Gå til innhold

SA, uplanlagt gravid


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg vet ikke helt hvor jeg vil med dette, men kanskje det kan hjelpe å høre fra noen andre her. For å gjøre en lang historie kort så ble jeg uplanlagt gravid med nr. 3. Etter 6,5 uker endte det i en sa og jeg er helt knust. Mannen min derimot er nok egentlig nokså lettet da det var dette han ønsket. Det har vært et STORT tema hos oss om vi skal ha nr. 3 eller ikke. Vi har vært i terapi og på kurs, noe som har vært vel og bra, men vi har ikke kommet noe nærmere hverandre i spørsmålet om nr. 3.

 

Da jeg ble gravid begynte jeg raskt å tenke på alt fremover og var livredd for å miste barnet. Når det skjedde så falt bare alt sammen rundt meg. Ikke så mye pga. selve spontanaborten, for det tenker jeg at ikke var liv laga. Men jeg føler virkelig at dette var min sjanse og nå blir det aldri nr. 3. Jeg har lese mye om sa den siste tiden, og felles for mange er jo at de kan prøve igjen og det holder de oppe. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå.

 

Er det tilfeldigvis noen som har noen lignende erfaringer, eller som har noen råd eller noe annet? Jeg setter stor pris på alt.

 

Anonymous poster hash: 3cf79...146

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...