GĂ„ til innhold

IKM uke 7 🍀


lavieestbonne

Anbefalte innlegg

Åpner gruppa da TR kom i dag. Flere som blir med? 😊 IKM 18. februar her og dette blir PP5 for vĂ„r del.

Endret av lavieestbonne
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

Vi ses igjen ;) PP9, IKM ca 16 februar. Skal til gyno 8 februar, da jeg har endometriose og kort lutealfase. Vil bare sjekke at alt er i orden.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

pp 3 etter sa. ikm ca 16feb. har hatt veldig lange sykluser etter SA. sÄ hÄper pÄ egglÞsning igjen og graviditet....... pcos sÄ mangler el.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

PĂ„ sĂžndag begynner jeg med EL testing :) Noen andre som skal teste?

 

blir eltesting her ogsÄ. 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Skal ikke gjĂžre noe her. Denne syklusen tar jeg hormonprĂžver. SĂ„ er uten Ăžstrogenplaster og uten progesteronstĂžtte.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Virkelig uvant for meg, el-testen va nesten heilt uten strek. Begynte Ä teste i gÄr. Dag 14. Har ingen aksjer inne for mannen e sjuk. SÄ hÄper ikke el har vÊrt.mÄ vel prÞve lure han idag. SÄ se om eltesten blir sterkere eller ikke. Forrige pp hadde jeg mest sannsynlig ikke el siden testen var konstant positiv. SÄ er hÄp denne mnd da

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

her har el-teste begynt Ä bli sterkere sÄ da har jeg el idag eller morgen tror jeg. va nesten helt lik strek igÄr kveld. .

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

ih064l.jpg Hmmm. El vÊrt? Bilde neders var i gÄr kveld. Øverst no pÄ tissetur etter Ä ha drikke litt.
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Husk at el testene blir positive fĂžr el. Å burde starte Ă„ teste 5 dager fĂžr forventet el for Ă„ vĂŠre helt sikker. Ser ut som el har vĂŠrt til deg, eller er nĂ„.

NĂ„r lh hormonet er pĂ„ topp gĂ„r man positiv test. Å den er pĂ„ topp ca 12-48 timer fĂžr el :)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Husk at el testene blir positive fĂžr el. Å burde starte Ă„ teste 5 dager fĂžr forventet el for Ă„ vĂŠre helt sikker. Ser ut som el har vĂŠrt til deg, eller er nĂ„.

NĂ„r lh hormonet er pĂ„ topp gĂ„r man positiv test. Å den er pĂ„ topp ca 12-48 timer fĂžr el :)

 

da har nok el vÊrt ja. svakere test idag. sÄ sterkest var pÄ tirsdagskveld.  endelig hÄp etter SA i juli og tullkropp.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

da har nok el vÊrt ja. svakere test idag. sÄ sterkest var pÄ tirsdagskveld. endelig hÄp etter SA i juli og tullkropp.

Kjenner til den, tror el var 4 dager for tidlig her 🙈

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Kjenner til den, tror el var 4 dager for tidlig her

 

da er det ventinga og symptomjakt  ;) kan vel fortsatt kansje fÄ inn noen aksjer ogsÄ. siden det var tirsdag kveld.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Forventet EL er i dag, men merker ingenting til det. Hverken smerter eller slim, har pleid Ă„ merke EL de siste mĂ„nedene. Er det vanlig at EL kan forflytte seg sĂ„nn uten videre? 😯

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Her blir det nok ikkje treff denne mnd sidan me har hatt omgangssjuka heile huset midt oppi EL😏 Men me kan jo hĂ„pe sidan me fekk lagt inn i gĂ„r😊

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hva tenker dere? Jeg har ikke hatt normal mens etter p-pille slutt, men tok egglÞsningstest i gÄr pga murring midt i magen. I gÄr kl. 16 (Þverst), 23.50 og nÄ kl. 10.30.

 

Hvis dere er enig i positiv test, sÄ er det vel IKM 19.02? Helt ny i gamet, sÄ bare diriger meg i riktig retning hvis jeg tar feil.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hva tenker dere? Jeg har ikke hatt normal mens etter p-pille slutt, men tok egglÞsningstest i gÄr pga murring midt i magen. I gÄr kl. 16 (Þverst), 23.50 og nÄ kl. 10.30.

 

Hvis dere er enig i positiv test, sÄ er det vel IKM 19.02? Helt ny i gamet, sÄ bare diriger meg i riktig retning hvis jeg tar feil.

 

mangler bilde. 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hvorfor fÄr jeg ikke opp bilde? Hvis dere orker ligger det pÄ kvinneguiden ogsÄ, under samletrÄd for tolkning av EL tester.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...