Gå til innhold

Termin SEPTEMBER 2017


Håper<3

Anbefalte innlegg

Begynnte å blø i helga😖dro å tok hcg prøve på fredag,og mandag!vært så redd,men samtidig følt meg kjempegravid så egentli hadd en tro på at dette gikk greit😆legen ringte i ste å sa at prøvene var helt fine😊 så skulle få en tidlig ul så vi kunne sjekke hvor de blødningen kunne kommet fra! Såå er så.glad! 7 uker denne uka! Hvos alt går bra tror jeg at babyen kommer 18 eller 23 sept😉😉😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann! Etter å mistet 2 ganger for 1-1,5 år siden er jeg igjen gravid! 👏 Termin 21 september. 5+3 idag. Gleder meg til uke 12 hvor alt er mer sikkert 😊 Litt kvalm og ustabil og trøttere her . 😊 Dette blir nr 4 om det går bra 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje ikke det går så bra for meg denne gangen 😐 Mistenker SA. I dag var jeg litt øm helt neders i magen og det stakk litt i det ene brystet.. men så fikk jeg skikkelig menssmerter (tror jeg) som stakk litt og jeg fikk en lett blødning. Ser ut som utvanna blod. Smertene har avtatt nå etter et par timer og kjennes mer ømt. Men har fortsatt lett blødning. Så har ikke helt trua mer nå. Er ca 5+5 i dag (etter egen beregning). Jaja.. 😕😝

 

Ps! Når jeg kjenner nederst på magen, så er det hardere på den ene siden.

Så om noen har råd, har hatt noe lignende, si ifra 😏

Endret av Togepi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Etter å mistet 2 ganger for 1-1,5 år siden er jeg igjen gravid! 👏 Termin 21 september. 5+3 idag. Gleder meg til uke 12 hvor alt er mer sikkert 😊 Litt kvalm og ustabil og trøttere her . 😊 Dette blir nr 4 om det går bra 👍

Min 5 og samme termin 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje ikke det går så bra for meg denne gangen 😐 Mistenker SA. I dag var jeg litt øm helt neders i magen og det stakk litt i det ene brystet.. men så fikk jeg skikkelig menssmerter (tror jeg) som stakk litt og jeg fikk en lett blødning. Ser ut som utvanna blod. Smertene har avtatt nå etter et par timer og kjennes mer ømt. Men har fortsatt lett blødning. Så har ikke helt trua mer nå. Er ca 5+5 i dag (etter egen beregning). Jaja.. 😕😝

 

Ps! Når jeg kjenner nederst på magen, så er det hardere på den ene siden.

Så om noen har råd, har hatt noe lignende, si ifra 😏

Håper det er uskyldig.

Sålenge det ikke tar seg opp er det vel håp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper det er uskyldig.

Sålenge det ikke tar seg opp er det vel håp :)

Kan jo ikke gjøre noe med det uansett.😛 Men tenker at hvis det er en SA, så er det jo en grunn til det. Da er det et såpass skadet embryo at det uansett ikke er "liv laga" håper selvfølgelig det beste 😊

Endret av Togepi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blødningen har bare økt, så da tusler jeg over til prøverne igjen :)

 

Lykke til❤

 

Anonymous poster hash: 1bc75...db9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjente ømme pupper i dag, trodde det var pga mensen som skulle vært like rundt hjørnet men jammen fikk jeg positiv test nå på kveldsurin:) aner ikke hvorfor jeg testet engang for trodde ikke jeg kunne være gravid😂 Bare fikk det plutselig for meg at jeg skulle ta en for moro skyld siden jeg har de liggende😂❤ hurra!

Jeg har alltid hatt sykluser på 34-36 dager så ventet ikke mensen før om en dag eller to. Men i følge mens er det altså termin 30. september. Med stor sjans for å bli flyttet fram på ultralyd;)

 

Anonymous poster hash: 0762a...861

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ble kastet ut av facebook gruppa. Hvorfor det egentlig? Er ganske dårlig å gjøre det uten noe dialog, synes nå jeg! Særlig siden jeg også hadde lagt ut bilde med test..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dårlig gjort! Jeg har kanskje ikke vært kjempeaktiv der inne, bare svart på noen poster, men ville vente til etter ultralyd, sånn at det var helt sikkert.

Var der nå og det så kjempefint ut, med hjertet som slo ❤ Så glad nå 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvordan går det med dere med termin i september? Her er jeg 11+0 idag, fremdeles veldig kvalm og utslått (trøtt, sovner hele tiden). I full jobb. Orker lite annet enn å ligge/sove etter jobb. Slitsomt!

 

Anonymous poster hash: 1bc75...db9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...