Gå til innhold

Gravid?


C'est la vie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen som ser om jeg er gravid?

07.03.88 ?

Uvisst, heller mest mot nei. Se ikke bort fra at du vil være gravid den 13.

 

Anonymous poster hash: f713a...cb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uvisst, heller mest mot nei. Se ikke bort fra at du vil være gravid den 13.

 

Anonymous poster hash: f713a...cb9

 

 

Det er den 13 oktober jeg skal teste. (Forventet menstruasjon)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg får opp et knust hjerte, som for meg symboliserer skuffelse, smerte og sorg. så jeg tror ikke du er gravid nå. Har dere prøvd en stund, får opp dette knuste hjertet flere ganger, som at det prøver å si meg at du har opplevd denne type skuffelse, smerte og sorgen flere ganger. Godt mulig jeg tar skikkelig feil her, men der er vertfall det jeg får opp nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg får opp et knust hjerte, som for meg symboliserer skuffelse, smerte og sorg. så jeg tror ikke du er gravid nå. Har dere prøvd en stund, får opp dette knuste hjertet flere ganger, som at det prøver å si meg at du har opplevd denne type skuffelse, smerte og sorgen flere ganger. Godt mulig jeg tar skikkelig feil her, men der er vertfall det jeg får opp nå.

 

Med exen prøvde jeg å bli gravid i 5 nesten 6 år. 9 prøverørsforsøk. Men fikk tvillinger!

 

Men ønsker meg barn med min nye kjæreste, er så redd for at det skal ta like lang tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke du er gravid nå, men ikke lenge til du er det. Jeg føler sterkt både på nov,jan og feb og vil si at innen februar er du mest sannsynlig gravid. Det føles som ei jente som kommer da. Tror ikke det blir flere planlagte barn på dere, men kan virke som det dukker opp et fjerde barn som ikke er helt planlagt :)

lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du er gravid nå, men ikke lenge til du er det. Jeg føler sterkt både på nov,jan og feb og vil si at innen februar er du mest sannsynlig gravid. Det føles som ei jente som kommer da. Tror ikke det blir flere planlagte barn på dere, men kan virke som det dukker opp et fjerde barn som ikke er helt planlagt :)

lykke til :)

 

Så koselig :) Håper du har rett :)

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Tror ikke du er gravid nå, men ikke lenge til du er det. Jeg føler sterkt både på nov,jan og feb og vil si at innen februar er du mest sannsynlig gravid. Det føles som ei jente som kommer da. Tror ikke det blir flere planlagte barn på dere, men kan virke som det dukker opp et fjerde barn som ikke er helt planlagt :)

lykke til :)

Nå er jeg veldig spent på om du har rett.

Ser du noe kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

April får jeg opp her at spiren sitter

Takk for at du tok deg tiden :) april er det 5 år siden jeg ble gravid med tvillingene ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du er gravid nå, men ikke lenge til du er det. Jeg føler sterkt både på nov,jan og feb og vil si at innen februar er du mest sannsynlig gravid. Det føles som ei jente som kommer da. Tror ikke det blir flere planlagte barn på dere, men kan virke som det dukker opp et fjerde barn som ikke er helt planlagt :)

lykke til :)

Ble dessverre ikke februar :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

April får du positiv test :)

Takk for at du tok deg tiden..

Men jeg føler veldig at jeg er gravid nå??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått 3 svake positive tester nå. Dere som har sagt april? Ser dere fortsatt april? Så det blir ingenting denne mnd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 27.2.2017 den 22.06, Yogibaby skrev:

April får du positiv test :)

Da er april her, krysser alt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...