Gå til innhold

IKM uke 45 🐣


AkkMa

Anbefalte innlegg

TR kom tidligere enn forventa, så retter blikket mot neste IKM, som ifølge mine utregninger skal være ca 10. nov.

 

Førstegangsprøver, pp3. Har vært sammen med kjæresten min i 13 år, og selv om jeg ikke trodde vi skulle bli så opphengt i prøvinga, må jeg innrømme at vi er blitt veldig utålmodige begge to. Nå som det endelig er uttalt at vi faktisk prøver, liksom 😍

 

Flere som er med allerede nå? 🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror nok jeg får IKM denne uken, sikkert 12., men kanskje litt tidligere i uken hvis jeg er heldig.

 

Utgått, 6. november er i uke 44 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, fort gjort :)

 

Har lagt inn storbestilling av nye eggløsningstester og graviditetstester fra EBay, satser på at de kommer i løpet av de neste dagene 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, fort gjort :)

 

Har lagt inn storbestilling av nye eggløsningstester og graviditetstester fra EBay, satser på at de kommer i løpet av de neste dagene 🙂

Jeg og ha sikra meg. Har ca 130 Lh tester og ca 200 G tester.

 

Men tvi tvi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på denne også, IKM ~11 nov, 7 PP. Eg har ikke vært gravid tidlligare, så det blir første gang forhåpentligvis snart. :popcorn:

Endret av Prina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mensen er snart over. Har bestilt hauger av el og g tester fra eBay. Håper de kommer om ikke lenge 😊 Prøvde hostesaft forje pp og kommer ikke til å prøve det igjen 😂

Endret av Limaxxx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og vi er i gang..! Hadde bare mystiske tre dager med mens denne måneden uten at jeg skjønner hvorfor. Er ikke gravid, sjekka seinest i begynnelsen av uka som gikk. Krysser fingrene for at dette er måneden det sås et lite frø som klorer seg fast :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vist alt går etter boka skal jeg ha el slim torsdag. Prøver denna mnd og  med hostesaft. Var bedre el slim meir fin flyt en klumper i trusa.

 

Tvi tvi jenter la det lyse positive tester denna mnden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og vi er i gang..! Hadde bare mystiske tre dager med mens denne måneden uten at jeg skjønner hvorfor. Er ikke gravid, sjekka seinest i begynnelsen av uka som gikk. Krysser fingrene for at dette er måneden det sås et lite frø som klorer seg fast :Nikke:

 

Jeg også har mystisk mens denne mnd. har ikke tatt test, men tok blodprøve 13 DPO. Ikke tatt noe etter det! Men blodprøven var på 1, så tror ikke det er noen som gjemmer seg i magen :P Venter på EL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

El fredag eller lørdag her. Har ikke fått testene fra eBay enda heller. Har begynt å jobbe igjen også så vi får nå se hvordan dette går :P

Endret av Limaxxx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også har mystisk mens denne mnd. har ikke tatt test, men tok blodprøve 13 DPO. Ikke tatt noe etter det! Men blodprøven var på 1, så tror ikke det er noen som gjemmer seg i magen :P Venter på EL.

Hehe, det virker ikke som om det gjemmer seg noe i magen her heller, men synes fortsatt det er litt mystisk. Og tolker det kanskje som et dårlug tegn. Håper ikke det var en SA eller noe, det påvirker vel hva som kan skje/komme til å gjemme seg denne måneden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...