Gå til innhold

November 2016


mei3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei forresten 😉 dette er helt nytt for meg. Men kjenner så behov for noen å dele tanker, opplevelser og drømmer med i samme situasjon

Hei til deg også😊 har bare vært igjennom en runde selv, så vet ikke så mye jeg heller, men svarer deg gjerne hvis det er noe jeg kan svare på😊 godt å ha andre i samme situasjon😊 vi krysser fingrene for at november er vår måned!!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei til deg også😊 har bare vært igjennom en runde selv, så vet ikke så mye jeg heller, men svarer deg gjerne hvis det er noe jeg kan svare på😊 godt å ha andre i samme situasjon😊 vi krysser fingrene for at november er vår måned!!!

Jeg skal starte på medisiner nå i begynnelsen av oktober og regner med det blir innsett i begynnelsen av november..En spennende tid! Hvordan opplevde du den første runden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en avbrutt forsøk nu i september for de tok ut for mange egg så d ble totalfrys. Men ska på ferie i oktober så e usikker om vi når november El da æ har d i begynnelsen av mnd.. Fikk tr idag så etter beregning så går d kanskje ikke i begynnelsen av mnd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei :)

Jeg håper jeg også blir med i novembergjengen. Har akkurat blitt gravid på ferskforsøk, men mistet i uke 7. Håper veldig på fryseforsøk i november!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal starte på medisiner nå i begynnelsen av oktober og regner med det blir innsett i begynnelsen av november..En spennende tid! Hvordan opplevde du den første runden?

Første runde gikk veldig bra, ingen bivirkninger av medisiner, bortsett fra vektøkning. Var mest spent på hvordan det skulle bli å sette sprøyter siden jeg har sprøyteskrekk, men det gikk fint det også😊 jeg hadde mye smerter ved uttak, så det blir smertestillende via intravenøst denne runden😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei :)

Jeg håper jeg også blir med i novembergjengen. Har akkurat blitt gravid på ferskforsøk, men mistet i uke 7. Håper veldig på fryseforsøk i november!

Trist å høre, vi krysser fingrene for at november er måneden!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da havner vel vi her også. Etter en ma i uke 14 nå i august med påfølgende utskrapning gyver vi løs igjen. Har bestemt oss for to forsøk til og så er det stopp. Går privat inne på Fertilitetssenteret i Oslo. Mens kom i går, så oppstart spray 09. oktober og uttak/innsett trolig 2. uka i november.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da havner vel vi her også. Etter en ma i uke 14 nå i august med påfølgende utskrapning gyver vi løs igjen. Har bestemt oss for to forsøk til og så er det stopp. Går privat inne på Fertilitetssenteret i Oslo. Mens kom i går, så oppstart spray 09. oktober og uttak/innsett trolig 2. uka i november.

Så trist å høre. Vi krysser fingrene for at det er vår tur nå😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da melder jeg meg inn her. Starter med spray i begynnelsen av oktober, uttak/innsett forhåpentligvis i begynnelsen av november. 

 

Dette er vårt tredje forsøk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg prøver å ikke tenke for mye på kommende forsøk, men det er vanskelig.

Hva gjør dere for adspredelse?

 

Jeg har jo barn fra før så har ikke så mye fritid altså, men prøver allikevel å ikke tenke for mye på det som skulle vært.

Det er nå to måneder siden min ma i uke 14 med påfølgende utskrapning. 

 

Møtte på en tidligere skolevenninne i helgen som har termin en uke etter det jeg skulle hatt.

Kjente at det var tyngre enn det jeg trodde det kom til å være....andre gravide sånn rett opp i fleisen. 

Som snakket om vondter og plager....blææææh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir mitt første forsøk, så nå gleder jeg meg bare til å komme i gang. Tenker alt for mye på det, men det er nok litt vanskelig å unngå.

Ser ut til at jeg begynner på spray neste uke. Har en plan om å trene, gå turer, lage god mat, etc. Fokusere på positive ting og finne en ro. Har også tenkt å prøve akupunktur som kan motvirke stress.

 

Skjønner godt at det er tyngre etter mislykkede forsøk og når man har mistet. Jeg må være forberedt på å møte motgang og gruer meg til det.. kommer ikke til å stole på en eventuell positiv test før det har gått lang tid...

 

Vi får prøve å ta en dag av gangen, og ikke tenke for mye på at det skal gå galt. Tenk at det er også en sjanse for å lykkes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er tredje forsøk, som i runde er det lang protokoll. Startet å spraye for litt over en uke siden og denne gangen er det mye verre. Er både deprimert og får ikke sove om natten. Dagene blir ett eneste langt energiløst gjesp! 

 

Noen andre som opplever det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er på andre forsøk. Og i mellom slagene har vi fokusert på å nytte livet og hverandre uten å tenke på prosessen. Det er ikke noe vi kan gjøre med uansett. Nå har jeg brukt spray over en uke, og merker mye mer denne gangen. Forrige gang hadde jeg ikke bivirkninger, men denne runden har jeg ganske kort lunte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn her. Hører gjerne til desember, er ganske ny på dette ;) men skal ha uttak i slutten av november om alt går etter planen. Begynner med stimulering rundt den 11 nov :) Første forøsk så svært spent. Fint å se erfaringer til andre i samme situasjon :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...