GĂ„ til innhold

IKM uke 7 🍀


lavieestbonne

Anbefalte innlegg

Hvorfor fÄr jeg ikke opp bilde? Hvis dere orker ligger det pÄ kvinneguiden ogsÄ, under samletrÄd for tolkning av EL tester.

 

vi mÄ bruke tinypic.com her. :/

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor fÄr jeg ikke opp bilde? Hvis dere orker ligger det pÄ kvinneguiden ogsÄ, under samletrÄd for tolkning av EL tester.

 

gikk inn Ä sÄg. den er positiv idag :)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

sikkert bare pms. men sjukt vonde pupper. er usikker pÄ om jeg har hatt el eller evt nÄr. mye murringer og stikkninger til tider veldig vondt ogsÄ.      

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg har ingen symptomer pÄ noe som helst. Tror ikke jeg gidder Ä ha sÊrlig hÞye forhÄpninger denne mÄneden heller. Selv om det er en drÞy uke til IKM. :)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg aner ikke nÄr ikm er, eller nÄr EL var :P SÄ har ikke sÄ mye forhÄpninger selv. Tar blodprÞver, Ä hÄper de ser normale ut. SÄ kan vi starte mere prÞving i mars :) 
Jeg har tempet den siste uken. Men forstÄr ikke sÄ mye av den :P siden jeg hadde en uke jeg ikke tempet.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

fortsatt knallpositive el-tester.......... de vart negativ sÄ positive igjen.

Hvor lenge er det til mens nĂ„? Å nĂ„r hadde du sist mens?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hvor lenge er det til mens nĂ„? Å nĂ„r hadde du sist mens?

 

16jan. har ustabile sykluser. men trodde jeg hadde el tirsdag for en uke siden. men el-testen vart positive igjen fredag.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

16jan. har ustabile sykluser. men trodde jeg hadde el tirsdag for en uke siden. men el-testen vart positive igjen fredag.

100% positiv? Slik at test streken er sterkere enn kontroll streken?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jepp. Sikkert bare tull med kroppen. Har jo pcos!!!! 😞

Åja. Da kan det vére en vanncyste som gjþr det. Bruker du noe for pcos? Metformin eller noe?

 

4 eller 8 DPO i dag.

Flere som temper?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Åja. Da kan det vére en vanncyste som gjþr det. Bruker du noe for pcos? Metformin eller noe?

 

4 eller 8 DPO i dag.

Flere som temper?

 

har ikke fÄtt pÄvist cyster. men har mye andre plager. bruker metformin for syklusen. 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Sorry lite aktivitet fra min side. Her kom EL tidligere enn forventet (positiv test torsdag) . Mannen var bortreist fra mandag-sÞndag, sÄ her ble det ingen aksjer lagt inn rundt EL dessverre... SÄ denne mÄneden er det egentlig ingen vits Ä se etter tegn etc. Men i dag skal jeg til gyno, mÄ si jeg grugleder meg litt. HÄper ikke hun ser noe feil, og at jeg kan fÄ orden pÄ altfor kort lutealfase.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

brukte siste el-testen min i gÄr- den er fortsatt positiv. sÄ regner med det er pcos som slÄr ut. regner med ikke gravid. frustrert.no......... fortsatt lenge til ikm. men nÄr el-testene har vÊrt positiv siden forige fredag tror jeg hÄpet er borte. den var positiv tirsdag sÄ negativ frem til fredag.sÄ positiv hele tiden utenom pÄ veldig utvanna urin en gang. 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

SĂ„ rart at dem fortsatt er positiv. er nok pcos som spiller ett puss đŸ‘ŽđŸ»

 

Hvordan gÄr det med dere andre? NÄr skal dere teste?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

SĂ„ rart at dem fortsatt er positiv. er nok pcos som spiller ett puss đŸ‘ŽđŸ»

 

Hvordan gÄr det med dere andre? NÄr skal dere teste?

Hei igjen C'est le vie:)

 

Tror jeg hÞrer til her... Forventer ikm neste mandag, men regner med en gravidtest kanskje vil slÄ ut i helgen?

NĂ„r kan du teste?❀

Og hvordan er formen din?

Her stikker det litt bare..

 

Er sÄ spent, fÞles litt ut som om det ikke skal gÄ og at det vil vÊre et stort sjokk om testen viser positiv.

Hjelper ikke pÄ at mannen sÄ gjerne Þnsker heller... fÞler jeg skuffer han pÄ en mÄte.

 

God klem fra MissJ

 

 

Anonymous poster hash: 20631...fc7

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Kjenner fĂžlelsen fra forje gang jeg prĂžvde Ă„ bli gravid.

Jeg kjenner egentlig ikke noe spesielt, det stikker litt, lukket livmortapp, hþy temp. Ømme pupper. Stortsett slik det er hver syklus 🙈

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

For min del blir det ikkje testing fÞr 20feb siden eg har Ikm 18. Har i tillegg kjÞpt en pakke med billigtester som eg venter pÄ i posten som kommer ca 20. Trur

Nok ikkje det har gÄtt veien denne mnd, men hÄper skikkelig fordi.

Har hatt merkelige stikk/strekk smerter nederst i magen sĂ„ hĂ„per det var feste smerter🙂

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Her er IKM 16 feb. Gidder ikke teste, da vi ikke har prÞvd denne mnd. Venter faktisk pÄ mensen da vi begynner med utredning denne mnd. Skal ta blodprÞve dag 2 eller 3 i syklusen.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Tviler sterkt pÄ at jeg er gravid, sÄ jeg kommer ikke til Ä teste med mindre det faktisk gÄr 3-4 dager over IKM - sÄ det blir sÞndag eller mandag. 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Har null troa denne PP'en. Merka lite til en evt. EL og har heller ikke hatt noen merkbare symptomer DPO, foruten masse utflod - men det er visst det nye normale.. Har dermed ikke tenkt sĂ„ mye over prĂžvingen denne mĂ„neden, og det har egentlig vĂŠrt deilig! FĂ„r bare la naturen gĂ„ sin gang og nyte hverandre i mens 😊

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Her murrer det fÊlt, lurer pÄ om det er mens pÄ vei eller noe annet. Spent, gruver meg til negativt resultat. Mine nÊrmeste venner er gravide! Det er litt tungt, men er veldig glad pÄ dems vegne. Dem ha prÞvd lenge :)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

SĂ„ spennende C'est la vie:) HĂ„pe det er graviditetsmurringerđŸ‘‹đŸŒđŸ‘‹đŸŒ!!!

Og at tante rĂžd holder seg borte fra oss alle!

Her murrer det ogsÄ, ikke veldig men litt. Ellers merker jeg ingenting. NÄr jeg har vÊrt gravid tidligere har det liksom aldri vÊrt tvil, derfor har jeg ikke de store forhÄpningene nÄ.

Blir spennende Ă„ fĂžlge dere denne uken:)!

 

Hilsen MissJ

 

Anonymous poster hash: 20631...fc7

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg har hatt 9 prÞverÞrsinnsettinger, Ä den gangen jeg var gravid med tvillingene hadde jeg veldig lite symptomer, stikkinger, murringer og tydelige blodÄrer pÄ brystene.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...