg gal. :)

 

Så nå krysser jeg fingrene for at Minimeg123 og Majka81 redder inn denne gruppa, og sørger for gode nyheter! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, har glemt å oppdatere! Fikk TR på fredag desverre... Men depper ikke!! 😊 Ny periode, nye muligheter neste gang... 😉 Krysser fingrene for Minimeg123!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2vmd3zr.jpg

 

Jeg kan ikke skjønne noe annet enn at streken faktisk blir sterkere..! 😬😬 Og etter nye utregninger tror jeg at jeg muligens kan være 9 dpo, da er ikke alt håp ute. Klarer ikke å la det ligge, sjøl om jeg sa til meg sjøl at jeg skulle roe nerva.

 

Har du testa, Minimeg123? Jeg er spent!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wohoo! Gratulerer!! Det så jo også riktig så lovande ut! Så gøy!

 

Ja, 6+0 er første mål. Heldigvis er det ikke såå lenge å vente! Tenker å få til en tul ganske kjapt etter det. Jeg har nettopp bytta fastlege og tenkte meg en tur dit i neste uke, håper den forrige ma´en kan veie inn til fordel for henvisning. Siden det gikk galt i desember klarer jeg ikke å la være å bekymre meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk 😀

Det er sant Akkma, får håpe tida går fort. Har den samme planen eg også, vil gjerne til tul 😊 klarer ikkje heilt å tru det skal gå bra 🙈 men må berre håpe 😊

Endret av Minimeg123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh no. Opp som en løve, ned som en skinnfell, er det ikke det man sier. :glare:

 

Tok en CB digital nå (riktignok ikke på morgenurin, men holdt meg i nesten 5 timer) og den viste "ikke gravid", så da er nok eventyret over for denne gang for min del. Jøye meg, så kjedelig å vente på tr når man ikke aner når den burde komme. Man vil jo bare at neste mulighet til å prøve skal komme så fort som mulig!

 

Håper det går bedre med dere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh... Ser at jeg hørtes ut som om alt håp er ute, men... siden det ikke var på morgenurin så kommer jeg nok til å teste mer de neste dagene (kjøpte dobbelpakke og har haugevis av billigstrimler fortsatt). Klarer jo ikke å la være. :eeeh: Jeg er jo fortsatt sykt oppblåst og har absolutt ingen tegn på tr er på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh... Ser at jeg hørtes ut som om alt håp er ute, men... siden det ikke var på morgenurin så kommer jeg nok til å teste mer de neste dagene (kjøpte dobbelpakke og har haugevis av billigstrimler fortsatt). Klarer jo ikke å la være. :eeeh: Jeg er jo fortsatt sykt oppblåst og har absolutt ingen tegn på tr er på vei.

 

Jeg har troa på deg. Der er nok noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjelper å høre Utgått! Om ikke annet så blir dagene før jeg må innse at håpet er ute lettere - synes i alle fall jeg. Da er det liksom fortsatt litt spennende, ikke bare kjipt :)

 

Og så er det fantastisk å se at det fortsetter å gå veien for deg!! Det unner jeg deg virkelig! (Men jeg fortsetter å krysse ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...