Gå til innhold

Termin JULI 2017


Løkkababy2017

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulera so mykje med den vetle spiren alle sammen 😊 For første gang i mitt liv fekk eg også ein positiv graviditetstest. Kan ikkje få sagt kor glad eg er, då me har prøvd lenge på å bli gravide. Kjenner eg er litt nervøs for sa, så krysser alt eg har. Me har katt og har høyrt at det kan auke risikoen for parasitten toxoplasma, nokon som har tips eller råd til kva eg bør gjera?

 

Anonymous poster hash: 05010...fd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulera so mykje med den vetle spiren alle sammen 😊 For første gang i mitt liv fekk eg også ein positiv graviditetstest. Kan ikkje få sagt kor glad eg er, då me har prøvd lenge på å bli gravide. Kjenner eg er litt nervøs for sa, så krysser alt eg har. Me har katt og har høyrt at det kan auke risikoen for parasitten toxoplasma, nokon som har tips eller råd til kva eg bør gjera?

 

Anonymous poster hash: 05010...fd5

Bruk hansker når du tømmer kattedoen :) også vask hendene etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner dere noen symptomer? 
Selv kjenner jeg egentlig lite, er litt syk så tror kanskje det gjør meg litt forvirret. Men jeg merker jeg har liten matlyst, men blir plutselig veldig sulten, men i et jeg spiser blir jeg mett og litt halvkvalm. Vet ikke om det er innbilning eller om det er et symptom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner dere noen symptomer? 

Selv kjenner jeg egentlig lite, er litt syk så tror kanskje det gjør meg litt forvirret. Men jeg merker jeg har liten matlyst, men blir plutselig veldig sulten, men i et jeg spiser blir jeg mett og litt halvkvalm. Vet ikke om det er innbilning eller om det er et symptom

tja, puppene har så smått begynt å bli litt ømme! Ellers er jeg veldig treg i magen og småkvalm og småsulten :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner dere noen symptomer?

Selv kjenner jeg egentlig lite, er litt syk så tror kanskje det gjør meg litt forvirret. Men jeg merker jeg har liten matlyst, men blir plutselig veldig sulten, men i et jeg spiser blir jeg mett og litt halvkvalm. Vet ikke om det er innbilning eller om det er et symptom

Kjenner egentlig bare litt merkelig stikking i livmoren. Ikke som ved mensen, det er mer stikk og småknip/kløe liksom. Jeg kjenner faktisk absolutt ingenting i puppene! Trodde alle fikk ømme pupper, men tydeligvis ikke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner egentlig bare litt merkelig stikking i livmoren. Ikke som ved mensen, det er mer stikk og småknip/kløe liksom. Jeg kjenner faktisk absolutt ingenting i puppene! Trodde alle fikk ømme pupper, men tydeligvis ikke :P

Kjenner ingenting i puppene jeg heller !! :P Føler fremdeles at alt er veldig uvirkelig og det er  nesten vanskelig å forholde seg til. Gleder meg til jeg kan senke skuldrene litt når de litt mer usikre ukene er passert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ingenting i puppene jeg heller !! :P Føler fremdeles at alt er veldig uvirkelig og det er nesten vanskelig å forholde seg til. Gleder meg til jeg kan senke skuldrene litt når de litt mer usikre ukene er passert.

Haha, godt det ikke bare er meg! Uff ja, håper tiden flyr og at alt går bra. Nå er det som du sier litt uvirkelig, samtidig som jeg gruer meg veldig, for vi skal på stor middag allerede på lørdag med familien til samboeren, og de er glade i å servere vin for å si det sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bergenet termin er 11.juli her, 4 uker i dag, veldig trøtt, sovet to ganger i dag bare😱 konstant trøtt...

Merker strekk i livmora, og stikninger, puppene begynte og bli litt mer følsomme i dag faktisk.

 

Men dette ser jeg virkelig frem til og håper at alt går bra😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 uker i dag og i følge appen min vil spirens hjerte slå sitt første slag i morgen <3

Derimot så har jeg merket nokså lite symptomer i dag, kontra de andre dagene denne uken :/

Men har begynt å tisse på natten da, det begynte jeg med på denne tiden sist svangerskap også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende ❤️ Jeg har selv få eller ingen symptomer. Kjenner bare litt stikking i livmoren og rundt der nede. Det vil sikkert variere tenker jeg :)

 

Jeg er ikke helt inni dette uke greiene, appen sier 5 uker (4+4). Sier jeg da at jeg er i uke 5? 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da melder jeg meg inn her jeg også. Jeg er 3+6 (uke 4) og er sikker på at denne graviditeten er reel etter 4pp. 👏🏻 Spennende nå med barn Nr 2 som får foreløpig termin 12/07/17. Spent på hvor fort magen syntes for dette er Nr 2, og jeg hadde håpet å holde denne henligheten skjult frem til julen.

Symptomer: ømme bryster og ekstra trøtt!

Endret av Oslostjerne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da melder jeg meg inn her jeg også. Jeg er 3+6 (uke 4) og er sikker på at denne graviditeten er reel etter 4pp. Spennende nå med barn Nr 2 som får foreløpig termin 12/07/17. Spent på hvor fort magen syntes for dette er Nr 2, og jeg hadde håpet å holde denne henligheten skjult frem til julen.

Symptomer: ømme bryster og ekstra trøtt!

Velkommen og gratulerer :) er nr 2 her også og venter spent på hvor fort magen vil komme :) akkurat nå ser jeg bare blubben ut :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende ❤ Jeg har selv få eller ingen symptomer. Kjenner bare litt stikking i livmoren og rundt der nede. Det vil sikkert variere tenker jeg :)

Jeg er ikke helt inni dette uke greiene, appen sier 5 uker (4+4). Sier jeg da at jeg er i uke 5?

ja, da er du i graviditetsuke 5 :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok ny test i dag etter å ha kommet hjem fra helgetur,  og streken er blitt så sterk. Kjenner jeg klarer å føle at det er mer virkelig nå. <3 Har vært ekstrem hormonell i dag ,, stakkars mannen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok ny test i dag etter å ha kommet hjem fra helgetur, og streken er blitt så sterk. Kjenner jeg klarer å føle at det er mer virkelig nå. <3 Har vært ekstrem hormonell i dag ,, stakkars mannen

Jeg også, må liksom dobbeltsjekke at jeg fortsatt er gravid 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk panikken over manglende symptomer før helgen og fliste innom apoteket og kjøpte en dobbel pakke med cb digital. Lettelsen var stor da testen viste Gravid 2-3, med andre ord steget fra Gravld 1-2 ;) Har lyst å ta den siste testen for å se om det står 3 pluss på den nå, men vet ikke om det er for tidlig?!

Symptomene kommer og går, men hormonell til tusen, stakkars mannen her hjemme :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk panikken over manglende symptomer før helgen og fliste innom apoteket og kjøpte en dobbel pakke med cb digital. Lettelsen var stor da testen viste Gravid 2-3, med andre ord steget fra Gravld 1-2 ;) Har lyst å ta den siste testen for å se om det står 3 pluss på den nå, men vet ikke om det er for tidlig?!

Symptomene kommer og går, men hormonell til tusen, stakkars mannen her hjemme :P

Jeg skjønner deg så godt 🙈 Jeg føler testingen er den eneste bekreftelsen på at jeg er gravid. Vet ikke hvor lenge du må vente for at det skal bli 3+, men tenker kanskje 5-7 dager ?

Jeg tok en ny digital i dag for å se, hehe, fikk også 2-3 og Ble så glad. Den siste tar jeg enten på søndag eller neste mandag tror jeg 😊 Da skal jeg Ikke kjøpe mer, er ikke akkurat billige disse testene 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mye murring i livmor, hoven/oppblåst, uteblitt mens fremdeles og ømme bryster. Så tror jeg dropper testen.. de er jo så dyre! Veldig sikker på at denne spira fremdeles er der.

 

Merket virkelig i dag på jobb at jeg "bærer på en hemmelighet" som bare er min.. skal nok ikke dele nyheten før ting er litt mer sikkert her. Hvordan går det med form og tanker om å dele graviditeten med flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er fin, mn kjenner jeg er litt ekstra trett. Det stikker og stråler litt i livmoren noen ganger, men det plager meg ikke :)

 

Jeg tenker på det hele tiden og merker det er noe nytt. Alt er som en helt ny følelse. Gleder meg til å fortelle det, og det er vanskelig å late som om alt er helt som før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg kan melde meg inn her :-D

Vi har nettopp feiret 1 års dagen til førstemann. Han kom etter 3 års prøving på andre IVF. Jeg håpte å begynne med søskenforsøk nå i vinter, men fikk mange av de samme symptomene som sist jeg var gravid så måtte ta en test i dag. Og den var positiv! Tenk at jeg skulle få oppleve å bli naturlig gravid!!! Nå håper jeg virkelig at spiren holder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...