Gå til innhold

MÅ man ha sex i et forhold???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva med meg? Som gjerne vil ha sex, men gubben ikke vil? Jeg er ikke utro! Ser det er mange som skriver "da får han seg garantert sex ett annet sted".

Tror nok mannen min er litt aseksuel.. Mye i starten men dabbet av etterhvert, og aldri tatt seg ordentlig opp. Jeg har spurt om det er jeg som er problemet (ikke lagt på meg stort siden vi ble sammen og holder meg godt) og om vi skal ha ett åpent forhold men det sier han ikke funker for hans del.

Jeg har spurt han om fantasier, kledd meg i undertøy for han og jeg har sendt han frekke bilder. Null interesse.

Vi har ikke hatt sex siden jeg ble gravid, straks to år siden.. Først var unnskyldningen at han syntes det var ekkelt mens jeg var gravid også lite søvn, vil ikke risikere og bli "busta" av barnet, osv.... Pga dette med småbarn så har jeg ikke akkurat vært noen stor pådriver. Det er en slitsom periode.

Prøvd å prate med han om det men da blir han unnvikende. Så nå har jeg vel gitt litt opp. Så får vi se når vi får større barn....

Bortsett fra det har vi det greit, god familiedynamikk, kyss og kos på sofaen. Ikke tror jeg han er utro, skjønner ikke når han skulle hatt tid til det.

Så der sitter jeg da. Folk jeg er jo åpenbart forskjellige. Anonymous poster hash: 25caf...228

Den med at mannen er utro og at det er selvsagt og greit fordi han ikke "får" sex, er bare legitimt hvis man samtidig fastholder myten om den seksuelt umettelige mannen som bare MÅ ha seg noe. Du er kvinne, så du kan ikke være utro av samme grunn, fordi kvinner har da ikke behov for sex (men de skal helst stille opp som tømmestasjon for den stakkars, dyriske mannen for det, da).

 

Trist at mannen din ikke vil ha sex. Enda tristere er det hvis han ikke en gang vil snakke ordentlig om det.

 

Hva skjer den dagen du møter en mann som har lyst og som du syns er attraktiv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Endelig en mann i slike tråder!

 

For det første - det er bare tull at menn er mye mer avhengig av sex. Sexlyst varierer fra person til person, uavhengig av kjønn. Jeg er f.eks. kvinne med stor sexlyst. Er jeg vi forhold vil jeg aller helst ha sex minst en gang om dagen. Jeg skaffer meg selvfølgelig en mann med omtrent lik sexlyst.

 

Du sier at du ikke "får" sex i forholdet.

Hvor gikk det galt mellom deg og kvinnen du bor sammen med?

Hadde dere veldig ulik sexlyst i utgangspunktet?

Eller hadde dere omtrent lik sexlyst, men noe har skjedd på veien i forholdet slik at hun nå ikke vil ha særlig sex?

Hva har endret seg i forholdet siden dere ikke lenger har sex sammen?

Tar dere vare på forholdet?

Deler dere ganske likt på husarbeid, ansvar for unger osv.?

Ser dere hverandre?

Snakker dere om problemene deres?

 

Supert om du tar deg tid til å svare, for det er ikke så ofte vi her inne får en manns syn i slike forhold.

 

Anonymous poster hash: 5686a...4ce

 

 

 

 

Glemte de siste spørsmålene:

 

Har dere gjort noe for å få tilbake den seksuelle siden av forholdet? Parterapi eller sexolog?

 

Har dere blitt enige om et åpent forhold?

Er det greit for din kone at du har en elskerinne?

Og om hun ikke vet at du har en elskerinne, hva tror du skjer når/hvis hun finner ut av det?

 

 

Anonymous poster hash: 5686a...4ce

 

 

Registrerer at mannen ikke svarer på spørsmål.

 

Tar da nesten for gitt at kona ikke vet om elskerinna...?

 

Anonymous poster hash: 5686a...4ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det like greit for mannen da? Har en del gutte kompiser som lever i såkalte sexløse forhold. Vet med sikkerhet at flere av de er utro. 

Mannen har ikke noe stort behov for sex lenger. Jeg har sluttet å mase. Fantaserer om å være utro, men kommer vel aldri til å ta steget ut.



Anonymous poster hash: 1c0a1...7d7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en annen side, hvorfor ikke? Om hi og mannens kjærlighet og beslutning om å leve sammen er sterk, hvorfor kan en ikke åpne opp for at mannen kan ha sex med andre, siden hi ikke vil selv?

 

Jeg liker ikke Star Wars, men mannen digger det. Nekter jeg han å se filmene? Nei, han gjør det med andre så slipper jeg

 

Anonymous poster hash: 9ac22...454

Det er en enorm forskjell mellom Star Wars og utroskap. At jeg må fortelle deg det betyr at du er svært umoden

 

 

Anonymous poster hash: b4788...cbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi, det går fint. Min mann har et livssyn som gjør at prevensjon ikke er ok. Jeg ønsker ikke barn nå så vi har sextørke. Han synes det er helt ok, man kan elske hverandre på andre måter enn en mest primitive av dem alle.

 

Kosing og kjølig synes jeg er mye viktigere enn sex.

 

Anonymous poster hash: b4788...cbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi, det går fint. Min mann har et livssyn som gjør at prevensjon ikke er ok. Jeg ønsker ikke barn nå så vi har sextørke. Han synes det er helt ok, man kan elske hverandre på andre måter enn en mest primitive av dem alle.

 

Kosing og kjølig synes jeg er mye viktigere enn sex.

 

Anonymous poster hash: b4788...cbe

"Den mest primitive"? Har han innbilt deg at du skal være Kristi brud, nå da?

 

Han mannen din er en skrulling, og nå er det jammen blitt smittsomt!

 

Anonymous poster hash: 781a7...e6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Jeg tror ikke kvinner forstår hvor viktig sex er for en mann. Kvinner kan fint gå både måneder og år uten sex, for en mann er en måned uten sex lang tid. Menn har behov som må tilfredsstilles. Ikke rart at en del menn er utro." 

Dette kan jeg skrive under på. Hadde jeg ikke fått sex, hadde jeg gått på veggen. 



Anonymous poster hash: 75b32...61f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

"Jeg tror ikke kvinner forstår hvor viktig sex er for en mann. Kvinner kan fint gå både måneder og år uten sex, for en mann er en måned uten sex lang tid. Menn har behov som må tilfredsstilles. Ikke rart at en del menn er utro."

Dette kan jeg skrive under på. Hadde jeg ikke fått sex, hadde jeg gått på veggen.

 

Anonymous poster hash: 75b32...61f

Jeg også. Og jeg er kvinne!

 

Anonymous poster hash: 781a7...e6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også. Og jeg er kvinne!

 

Anonymous poster hash: 781a7...e6c

Jeg også. Også kvinne!

 

Anonymous poster hash: 5686a...4ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke vil ha sex må du heller ikke bli forbanna når typen er utro :)

Hvor ofte kan man si nei takk til sex, for å kunne bli forbanna om partner er utro?

 

1/5 ganger? 3/7? 1/2? 4/5?

 

Idioti.. Er man i et forhold, så er man i et forhold. Får man for lite sex, får man enten snakke med partner og finne en løsning som begge er enig i. Eller så får man ha baller nok til å gå fra partner. Utroskap er ALDRI greit, uansett hvor mye nei man får i senga. Barnslig svar.

 

Anonymous poster hash: 2a73a...b41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ofte kan man si nei takk til sex, for å kunne bli forbanna om partner er utro?

 

1/5 ganger? 3/7? 1/2? 4/5?

 

Idioti.. Er man i et forhold, så er man i et forhold. Får man for lite sex, får man enten snakke med partner og finne en løsning som begge er enig i. Eller så får man ha baller nok til å gå fra partner. Utroskap er ALDRI greit, uansett hvor mye nei man får i senga. Barnslig svar.

 

Anonymous poster hash: 2a73a...b41

 

Jeg er enig med deg - kommunikasjon må til og vilje til å finne løsninger.

 

Men tror ikke du kan forvente annet svar fra mannenigata - han meldte seg inn i dag og det første han gjorde var å forsvare mannegruppa Ottar. Det sier vel det meste.

 

Anonymous poster hash: 5686a...4ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...