GĂ„ til innhold

Termin Juni 2017đŸŒ


Gjest Mariamani

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jaaa, termin engang mellom 2.-6. juni :)

Krysser fingrene for at alt gÄr bra nÄ!

Krysser fingrene for deg Ă„ alle de andre damene :)har mistet 3 ganger pĂ„ rad selv.. SĂ„ hĂ„per dette gĂ„r bra ❀

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Termin 2.juni â˜ș Gleden er stor for hver dag som gĂ„r. Har to barn fra fĂžr (2011,2015) og en sa mellom disse. SĂ„ disse tidlige ukene syns jeg er litt skumle.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Testet positivt pÄ lÞrdag. Har regnet meg frem til termin 3. juni. Hadde MA i svangerskapsuke 11 i august,

sÄ dette er nervepirrende. HÄper jeg fÄr lov til Ä stÄ lÞpet ut denne gangen! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

VÊrt hos legen Ä tatt hcg prÞve i dag, skal pÄ onsdag og :) spennende

Du fÄr oppdatere oss :)

Har ogsÄ vÊrt hos legen Ä tatt hcg pluss jeg har fÄtt henvisning til sykehuset for videre Ä tett oppfÞlgning :)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Spennende, kan jeg spÞr hvorfor du er henvist? Syns det er rart jeg ikke fÄr henvisning til tidlig ul jeg, jeg har 4 barn, de 3 fÞrste var greit, men nr 4 sÄ mista jeg 3 ganger fÞr hu satt og nÄ mista jeg sist mnd, men enda ingen henvisning

Fikk henvisning siden jeg har mista 3 ganger pÄ et Är :( .. SÄ jeg dro til legen idag Ä tryglet Ä ba hun om Ä gjÞre noe. For jeg er sÄ redd jeg mister igjen. Bare krysser fingrene for at jeg fÄr time fÞr jeg eventuelt mister igjen :(

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Huff :( skjÞnner hvordan du har det, samme skjedde meg sist :/ i tillegg blÞdde jeg i 18 uker nÄr spiren endelig satt, var helt utkjÞrt og Þdelagt til slutt.. men hÄper at fjerde gang er lykken for deg og da <3 :)

 

Testen min var en del svakere i dag enn i gÄr, sÄ har mista litt trua.. men da gir jeg meg, orker ikke mer rett og slett..

Huff hÄper det gÄr bra for deg!

Har testa hver dag jeg ogsĂ„... SĂ„ sitter jo Ă„ studerer de testene om Ă„ om igjen :( .. Slitsomt nĂ„r man Ăžnsker seg et til barn... HĂ„per fjerde gangen er lykke-tallet ❀4❀

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hvordan symptomer har dere damer Ä hvor langt er dere pÄ vei?

 

Er bare 4+5 men ingen symptomer.. Kanskje litt Ăžmme bryst (men ikke mye)

 

Jeg vil ha symptomer uansett om det er kvalme!! Vil virkelig ha trua pÄ at det gÄr rette veien!

 

To graviditeter har jeg hatt shikkelig kvalme pluss trĂžtthet..

De 4 andre graviditetens har det vare vĂŠrt litt kvalme Ă„ Ăžmme bryst Ă„ murringer.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Huff :( skjÞnner hvordan du har det, samme skjedde meg sist :/ i tillegg blÞdde jeg i 18 uker nÄr spiren endelig satt, var helt utkjÞrt og Þdelagt til slutt.. men hÄper at fjerde gang er lykken for deg og da <3 :)

 

Testen min var en del svakere i dag enn i gÄr, sÄ har mista litt trua.. men da gir jeg meg, orker ikke mer rett og slett..

 

Hvordan gĂ„r det med deg mariamani? ❀

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

5 uker i dag 😊 Mine symptomer; blir lett svimmel, hodepine som kommer og gĂ„r, uggen (ikke akkurat kvalm), hard mage, mye murringer og strekk i magen, saltsyk, humĂžrsvingninger og blir fort trĂžtt og sliten. Ble en liten liste dette her 😅🙈

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

5 uker i dag 😊 Mine symptomer; blir lett svimmel, hodepine som kommer og gĂ„r, uggen (ikke akkurat kvalm), hard mage, mye murringer og strekk i magen, saltsyk, humĂžrsvingninger og blir fort trĂžtt og sliten. Ble en liten liste dette her 😅🙈

Heldig du er med sÄ mye symptomer heve (jeg vil Ä ha noe :P )

NÄr begynte de Ä komme pÄ deg?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Er vel ca 5 uker pÄ vei kanskje. (blir helt forvirret av de forskjellige terminkalkulatorene pÄ nett, da de viser forskjellig dato).

Men jeg har lite symptomer, hadde endel kvalme veldig tidlig, men nÄ har jeg mistet den ogsÄ.. Med mitt fÞrste barn hadde jeg masse sterke symptomer fra uke 3+.

Jeg kommer til Ä ta privat ultralyd nÄr hjerte skal ha begynt Ä slÄ, bare for Ä fÄ bekreftet at det gjÞr det, og at det ser bra ut. Man har jo sine bekymringer i starten..

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Heldig du er med sÄ mye symptomer heve (jeg vil Ä ha noe :P )

NÄr begynte de Ä komme pÄ deg?

Jeg begynte Ă„ fĂ„ symptomer ca 4-5 dager fĂžr ikm. Glemte Ă„ si at jeg ogsĂ„ har begynt Ă„ fĂ„ bekkensmerter 😭 kan jo ha noe sammenheng med at jeg fĂždte 2.mann i mai 2015. SkjĂžnner godt at du vil ha symptomer pĂ„ graviditet sĂ„ tidlig. Det er jo pĂ„ en mĂ„te de eneste tegnene pĂ„ graviditet man fĂ„r. Men du fĂ„r trĂžste deg med at det er like vanlig Ă„ ikke ha symp. sĂ„ tidlig. Og det er jo egentlig litt godt Ă„ ikke vĂŠre kvalm, sliten m.m. Plutselig kan bĂ„de kvalme og trĂžtthet dukke opp, fĂžr du vet ordet av det 😅
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

GÄr greit her, skal ta siste hcg prÞven i dag :) ellers har ene barnet fÄtt femte barnesykdom sÄ mÄ teste meg for parvoviruset og :(

Mariamani: Er mulig det var det mine to sÞnner hadde for noen uker siden ogsÄ... Jeg var hos legen, men han mente de hadde munn, hÄnd og fotsykdom.. Dette tviler jeg nÄ sterkt pÄ, da mine gutter var full av rÞde prikker i ansikt, pÄ rygg og armer, og noe ned over lÄrene. Men i hÄndflaten, munnen og under foten hadde de ikke en eneste prikk.. Jeg lurer ogsÄ pÄ om jeg bÞr sjekke for paroviruset. Jeg har IKKE fÄtt noe selv enda, men har lest at det kan bryte ut opp til 20 dager etter man ble smittet.. FÞler meg sÄ dum nÄr legen ikke mente det var 5.barnesykdom. Men jeg synes det er bedre Ä vÊre sikker, enn bekymret. Er jo mulig jeg allerede har hatt det. 

Ønsker deg lykke til og hÄper du ikke blir smittet.

En venninne av meg hadde smitten da hun var gravid for 1.5 Är siden. Hun ble slÄtt ut av trÞtthet i noen uker, men babyen ble ikke smittet, og han er en herlig liten gutt pÄ 10 mnd nÄ :babysmokk:

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Mariamani: Er mulig det var det mine to sÞnner hadde for noen uker siden ogsÄ... Jeg var hos legen, men han mente de hadde munn, hÄnd og fotsykdom.. Dette tviler jeg nÄ sterkt pÄ, da mine gutter var full av rÞde prikker i ansikt, pÄ rygg og armer, og noe ned over lÄrene. Men i hÄndflaten, munnen og under foten hadde de ikke en eneste prikk.. Jeg lurer ogsÄ pÄ om jeg bÞr sjekke for paroviruset. Jeg har IKKE fÄtt noe selv enda, men har lest at det kan bryte ut opp til 20 dager etter man ble smittet.. FÞler meg sÄ dum nÄr legen ikke mente det var 5.barnesykdom. Men jeg synes det er bedre Ä vÊre sikker, enn bekymret. Er jo mulig jeg allerede har hatt det.

Ønsker deg lykke til og hÄper du ikke blir smittet.

En venninne av meg hadde smitten da hun var gravid for 1.5 Är siden. Hun ble slÄtt ut av trÞtthet i noen uker, men babyen ble ikke smittet, og han er en herlig liten gutt pÄ 10 mnd nÄ :babysmokk:

Min sÞnn hadde fot Ä hÄndsykdom :) han hadde ikke prikker under fotene, men over hele kroppen Ä ansikt/mage/lÄr/bak Þrer.

 

De trenger ikke ha prikker i hÄndflater Ä under foter :) vi var hos legen :)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg begynte Ă„ fĂ„ symptomer ca 4-5 dager fĂžr ikm. Glemte Ă„ si at jeg ogsĂ„ har begynt Ă„ fĂ„ bekkensmerter 😭 kan jo ha noe sammenheng med at jeg fĂždte 2.mann i mai 2015. SkjĂžnner godt at du vil ha symptomer pĂ„ graviditet sĂ„ tidlig. Det er jo pĂ„ en mĂ„te de eneste tegnene pĂ„ graviditet man fĂ„r. Men du fĂ„r trĂžste deg med at det er like vanlig Ă„ ikke ha symp. sĂ„ tidlig. Og det er jo egentlig litt godt Ă„ ikke vĂŠre kvalm, sliten m.m. Plutselig kan bĂ„de kvalme og trĂžtthet dukke opp, fĂžr du vet ordet av det 😅

Huff bekkensmerter, auu :P

 

Ja er litt uvel pĂ„ morningen (viss det ikke bare er innbilning 😁)

 

Skal snart pÄ tidlig undersÞkelse pÄ sykehuset, gleder meg til det!

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Huff bekkensmerter, auu :P

 

Ja er litt uvel pĂ„ morningen (viss det ikke bare er innbilning 😁)

 

Skal snart pÄ tidlig undersÞkelse pÄ sykehuset, gleder meg til det!

Masse lykke til pĂ„ sykehuset! â˜ș
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hvordan gikk det pia91?

Her gÄr det greit. Ikke vÊrt pÄ sykehuset ennÄ, blir nok i neste uke eller pÄ fredag. Skal ringe imorgen Ä purre :)

Tok en test til idag Ä den var sterkere enn alle andre tester jeg har tatt :D sÄ det gÄr hvertfall ikke nedover :) har du testa?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Nei, fÄr svar pÄ om hcg har dobla seg i morgen.. lever i spenning, hehe..

SĂ„ herlig med sterk test, jeeey :)

 

Krysser fingrene for deg:) lykke til

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Min sÞnn hadde fot Ä hÄndsykdom :) han hadde ikke prikker under fotene, men over hele kroppen Ä ansikt/mage/lÄr/bak Þrer.

 

De trenger ikke ha prikker i hÄndflater Ä under foter :) vi var hos legen :)

Ja vi var ogsÄ hos legen og han sa jo at det var hÄndsykdom, og han vet no ihvertfall det bedre enn meg :D Men jeg vet liksom ikke om jeg tÞrr Ä stole helt pÄ det, hadde nok blitt litt tryggere med en blodprÞve. Men godt Ä hÞre at din gutt ogsÄ fikk den diagnosen, pÄ tross av ingen prikker under fÞttene:-)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hiver meg pÄ her inne, har tisset pÄ pinner i 3 dager og fÄr bare positive tester. Termin 14 juni. Kan ikke tro at det klaffet pÄ fÞrste PP etter Ä ha prÞvd i 8 PP med nr 1! 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...