Gå til innhold

IKM uke 8 🌟


AkkMa

Anbefalte innlegg

Kunne ikke se at det var oppretta for denne uka allerede, så tok en sjans! Ikm ca 24. februar, om alt er på stell igjen. Pp 4, med et avbrudd i prøving pga ma i romjula. Har akkurat avslutta en runde med blødninger som kom omtrent som om det skulle vært første normale menstruasjon etter ma'en. Krysser fingrene for så mange doble streker som mulig denne pp'en! 💪💪💪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hiver meg med her 😊 PP 13 - 3 pp etter SA. IKM 25 februar, EL neste veke om ting går som planlagt 👌 samboer reiser vekk nokon dager neste veke so kan bli bom denne ppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slimete her også nå, så el er nok rett rundt hjørnet! Jeg blør fortsatt litt (bare på papiret) rester etter ma, noe som er litt rart, men gtestene er negative og slimet er nesten ikke til å ta feil av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Melder meg inn her jeg også❤

Har EL i dag eller i morgen.

2 pp her.

 

Hilsen MissJ

 

Anonymous poster hash: f3c1b...f83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite aktivitet i denne gruppa! Får vel aktivisere den litt... 😆 Positiv eggløsningstest i kveld, så da blir d nok eggløsning i morgen eller fredag. Lykke til folkens!! 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du tar ansvar! Jeg synes jeg har alle fysiske tegn på el, men testene er så langt ikke helt positive. 😬 Krysser fingrene for at det endrer seg imorra eller fredag. Lykke til deg og Majka81! 🌟

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til damer❤

Vi la inn siste støtet i dag. EL var i går/tidlig i dag.

Spennende tider. Har ikke kjøpt noe billigtester denne gang, håper jeg klarer å vente til evt tante rød kommer eller forhåpentligvis ikke.

 

Tvi tvi damer❤

 

Klem fra MissJ

 

Anonymous poster hash: f3c1b...f83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv el-test 3 dager på rad... Rart... Alle er like sterke! Noen som vet? Er ikke gravid for fikk mensen for 13 dager siden. Bruker vanligvis å ha positiv el-test 2 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så mystisk, Majka81. Jeg veit ikke hva det kan komme av, hvis du er sikker på at du ikke er gravid.. Kan da umulig være negativt! :)

 

Her blir ingen eltester positive, så enten var el før jeg begynte å teste, jeg synes jeg hadde veldig mange eltegn i forrige uke, eller så har den ikke vært enda. Kjedelig å ikke være sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her akkma. Negativ test idag også. Fekk ikkje testa på kveld igår då. Lurer også på om EL kan ha vert, men rart då att eg har hatt ELslim heile veka. Skulle ikkje hatt det om EL hadde vert. Får berre legge inn aksjer likevell 😉

Rart majka81, men satser på den blir negativ idag ☺ Eg har berre opplevd positiv 2 dager på rad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her akkma. Negativ test idag også. Fekk ikkje testa på kveld igår då. Lurer også på om EL kan ha vert, men rart då att eg har hatt ELslim heile veka. Skulle ikkje hatt det om EL hadde vert. Får berre legge inn aksjer likevell

Rart majka81, men satser på den blir negativ idag ☺ Eg har berre opplevd positiv 2 dager på rad.

 

Jepp, det har vært en slimete uke ;) Jeg tester bare morgener, men har ikke testa *hver* dag. Kom dessuten litt seint i gang pga spotting. Hehe, her også legges det inn akser uansett, så vi får bare krysse fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått beskjed om å teste til lørdag, altså om ei uke... Om ikke TR kommer først.

Ingen symptomer enda, absolutt ingen!

 

Hilsen MissJ❤

 

Anonymous poster hash: f3c1b...f83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det har vært en slimete uke ;) Jeg tester bare morgener, men har ikke testa *hver* dag. Kom dessuten litt seint i gang pga spotting. Hehe, her også legges det inn akser uansett, så vi får bare krysse fingrene!

Slimette veke ja, hehe 🙈 ikveld fekk eg jaggu nesten positiv test! So EL enten imårga eller mandag. Tok en test idag tidlig som var veldig svak, rart korr fort det endrar seg. Håper du får snart positiv ELtest 👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle!

 

Har IKM den 20 feb, eller seinere. pp5. Sluttet på pilla i oktober men fortsatt svingete syklus.

Jeg bruker babycomp, for første gang, har hatt den i bruk siden dag 6 denne syklusen.

Den viste eggløsning lenge, men er visst ikke helt trygg når det er første syklus. Oppdaget iallefall eggløsningsslim i 4-5 hele dager. Vet ikke om det er normalt?

 

Har ingen symptomer foreløpig. Dvs, jeg kjenner jo etter hele tiden..!

*Har litt verk i korsryggen (hadde det mye sist jeg var gravid) men det kan være etter trening. 

*Har fått høyere hvilepuls etter eggløsning, rundt 12 slag mer i minuttet. Har lest at man kan få 10-15 slag høyere hvilepuls i minuttet når man er gravid men aner ikke om det skjer så tidlig. Noen som vet noe om det?

*Føler jeg har litt murringer i livmoren men det kan være innbilning også.. hehe

 

Hvordan skal vi klare å vente med å teste en HEL uke?!  :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende, Trultetulla! Jeg har ikke noen kloke svar å gi, bare lykkeønskninger 😊 Hvor lenge venter du med å teste? Kan jo til nød begynne nå på fredag.. Hold oss veldig gjerne opodatert!

 

Minimeg123: Jeg har fortsatt ikke fått positiv eltest! 😨 Eller så var det tidligere enn jeg trodde. I hvert fall umulig å vite hvor jeg hører hjemme. IKM skulle vært 24. Tester litt ymse om dagen, både eltester og gtester. Ingen positive så langt 🙈🙈🙈 Hvordan går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende, Trultetulla! Jeg har ikke noen kloke svar å gi, bare lykkeønskninger Hvor lenge venter du med å teste? Kan jo til nød begynne nå på fredag.. Hold oss veldig gjerne opodatert!

 

 

Jeg klarte ikke vente lengre idag siden jeg har kjent litt lignende korsryggsmerter som jeg hadde da jeg var gravid sist, og murringer i livmoren. Er på dag 22 idag, men negativ test. Var jo litt optimistisk å ta en test idag :P 

 

Hvordan går det med dere andre? 

 

Ps Veldig digg å kunne snakke med noen som er i samme situasjon, kan jo ikke begynne å prate med folk på jobb f.eks, om det jeg tenker ALLER mest på om dagen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende, Trultetulla! Jeg har ikke noen kloke svar å gi, bare lykkeønskninger 😊 Hvor lenge venter du med å teste? Kan jo til nød begynne nå på fredag.. Hold oss veldig gjerne opodatert!

 

Minimeg123: Jeg har fortsatt ikke fått positiv eltest! 😨 Eller så var det tidligere enn jeg trodde. I hvert fall umulig å vite hvor jeg hører hjemme. IKM skulle vært 24. Tester litt ymse om dagen, både eltester og gtester. Ingen positive så langt 🙈🙈🙈 Hvordan går det med deg?

Kjedelig å ikkje fått positiv ELtest 😑 men som du skriver kan det hende EL har vert. Blir spennandes å sjå korr det går med deg! 😊

Her går det berre bra eg er i DPOland, EL kom på dag 21, so blir ein laang sykluss her ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende Majka81!

 

Jeg har tenkt å ta en test på mandag hvis jeg ikke får TR da, for har jeg, hvis syklusen stemmer, IKM. Kommer til å bruke en sånn "test tidlig" test bare for å få et rettest mulig resultat.

 

Når skal dere andre teste? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...