Gå til innhold

Vil du bli spådd av meg?


Gjest He1984

Anbefalte innlegg

Ja, hvorfor det?

 

Jeg tror de fleste har gått igjennom lang venting på noe eller har det sturslig og venter og venter på ting.

 

Er det så få som vil bli spådd her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil gjerne bli spådd 😁👋🏼

For jeg ønsker å vite om jeg vil få en hyggelig overraskelse snart 🙊

Edit; Skrev ikke ferdig før jeg trykket på send

Endret av Lampeskjermen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også og lurte på om alt håp er ute eller ....

 

Blir det barn ????

Jeg har sett på deg, under anonym.

 

Jeg kan prøve. Sier 38 år deg noe? Ble et valg tatt rundt da du fylte år?

Det er noe som ligger i veien for graviditet, men føler det er en veldig liten sjanse for graviditet, når du har gitt opp, har kroppen gitt opp. Har du mannen like mye med på laget som deg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil gjerne bli spådd

For jeg ønsker å vite om jeg vil få en hyggelig overraskelse snart

Edit; Skrev ikke ferdig før jeg trykket på send

Ja, det får du. Jeg ser du smiler med alle tennene fremme og en som tar og holder deg rundt skulderen og sier, det var det jeg sa, ikke sant. Det er en mann, ung mann som deler gleden ved å klemme rundt skulderen din. Ikke mannen din, men en bror, eller fetter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne blir spådd.

Alt du ser.

flere barn, mr Right, jobb, blir jeg  bedre mtp kronisk sykdom osv

Jeg tror du får barn, før du finner den rette. Eller at du har mest lyst på en baby å vugge i armene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne bli spådd [/quote

Du er en veldig skjønn jente, sånn småsøt en som mange venninner av deg liker. Gå frem til den du ønsker, prat litt med han eller bare smil til han. Du får mye kjærlighet til deg fordi du viser deg som en som sprer så mye smil videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja takk! :) 

ser du ny graviditet på meg?

Ja, tallet tre kommer opp. Først to og så tre. En jente, to gutter. Veldig herlige barn, som er litt rampete mot deg når de blir småbarn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, takk! Jeg vil gjerne bli spådd☺️

Graviditet? I all hovedsak det jeg lurer på om dagen🙈 Hvordan ser veien ut?

Endret av Solan85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, tallet tre kommer opp. Først to og så tre. En jente, to gutter. Veldig herlige barn, som er litt rampete mot deg når de blir småbarn.

ser du evt om det er lenge til nr to kommer? :) 

vi prøver ikke! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser du evt om det er lenge til nr to kommer? :) 

vi prøver ikke!

 

Du blir fort gravid. Så mulig det skjer når det ikke er planlagt, men det vil være et ønsket barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, takk! Jeg vil gjerne bli spådd☺

Graviditet? I all hovedsak det jeg lurer på om dagen Hvordan ser veien ut?

April er en fin måned for unfangelse. Men kan dette skje under en bursdag som er i April? Husk å glede deg til du blir gravid, svangerskapet ditt vil føles som veldig kort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir fort gravid. Så mulig det skjer når det ikke er planlagt, men det vil være et ønsket barn.

takk for svar :) absolutt et ønsket barn :D <3 

første, en jente ble laget ved hjelp av IVF.. så vil vil helst prøve selv og håper at det går :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett på deg, under anonym.

 

Jeg kan prøve. Sier 38 år deg noe? Ble et valg tatt rundt da du fylte år?

Det er noe som ligger i veien for graviditet, men føler det er en veldig liten sjanse for graviditet, når du har gitt opp, har kroppen gitt opp. Har du mannen like mye med på laget som deg selv?

 

38 sier meg ingen ting. ikkje noe spesielt skjedde da. Valg tatt rundt fylte år nei. ikkje som noe jeg kan huske.

 

Noe som  er i veien er vel alderen og sjansen er små ja. Har startet og tenke at jeg ikkje blir gravid pga alderen. Jeg og gubben har sakt om 1 år stopper vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 sier meg ingen ting. ikkje noe spesielt skjedde da. Valg tatt rundt fylte år nei. ikkje som noe jeg kan huske.

 

Noe som  er i veien er vel alderen og sjansen er små ja. Har startet og tenke at jeg ikkje blir gravid pga alderen. Jeg og gubben har sakt om 1 år stopper vi.

Se bakover i tid for å finne ut hva kroppen har sagt til deg om å bli gravid. Noe du har fortrengt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se bakover i tid for å finne ut hva kroppen har sagt til deg om å bli gravid. Noe du har fortrengt.

 

Har født 5 barn og leger sier føde maskin.  Kva kan det være ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...