Gå til innhold

Termin Oktober 2017


Jentafralandet

Anbefalte innlegg

Tenkte å starte en tråd for oss med termin i oktober 2017 😊

 

Fekk positiv test i går, termin ca 4.oktober. håper spiren klorer seg fast.

Endret av Jentafralandet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Foreløpig termin 3.oktober her.

 

Jeg ser at alle månedene har hver sin tråd her inne. Hva skjedde med terminforumene egentlig? Altså, jeg forventer ikke at du kan svare, det var bare en betraktning ift forumet i 2012.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Foreløpig termin 3.oktober her.

 

Jeg ser at alle månedene har hver sin tråd her inne. Hva skjedde med terminforumene egentlig? Altså, jeg forventer ikke at du kan svare, det var bare en betraktning ift forumet i 2012.

 

 

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/forum/5371-oktober-2017/

 

Terminforumene er her fremdeles de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, de er her. Men juni var tom, juli hadde et innlegg, august og september det samme. Eller noe sånt... så de er jo ikke så mye i bruk. Januar har 38. Det er jo heller ikke mye for folk som har (burde hatt) skravla i 8 mnd og driver og føder for tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, de er her. Men juni var tom, juli hadde et innlegg, august og september det samme. Eller noe sånt... så de er jo ikke så mye i bruk. Januar har 38. Det er jo heller ikke mye for folk som har (burde hatt) skravla i 8 mnd og driver og føder for tida.

Jaja.. kan vi ikke gjøre noe med det da?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre som har begynnt å få symptomer? Her har trøttheten virkelig kommet sigende😊 sovnet sammen med 2åringen i dag😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv test den 21.januar her :D hadde mens murringer og ømme tunge pupper som symptom.. var sikker på tr skulle dukke opp nårsom helst 😅 Men jaggu traff vi endelig blink :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er termin 12.oktober. Er jo veldig tidlig enda, og jeg bare krysser alt som er for at den lille eskimoen vår klorer seg fast 💜

 

Lykke til, til dere alle, damer 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :-) Jeg er ny her, fant nylig ut at jeg er gravid med min første. Termin ca 6.oktober :-) Gratulerer til alle dere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Positiv test 31.januar - nå er jeg altså 5+1.... termin 8-10 oktober, alt etter hvilken kalkulator jeg bruker...

Har mista 4 ganger tidligere i årene 2011 til 2013. Etter det har det vært dødt. Hadde vent meg til tanken å forbli barnløs. Så plutselig kjente jeg noen tegn, tok test, og den var POSITIV!!

Har begynt på Fragmin (blodfortynnende i sprøyteform) etter en telefon med gyn.pol, siden jeg har påvist høyere risiko for blodpropp.. derfor har håpet blitt litt høyere for at dette skal gå!

Igår begynte jeg å blø litt.. men så stoppa det.

Idag er det null blod, men tak i magen. Ringte fødeavdelingen, men de sa som sant var, at det er lite å gjøre nå. Og om det er en risiko for abort bør man ikke forstyrre så mye (f.eks. med UL) fordi man da kan framprovosere en abort..

Dette er jammen ingen dans på roser!

Eneste jeg kan gjøre er å vente og se, går det så går det. Går det ikke, så blir det som jeg hadde trodd, at jeg heller må fokusere på å bli en kjempegod tante for tantungene mine!!

Men jeg håper jo at det går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da føler jeg meg sikker nok til å komme inn her. Svake tester i helga, men gravid 2-3 uker på clearblue idag, bekrefter at jeg er 4-5 uker på vei. Termin ca 12 oktober 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravid for første gang, termin 1.oktober! Superstas. Håper bare alt går bra. Angst for å spontanabortere, men jeg krysser alt jeg har. For oss alle :-)

 

Anonymous poster hash: 135a9...b72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravid for første gang, termin 1.oktober! Superstas. Håper bare alt går bra. Angst for å spontanabortere, men jeg krysser alt jeg har. For oss alle :-)

 

Anonymous poster hash: 135a9...b72

Ja, jeg er redd for å miste jeg og, sider jeg er litt oppi åra og har større sjanse til det. Men krysser fingre og alt som er. Idag kjøpte jeg brodder, så jeg ikke faller på isen iallefall 😅. Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blødde friskt blod idag, så jeg er nok redd for at jeg må forlate dere med termin i oktober :( er 5+5 idag egentlig, men ser ut til at det stopper her. Har ingen smerter da, synes det er litt rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ville ikke ta ultralyd så tidlig (5+5) i fare for at de ikke så noe hjerteslag, men at det bare var pga at det var tidlig. Har tatt hcgprøve, får svar på den i morgen.

Har så si ikke blødd noe mer siden i morgest, kommer bittelitt slim med blod når jeg er på do, og fortsatt ingen smerter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja selvsagt! Jeg var jo på ultralyd selv da jeg var 5+5 og fikk ikke se noe, en uke etterpå fikk jeg derimot se en god del.

Håper virkelig alt går bra! Har du fremdeles symptomer? Har en venninne som spontanabortere, og hun mistet alle symptomene sine umiddelbart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja selvsagt! Jeg var jo på ultralyd selv da jeg var 5+5 og fikk ikke se noe, en uke etterpå fikk jeg derimot se en god del.

Håper virkelig alt går bra! Har du fremdeles symptomer? Har en venninne som spontanabortere, og hun mistet alle symptomene sine umiddelbart.

Jeg har ikke hatt så særlig mye synptomer fra før av, hadde ikke det ved sost graviditet heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...