Gå til innhold

Tre valg! Velg ett:)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Eline Mathilde, Mathilde Eirin

eller Mathilde Eline?

 

Vær så snill og ikke skriv noen frekke kommentarer. Bare velg et av navnene di synes klang best sammen:)

 

Anonymous poster hash: d0271...5da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mathilde! Nydelig navn. Ikke fan av verken Eirin eller Eline, men må jeg velge må det bli Eline, da Eirin bryter veldig med Mathilde ift opphav. Har du forresten vurdert Matilde i stedet for Mathilde? Jeg synes h'en liksom ikke passer helt og leser Mat-Hilde liksom ;) Men uansett et nydelig navn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I et dobbeltnavn av denne typen ender man jo som regel med å kun bruke det første til daglig. Så hvilket navn vil dere helst at jenta skal bli kalt; Mathilde eller Eline?

 

Mathilde Eline blir Mathildeline ettersom det er to eer etter hverandre.

Eline Mathilde er nok finest, men jeg skal innrømme at jeg liker navnet Mathilde bedre enn Eline. Da blir hun Eline og ikke Mathilde.

 

Anonymous poster hash: d8a97...8ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

bare Matilde. Skrevet sånn.

 

Anonymous poster hash: 1d585...9ad

Vi har ikke tenkt å ha bare Mathilde alene.

 

Anonymous poster hash: d0271...5da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mathilde Eirin om du skal bruke hele navnet. Ellers synes jeg ale tre klang veldig bra, så velg det du liker best selv :)



Anonymous poster hash: a68c4...12b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Mathilde Eirin om du skal bruke hele navnet. Ellers synes jeg ale tre klang veldig bra, så velg det du liker best selv :)

 

Anonymous poster hash: a68c4...12b

Vil bruke hele navnet. Men mere sikker på Mathilde Eline og omvendt, enn Eirin. Synes det er et flott navn, men blir liksom litt bråstopp.

 

Anonymous poster hash: d0271...5da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eline Mathilde, Mathilde Eirin

eller Mathilde Eline?

 

Vær så snill og ikke skriv noen frekke kommentarer. Bare velg et av navnene di synes klang best sammen:)

 

Anonymous poster hash: d0271...5da

 

 

bare Eline eller Mathilde :) synes egentlig de dobbel navnene blir for tungvint,men skulle jeg velge et ,så kanskje Eline Mathilde 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mathilde Eline eller Eirin Mathilde ;)

 

Men Mathilde Eline klinger best, og Mathilde er jo et nydelig navn



Anonymous poster hash: 4192c...3a9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil bruke hele navnet. Men mere sikker på Mathilde Eline og omvendt, enn Eirin. Synes det er et flott navn, men blir liksom litt bråstopp.

 

Anonymous poster hash: d0271...5da

Alle de foreslåtte dobbrltnavnene er veldig lange til daglig bruk. -Mathilde Eline, kom og spis. Eline Mathilde, ta på deg jakka...

Uansett hvilket du velger er jeg ganske sikker på at de fleste folk rundt dere kommer til å bruke bare det første navnet.

 

 

Anonymous poster hash: d8a97...8ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle de foreslåtte dobbrltnavnene er veldig lange til daglig bruk. -Mathilde Eline, kom og spis. Eline Mathilde, ta på deg jakka...

Uansett hvilket du velger er jeg ganske sikker på at de fleste folk rundt dere kommer til å bruke bare det første navnet.

 

 

Anonymous poster hash: d8a97...8ee

Jeg tror det er litt hva man er vant til. Minstejenta nå har også to lange dobbeltnavn. Jeg har selv. Alle har alltid brukt disse. Ingen som har nevnt på det.

 

Anonymous poster hash: d0271...5da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eline Matilde om begge navn skal brukes. Klønete med samme bokstav etter hverandre i dobbeltnavn.

 

Liker ellers Matilde best, så om det er et alternativ å bare bruke ett i dagligtalen hadde jeg valgt Matilde Eirin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...