Gå til innhold

Tomt for Orgalutran på apotekene


Petra-prøvedokke

Anbefalte innlegg

Hei alle, vil bare si fra om dere trenger Orgalutran nå frem til januar at det er nokså tomt på apotekene og hos leverandør frem til uke 4. Jeg har akkurat klart å få tak i men måtte kjøre land og strand😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Ja men det finnes noe nytt som heter cetrotide det har de hatt på lager når jeg skulle ha. Kan spør om det kan brukes men er tragisk at leverandør går tom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde samme problemet allerede i Desember! Var et svare strev å få tak i nok( og man veit jo ofte ikke på forhånd heller hvor mye man trenger), og det var også vanskeligheter med å få tak i Cetrotide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig kjipt dette. Hadde bestilt i god tid før november, men likevel når jeg skulle hente hadde de ikke klart å få tak i. Da startet jakten og var "heldig" at noen hadde avbrutt forsøket sitt og fikk sprøytene akkurat tidsnok. Alle apotek rundt meg bestilte inn, så jeg kunne hjelpe noen tilbake da jeg pluttselig hadde to leveranser liggende. Men nå angrer jeg litt dersom jeg skal igang med nytt forsøk selv og ikke får tak i, men men... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig kjipt dette. Hadde bestilt i god tid før november, men likevel når jeg skulle hente hadde de ikke klart å få tak i. Da startet jakten og var "heldig" at noen hadde avbrutt forsøket sitt og fikk sprøytene akkurat tidsnok. Alle apotek rundt meg bestilte inn, så jeg kunne hjelpe noen tilbake da jeg pluttselig hadde to leveranser liggende. Men nå angrer jeg litt dersom jeg skal igang med nytt forsøk selv og ikke får tak i, men men... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skikkelig kjipt dette. Hadde bestilt i god tid før november, men likevel når jeg skulle hente hadde de ikke klart å få tak i. Da startet jakten og var "heldig" at noen hadde avbrutt forsøket sitt og fikk sprøytene akkurat tidsnok. Alle apotek rundt meg bestilte inn, så jeg kunne hjelpe noen tilbake da jeg pluttselig hadde to leveranser liggende. Men nå angrer jeg litt dersom jeg skal igang med nytt forsøk selv og ikke får tak i, men men... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett tips er å sjekke på sykehusapoteker eller apoteker som anbefales av de private klinikkene for de får alltid forsyning først, dvs de prioriteres når leverandøren går tom for medisiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett tips er å sjekke på sykehusapoteker eller apoteker som anbefales av de private klinikkene for de får alltid forsyning først, dvs de prioriteres når leverandøren går tom for medisiner.

Til og med de apotekene var tomme når jeg skulle ha tak i i desember i Stavanger området. Håper allr som trenger får tak i😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Noen som vet hvordan dette ligger an nå? Skal ikke igang før i Mai, men vil være tidlig ute dersom dette fortsatt er et problem. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...