GĂ„ til innhold

Termin Juni 2017đŸ‘¶đŸ’–


Gjest Mariamani

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

đŸ‘đŸ»đŸ˜ƒ Jeyy! Jeg var pĂ„ min fĂžrste kontroll hos legen i dag og fikk tatt blodprĂžver og fylt ut helsekort. Fikk ogsĂ„ sendt henvisning til kk ang. fĂždsel (har to trĂžblete fĂždsler bak meg), sĂ„ trenger en samtale/plan fĂžr jeg gĂ„r i ilden igjen. Hadde ogsĂ„ litt hĂžyt blodtrykk, det var ikke sĂ„ gĂžy. MĂ„ pĂ„ ny kontroll om 3 uker. HĂ„per ikke pĂ„ blodtrykk problemer i svangerskapet!

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg kommer inn hit i morgen,kan nesten ikke tro det 😁😁 13+0 i morgen! VĂŠrt pĂ„ 3 UL allerede, Ă„ alt ser helt fint ut! Ny UL 13 Desember, spennende.

 

Hvordan gÄr det med dere? Har dere noen symptomer?

 

Kjenner ikke Ä mye, smÄkvalm av Ä til :)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Var pÄ fÞrste kontroll pÄ onsdag som var :) alt var fint, er 13 uker i dag :)

HÄper blodtrykket ditt gÄr ned da :/ ikke kjekt nÄr ikke alt er pÄ stell. Og hÄper du fÄr komme til samtale ang fÞdselen din.

SĂ„ bra at alt var pĂ„ stell 😊 Akkurat sĂ„nn det skal vĂŠre 😃 Jeg hadde litt hĂžyt blodtrykk med fĂžrstemann ogsĂ„. Da ble det til noen ekstra legesjekker samt en ekstra ul pĂ„ sykehuset. SĂ„ fĂžler jeg blir tatt godt vare pĂ„ nĂ„r noe ikke er som det skal.
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg kommer inn hit i morgen,kan nesten ikke tro det 😁😁 13+0 i morgen! VĂŠrt pĂ„ 3 UL allerede, Ă„ alt ser helt fint ut! Ny UL 13 Desember, spennende.

 

Hvordan gÄr det med dere? Har dere noen symptomer?

 

Kjenner ikke Ä mye, smÄkvalm av Ä til :)

SĂ„ bra at en etter en tripper inn til 2.tri 😃💖 Jeg er nĂ„ 13+4 og har fĂ„tt ett trĂžblete bekken, fĂ„r lett hodepine, svimmel(uvelhetsfĂžlelse) til tider, tisse dagen/natten lang og treg mage 🙄
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Treg mage her og, kvalmen har letta litt, men fortsatt veldig uvel/utmatta. Men merker at det blir fler og fler gode dager nÄ. Var ekstremt fortvila en stund og vurderte Ä avslutte hele greia for var sÄ utmatta at jeg klarte sÄvidt Ä krype rundt, og Ä da ha 4 barn fra fÞr og hjemmevÊrende med 1 av de var helt hÄplÞst. Men helsigvis bedre nÄ :)

HÞres tungt ut, kan ikke tenke meg Ä vÊre sÄ dÄrlig Ä ha 4 barn i tillegg! StÄ pÄ tÞffa :) .. Skal tenke pÄ deg viss jeg blir dÄrlig hehe

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Klageinnlegg; Har fĂ„tt omgangssyken i dag! Etter en helg med mye styr pga noe jeg trodde var en uvi sĂ„ var dette det siste jeg trengte. SĂ„ nĂ„ er jeg rett og slett helt Ăždelagt og lei 😭 Lagt i sengen i hele dag, fĂ„r ikke i meg en drit. Spyr magesyre og fryyyyser! Gi meg styrke!! 😓

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Imorgen er fĂžrste svangerskapskontroll Ă„ er da 13+3. Tror dere de vil prĂžve Ă„ finne hjertet?

Lykke til pĂ„ kontroll 😊 Er ikke sikkert de vil prĂžve. Men om de prĂžver Ă„ ikke finner hjertelyd sĂ„ ikke bli stresset! Kan vĂŠre vanskelig Ă„ finne â˜ș
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Lykke til pĂ„ kontroll 😊 Er ikke sikkert de vil prĂžve. Men om de prĂžver Ă„ ikke finner hjertelyd sĂ„ ikke bli stresset! Kan vĂŠre vanskelig Ă„ finne â˜ș

Takk :D gru gleder meg! HĂ„per vi prĂžver Ă„ finne hjertelyden ❀ var jo pĂ„ UL nĂ„r jeg var 12 uker, men er jo nervĂžs likevel 😁

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Vi fant ikke hjertelyden idag ;) jaja, fÄr vente til den 13 desember. Urine mitt ga utslag pÄ urinveisinfeksjon sÄ fÄr antibiotika ;) ellers tipp topp

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Det beste om Ä gÄ over til 2. trimester: FÞler meg normal igjen, bort fra brekninger nÄr jeg pusser tennene.

 

Det verste: NÄ fÄr ikke jeg lenger Ä spise en Aunt Mabels blÄbÊr muffin hver dag. Hadde avtale med mannen at jeg kunne spise alt jeg ville i 1. trimester (ble sykmeldt pga kvalmen og ingen matlyst.)  SÄ nÄ er det frukt og grÞnt og magre proteiner, med kake/muffin/Oreo-is bare en gang i uke.  

 

Men jeg har fÄtt sjokolade julekalender, og en bit sjokolade hver dag er sunt :)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Vi fant ikke hjertelyden idag ;) jaja, fÄr vente til den 13 desember. Urine mitt ga utslag pÄ urinveisinfeksjon sÄ fÄr antibiotika ;) ellers tipp topp

Kjipt med urinveisinfeksjon! Men godt det ble oppdaget tidlig 😊

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Flere som har fĂ„tt time til oul? Jeg fikk time i posten i dag. 28.des 😃 Jeg gleder meg!! Er sĂ„ kjekt pĂ„ den ordinĂŠre ul nĂ„r en kan se en mer "skikkelig" baby ift tul hvor den er sĂ„ klumpete og ikke helt riktig proporsjonert enda 😆😂

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Flere som har fĂ„tt time til oul? Jeg fikk time i posten i dag. 28.des 😃 Jeg gleder meg!! Er sĂ„ kjekt pĂ„ den ordinĂŠre ul nĂ„r en kan se en mer "skikkelig" baby ift tul hvor den er sĂ„ klumpete og ikke helt riktig proporsjonert enda 😆😂

Nei gĂ„r Ă„ venter pĂ„ den :D nĂ„r var du pĂ„ fĂžrste svangerskapkontroll? HĂ„per jeg ogsĂ„ oul i desember 😁😁😁😁😁kan ikke vente til januar.. FĂ„ er mannen pĂ„ havet igjen :(

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Nei gĂ„r Ă„ venter pĂ„ den :D nĂ„r var du pĂ„ fĂžrste svangerskapkontroll? HĂ„per jeg ogsĂ„ oul i desember 😁😁😁😁😁kan ikke vente til januar.. FĂ„ er mannen pĂ„ havet igjen :(

Jeg var pĂ„ fĂžrste kontroll hos legen torsdag i forrige uke og det var da hun sendte henvisningen. SĂ„ det gikk jo egentlig litt fort 😊

SkjĂžnner godt at du ogsĂ„ vil ha din ul i desember. Spesielt med tanke pĂ„ at mannen din da er hjemme â˜ș Du fĂ„r gi en lyd nĂ„r du har fĂ„tt timen din.

Endret av ♄ Min engel ♄
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg var pĂ„ fĂžrste kontroll hos legen torsdag i forrige uke og det var da hun sendte henvisningen. SĂ„ det gikk jo egentlig litt fort 😊

SkjĂžnner godt at du ogsĂ„ vil ha din ul i desember. Spesielt med tanke pĂ„ at mannen din da er hjemme â˜ș Du fĂ„r gi en lyd nĂ„r du har fĂ„tt timen din.

Klarte ikke Ă„ vente til ultralyd om 13 dager sĂ„ var pĂ„ privat UL idag 😁😁😁😊 alt er helt supert ❀❀

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

SĂ„ bra :)

 

Ang oul sÄ har jeg ikke fÄtt time enda, var hos legen sist uke og her jeg bor er sykehuset sÄ trege, sist fikk jeg ikke oul fÞr uke 21, syns det var livlig sent i tilfelle noe er galt. SÄ hÄper pÄ i uke 18-20 denne gang :)

Oi det var sent! Jeg krysser fingrene for at jeg fĂ„r i desember, viss ikke fĂ„r jeg ringe Ă„ spĂžrre 😁

 

Legen trodde jeg var 15 uker pÄ vei.

Men jeg er nesten 100% sikker at jeg er 13+5 :)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

SĂ„ bra at alt sĂ„ bra ut pĂ„ ul pia91 â˜ș Rart lege trodde du var 15 uker nĂ„r du vet med sikkerhet hvor langt du er pĂ„ vei đŸ€” Kanskje han har mĂ„lt litt feil eller noe 😅 HĂ„per ikke du mĂ„ vente til uke 21 med oul mariamani, det syns jeg er drĂžyt at sykehusene kan finne pĂ„ Ă„ gjĂžre! Krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

SĂ„ bra at alt sĂ„ bra ut pĂ„ ul pia91 â˜ș Rart lege trodde du var 15 uker nĂ„r du vet med sikkerhet hvor langt du er pĂ„ vei đŸ€” Kanskje han har mĂ„lt litt feil eller noe 😅 HĂ„per ikke du mĂ„ vente til uke 21 med oul mariamani, det syns jeg er drĂžyt at sykehusene kan finne pĂ„ Ă„ gjĂžre! Krysser fingrene for deg!

Ja synes det er rart. Hadde jo bare sex en gang sÄ :P

 

Sitter Ä ser pÄ helse journalen nÄ for Ä se om jeg har fÄtt time til oul, men finner ingen henvisning.. Kansje legen har glemt Ä sende..kan jeg ringe sykehuset da?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Ja synes det er rart. Hadde jo bare sex en gang sÄ :P

 

Sitter Ä ser pÄ helse journalen nÄ for Ä se om jeg har fÄtt time til oul, men finner ingen henvisning.. Kansje legen har glemt Ä sende..kan jeg ringe sykehuset da?

Ja, bare til Ă„ ringe Ă„ hĂžre 😊

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...