Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online
Foto

Redd for avslag på adopsjonssøknad

• Logg inn for å svare
1 svar til dette emnet

#1 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 2485285 Innlegg:

Skrevet 11 January 2017 - 14:44

Jeg og mannen min er i en adopsjonsprosess. Mannen min har hatt høyt blodtrykk som nå er under kontroll da han blir medisinert. Han har også hatt perioder hvor han har brukt astma medisiner.Mannen min er 39 år, han hadde leddgikt som barn. Han ble helt frisk fra dette i en alder av ca 20 år. Legen har skrevet på erklæringen at han er en frisk mann. Er det god sjanse for at vi vil bli godkjent for adopsjon til tross av dette? Når det gjelder økonomi, erfaring, alder, boforhold og vandel er alt på stell.

Anonymous poster hash: ea7f9...631

Forumtråden fortsetter under...

#2 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 2485285 Innlegg:

Skrevet 12 February 2017 - 17:32

Man kan jo aldri være sikker, men ut fra det du skriver så tror jeg det er god sjansen for at dere kommer gjennom nåløyet. Vi har adoptert for 4 år siden og pga lang ventetid (kina)måtte vi gjennom flere helseattester. Mannen hadde også (litt)høyt blodtrykk, men det gikk bra. Ønsker dere lykke til. Adopsjon er en fantastisk måte å få barn på :-)

Anonymous poster hash: ae9cd...209

Denne siden er en del av Klikk.no/foreldre der du kan lese mer om graviditet, baby og barn. Følge graviditeten uke for uke eller les om babyens utvikling.