GĂ„ til innhold

Alt man skal bekymre seg for 😬


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 13+1 idag og pÄ appen min sÄ stÄr det at i neste uke sÄ kan jeg kjenne toppen av livmoren 8-10 cm under navelen. Men pÄ morgenen, nÄr jeg ligger strekk ut pÄ ryggen , kan jeg kjenne den rett under navelen! Ikke 8-10 cm under.. Mulig dumt spÞrsmÄl men kan dette vÊre tegn pÄ at noe er galt ?? NÄr jeg stÄr oppreist sÄ kan man ikke se at jeg har fÄtt mage, jeg er helt flat omtrent og er veldig slank. Det er bare nÄr jeg ligger at jeg kan kjenne den lille kulen rett under navelen ..

 

Anonymous poster hash: 30d28...dfb

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

Tror nok ikke det er noe galt... Er du lav? Jeg er lav og folk sÄ begge gangene jeg har vÊrt gravid at jeg var det fra uke 9.



Anonymous poster hash: 9ea61...64d
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Dette er jo symfyse mÄlet som mÄles fra uke 24, og selv om gjennomsnittlig mÄl er et mÄl sÄ er jo det veldig forskjellig. Er du sikker pÄ at det er livmoren du kjenner?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Er dette med full blĂŠre? Da kjente jeg livmoren mye hĂžyere.

 

Anonymous poster hash: f5df1...814

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg er sikker pĂ„ det er livmoren jeg kjenner ja 👍 Og ja, jeg er lav (160cm) og ja jeg kjenner den bare pĂ„ morgenen med full blĂŠre 😜 Hi

 

Anonymous poster hash: 30d28...dfb

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Jeg er sikker pĂ„ det er livmoren jeg kjenner ja 👍 Og ja, jeg er lav (160cm) og ja jeg kjenner den bare pĂ„ morgenen med full blĂŠre 😜 Hi

 

Anonymous poster hash: 30d28...dfb

Da ble det helt annerledes hos meg pÄ den tiden. NÄ som jeg er kommet lenger, har ikke full blÊre samme effekt.

Dersom du tisser og legger deg ned igjen, er det mye mulig at livmoren er like over symfysen.

Ellers kan hÞye mÄl vÊre tegn pÄ flerlinger, jeg vet ikke om du har vÊrt pÄ ul ennÄ.

 

 

Anonymous poster hash: f5df1...814

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...