Gå til innhold

Noen som kjenner igjen symptomene


MaiBaby13

Anbefalte innlegg

Fikk i går beskjed om mulig uvi, sendt til dyrking og får svar når de vet. Hadde ikke merket noe før det begynte å knipe nederst i magen i går kveld. I dag har jeg litt begynnende forkjølelse symptomer, men ingen feber enda (da ringer jeg føden), litt hodepine. Erfaringer? Uke 25 akkurat. Kjenner liv som vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er plaget med uvi til vanlig (familiært), og under svangerskap har jeg i allefall to-tre uvi'er som må behandles. Det går helt fint😊 Sjekker jo urin en gang i måneden hos jordmor, så det er sjelden det utvikler seg så kraftig at jeg får feber. Jeg kjenner det igjen som "press" på urinblæra, og det kan være vanskelig å få tømt seg skikkelig. Er sjeldent vondt å late vannet i svangerskap, så samtidig ser jeg på urinprøvene om de er "grumsete" eller om de ser greie ut (dersom jeg har mistanke)😊 Du kan godt ta tranebærtabletter for å forebygge nye runder uvi👍🏻 Ofte kan det være litt forurensing i urinprøvene, spesielt om man er plaget med utflod. Da kan det også være greit å sende på dyrking for å se om det er bakterier eller forurensing😊 Tror ikke du skal være redd for at du skal sette i gang noen fødsel, man skal ha gått lenge med uvi for at det skal utvikle seg til å bli truende for svangerskapet☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :) ikke så bekymret for tidlig fødsel nei, men uvant med mageknip samtidig men satser på legen har full kontroll når han oppdaget det ;) kjedelig for deg med ofte uvi da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...