GĂ„ til innhold

💖 Termin Julie 2017💖


HerognÄ

Anbefalte innlegg

NÄ er det vel en 4-5 dager til jeg skal inn her. Men opprettet en trÄd her nÄ. Er ikke lenge fÞr:) Ultralyd om 8 dager! SÄ speeent!

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

12+1 idag, melder meg inn her :) Jeg har vĂŠrt plaget med litt smĂ„blĂždninger de siste dagene, sĂ„ jeg tar det med ro og skal bestille legetime sĂ„ fort legekontorene Ă„pner igjen. Har forelĂžbig ikke hatt noen smerter i forbindelse med blĂždningene, noe jeg velger Ă„ tro er positivt. Krysser fingrene for at alt er i orden med den lille i magen!♡

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Vi sa det til svigerforeldrene pÄ julaften! FÞltes ikke helt riktig. Siden jeg ikke har vÊrt hos lege enda, eller pÄ ultralyd. Gikk ikke time fÞr 28.desember.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

2. trimester starter i uke 13+0 😊

 

Anonymous poster hash: 61fb8...468

Feil. Andre trimester starter fra 12 fullgÄtte uker , altsÄ uke 12+0.

 

 

 

Anonymous poster hash: 93427...74b

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Sniker meg inn her jeg nÄ, selv om appen sier jeg ikke er i andre trimester fÞr om noen dager. Er uansett nÄ ca. 13+3 ifÞlge gynekologen hvor jeg har hatt tidlig ultralyd.

 

Spent pĂ„ nĂ„r jeg begynner Ă„ kjenne liv... hĂ„per det skjer fĂžr OUL, slik at man av og til kan fĂ„ bekreftelse pĂ„ at alt forhĂ„pentligvis er ok â˜ș

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Da hĂžrer jeg til herđŸ˜â€

Fikk brev fra sykehuset om fĂždeplass idag ogsĂ„đŸ‘đŸŒ

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Jeg er nÄ i 2 trimester. Mye av symptomene er forsvunnet eller sÄ har jeg blitt vant med dem. Magen begynner Ä vise litt og har valgt Ä begynne Ä bruke gravidklÊrne mine.

NÄ gleder jeg meg til "neste fase" som for meg er at man begynner Ä kjenne bevegelse. Jeg likte ikke denne mellomperioden forrige gang, der jeg ikke kjenner symptomer, ikke skal pÄ ul fÞr oul og ikke kjenner bevegelse ennÄ. HÄ

HĂžydepunktet denne mĂ„neden er fĂžrste jordmor time der jeg hĂ„per Ă„ hĂžre fin hjerterytme 😍

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Da hĂžrer jeg til herđŸ˜â€

Fikk brev fra sykehuset om fĂždeplass idag ogsĂ„đŸ‘đŸŒ

Jeg er litt nysgjerrig pÄ dette med fÞdeplass. Jeg har ikke mÄttet "bestille plass" og fÄtt en slik tildeling. Hvorfor gjÞres dette? Og hva skjer hvis du fÞder fÞr og etter termin?
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg er litt nysgjerrig pÄ dette med fÞdeplass. Jeg har ikke mÄttet "bestille plass" og fÄtt en slik tildeling. Hvorfor gjÞres dette? Og hva skjer hvis du fÞder fÞr og etter termin?

FÞdeplass er det legen som sÞker om for deg. Hos meg var det pÄ Rikshospitalet. Ultralyd legen som sÞkte. Jeg har fÄtt tre barn tidligere, men aldri fÄtt brev pÄ bekreftet fÞdeplass. Man fÄr en plass uansett. Jeg har 3 premature barn.

 

Jeg er 12+5 idag. Nesten ingen symptomer. Deilig!

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg er litt nysgjerrig pÄ dette med fÞdeplass. Jeg har ikke mÄttet "bestille plass" og fÄtt en slik tildeling. Hvorfor gjÞres dette? Og hva skjer hvis du fÞder fÞr og etter termin?

Legen sÞker for deg. Jeg hÞrer egentlig til Ahus, men vil fÞde pÄ Rikshospitalet derfor har jeg bedt spesielt om det:)

Man fĂ„r et brev om bekreftelse pĂ„ fĂždeplass samt time til ordinĂŠr ultralyd. Jeg har fĂ„tt brev alle 3 gangene, ellers ville man jo ikke fĂ„tt time til ulđŸ€”

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hmmm... Jeg fikk aldri noen tildelt plass, men er nĂ„ bare ett alternativ i omrĂ„det sĂ„ mulig ikke behov for Ă„ informere meg om at jeg har fĂ„tt plass 😉

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hmmm... Jeg fikk aldri noen tildelt plass, men er nĂ„ bare ett alternativ i omrĂ„det sĂ„ mulig ikke behov for Ă„ informere meg om at jeg har fĂ„tt plass 😉

FĂ„r du ikke time til ul?

Og brev med info om sykehuset?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Legen sÞker for deg. Jeg hÞrer egentlig til Ahus, men vil fÞde pÄ Rikshospitalet derfor har jeg bedt spesielt om det:)

Man fĂ„r et brev om bekreftelse pĂ„ fĂždeplass samt time til ordinĂŠr ultralyd. Jeg har fĂ„tt brev alle 3 gangene, ellers ville man jo ikke fĂ„tt time til ulđŸ€”

Jeg har heller aldri fÄtt brev fÞr iÄr. Fikk brev om godkjent fÞdeplass pÄ Rikshospitalet. Veldig glad for det. Blir rart ogsÄ, det er tross alt tre timer unna!

 

Brev til ultralyd har jeg fÄtt alene fra sykehuset tidligere.

 

Hos meg var det som hos deg Stompen, kun ett alternativ i nĂŠrheten:)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Kan jeg bli med her selv om det er litt tidlig ? 😜 GĂ„r inn i andre trimster pĂ„ fredag og har termin 30/7 ❀ UL IgĂ„r viste en fin liten minibaby 💕

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

15 uker eller 14+0 hva sier jeg da?😁 er litt forskjell pĂ„ 14 og 15.

Men uansett, i morgen skal vi pĂ„ UL! Er sĂ„ spent, men kjenner jeg gru gleder meg😁

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Masse lykke til! Det kommer til Ä gÄ supert! Er det noen her som har fÄtt litt mage nÄ?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...