Gå til innhold

💖 Termin Julie 2017💖


Herognå

Anbefalte innlegg

Tusen takk:) 

 

Her får jeg beskjed om at det begynner og vises litt når jeg har trange gensere. Men jeg verken føler eller ser noe selv. tenker at det kun er magen min som den alltid har vært. Har et sånt "heng" eller ei dump vis jeg skal kalle det noe, og føler det bare er det folk ser men. 

 

Nå om dagen føler jeg meg ikke gravid i det hele tatt, foruten når jeg får strekk eller når noen er borti puppa:-p 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har veldig heng etter tre ks selv. Hos Eg synes det ganske godt. Må tenke over hva jeg har på meg av klær. Vi vil ikke fortelle det til så mange enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig og vite at det synes så godt da😊 føler meg bare tjukk rett og slett jeg altså😑 men kommer vel snart😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta er jeg helt hysterisk på!🙈 men bank i bordet ikke gått opp noe enda☺

Veldig bevisst på kostholdet, og prøver med aktivitet men pga bekkenet så blir det lite😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk ikke opp i vekt pga refluks siden uke 9. Vi får se hvordan denne andre trimesteren går

Endret av holmenkoll2014
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flere som sliter med mareritter eller generelt mye rare drømmer.

Alt fra erotiske med både kjente og ukjente, disse er ikke så ille😅 men mareritter om babyn? Så sykt urolig nattesøvn pga sånt😯

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som sliter med mareritter eller generelt mye rare drømmer.

Alt fra erotiske med både kjente og ukjente, disse er ikke så ille😅 men mareritter om babyn? Så sykt urolig nattesøvn pga sånt😯

Sånn er det her også ! Sykt mye rare drømmer og jeg våkner opp helt utslitt. 12+5 idag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hopper jeg inn her! Bare 12+4, men var på ul idag og fikk bekreftet at alt er bra! Tror det begynner å bli tomt i tråden for juli, første trimester... :)

 

Jeg drømmer også mye! Kan være noe med at jeg er oppe på do flere ganger og ikke sover så godt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har problemer med sure oppstøt? Jeg føler sure oppstøt når jeg raper og "klump i halsen". Jeg har prøvd love hearts, melk, titralac, gaviscon, linx,varm damp men ingenting funger noe særlig. Klarer ikke å sove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har problemer med sure oppstøt? Jeg føler sure oppstøt når jeg raper og "klump i halsen". Jeg har prøvd love hearts, melk, titralac, gaviscon, linx,varm damp men ingenting funger noe særlig. Klarer ikke å sove.

Kjøp tabletter på apoteket :)

Jeg sliter masse med halsbrann :( .. Men tablettene funker kjempe bra 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp tabletter på apoteket :)

Jeg sliter masse med halsbrann :( .. Men tablettene funker kjempe bra 😁

Hvilke tabletter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilke tabletter?

Skal gå å skjekke etterpå hva de heter :) (orker ikke Røyse meg fra sofaen, hehe )

Men gravide kvinner kan ta de tablettene.

 

Er jo bare å gå på apoteket å spørre 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå nærmer oul seg med stormskritt! Jeg både gleder og gruer meg for er jo opptatt av det aller viktigste, om alt er friskt og fint.

 

Men hvis vi tenker litt positivt, at alt er bra, hva håper/tror du at det blir? Jente eller gutt? (Til dere som ønsker å vite). Hadde vært gøy å poste hva man tror og se om det stemmer ;)

 

Jeg kaller magen for "ham" hvis noen spør, men jeg har en liten følelse på at det blir en jente... (Har en gutt fra før).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker akkurat det samme som deg , det spiller ingen rolle hva for kjønn det blir, eneste jeg håper på er at babyen er frisk ❤️ Jeg kaller også magen for han, men føler det er ei jente, og jeg har en gutt fra før 😂

 

Skal på privat ultralyd neste uke , er da uke 15 så regner med vi får vite da 😊 tid skal du ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller ingen rolle ang kjønn☺ har alltid tenkt at jeg vil ha gutt først, fordi jeg selv alltid ønsket meg storebror da jeg var yngre, men det har virkelig ingenting å si så lenge alt er bra😍

 

Jeg var på UL 15+0 på mandag, og fikk beskjed om at de ikke kunne si noe sikkert om kjønn så tidlig. I tillegg var krabaten så urolig at det nesten ikke var mulig å få sett etter😂 Han sa vi ville få vite det helt sikkert på ordinær UL 18+0, så bare å smøre seg med tålmodighet☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke interessert i å være med i fb gruppe så hvis alle er der i juligruppen, og ingen her, så ønsker jeg dere alle lykke til videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...