Gå til innhold

IKM uke 52 🎁🎄


mammas skatter <3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

skal el teste denne pp. når bør en begynne med det? er usikker på ikm pga ustabile sykluser. 93 dager etter SA og så no 37 dager. så har de brukt å ligge på 30-32 dager de gangene jeg har hatt normal syklus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal el teste denne pp. når bør en begynne med det? er usikker på ikm pga ustabile sykluser. 93 dager etter SA og så no 37 dager. så har de brukt å ligge på 30-32 dager de gangene jeg har hatt normal syklus.

 

Hvilke tester skal du bruke? ville startet på dag 9-11 :) Jeg har el på dag 14 å får positive tester på dag 11 og 12 :) (noen ganger 13).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

de billigstrimlene fra lavpristester.

 

Ja, da ville jeg startet på dag 9 ca, for å være helt sikker på å ikke "miste" den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som skal prøve noe spesielt denne PP'en? Vurderer å prøve Solvipect fra CD 10 (i dag) og over antatt EL. Har lest mye bra om det og har tilfeldigvis en halv flaske stående etter høstens forkjølelser 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det hjalp med Solvipect, tok en liten slurk morgen og kveld CD10, 11 og 12. På CD12 (i går) merket jeg dette strekkbare slimet jeg har lest så mye om. Det var ikke mye, men det var nok til at jeg skjønte at det måtte være EL slim, hvilket jeg aldri har hatt merkbare mengder av tidligere. Vi fikk først lagt inn aksjer sent i går kveld pga. jobb, så krysser for at det var tidsnok 😊 Lønner det seg å legge inn aksjer i kveld også eller er i morgen tidlig bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt ut anonymt innlegg på sida her om tydehjelp på el tester. Ser ut som idag det var sterk strek. Har ikke lagt så mye merke til elslim. Så det er uvant. Fått inn noen aksjer da 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Troor jeg hadde EL i helga som var, hadde hvertfall noe slim på fredag som nevnt over. I disse dager merker jeg tendenser til murringer i underlivet og lette stikninger i eggstokkområdet. Lurer fælt på hva det kan bety 😊 (også ømme brystvorter, men det får jeg alltid på denne tiden)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

El på vei her også. Denne var tatt nå, negativ i går! Men gyn så el innen søndag :) krysser fingrene. Min beste venninne er 4 uker på vei.

post-867992-1217742_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller at kroppen prøver på el, men at egget ikke vil slippe.

har pcos og syklustull, så godt mulig kroppen ikke kommer til med EL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...