Gå til innhold

Vente på blødning? Hvor lenge?


nurkeliten15

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg ble gravid på mitt første IVF-forsøk, men mistenkte at noe var galt. Spottet bittelitt brunt fra 5+3. Ville måle hcg for å se om alt var bra. Tok tid og få svar, og jeg kjente at det tok på psykisk. Bestilte derfor innvendig UL 6+1. Rett før timen fikk jeg tlf fra legekontoret. De sa at prøvene hadde endret seg fra 3000 til 2100 over natta. Dette gikk altså ikke bra. Hos gynekologen kunne hun ikke se noe!? Ikke fostersekk eller fosteranlegg. Bare en tykk slimhinne.

 

Jeg er slått ut av sorg (selvom jeg vet at dette kan skje, og jeg skal nok komme over det).

 

Tok ny hcg hos gyn da hun mistenker at det muligens kan sitte utenfor livmor, ellers er det en MA uten fostersekk.

 

Legen mener jeg skal vente og se om blødningen kommer (en uke kanskje)

 

Jeg er full av graviditetssymptomer. Puppene er vonde og harde og jeg er kvalm og svett, i tillegg til at jeg sliter veldig psykisk med at graviditeten fortsetter som vanlig uten noe foster.

Kan ikke forstå at legen min mener jeg bare skal gå på jobb, ta på bind og smile. Jobber i barnehage, og synes det er utrolig tøft akkurat nå :( :( Er så frustrert. Tatt ut egenmelding i dag og har dratt for gardinene og venter og venter.

 

Hva hadde dere gjort? 
Har noen vært igjennom det samme?

 

Hilsen veldig trist

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Du har nok opplevd blødningene nå.

 

Men jeg mistet i uke 9 noen dager etter tidlig ultralyd, der så de ingenting, og antok at det hadde vært dødt siden minst uke 6, og ikke egentlig før. Så for meg tok det 3-4 uker for at kroppen oppdaget at det ikke var liv.

 

Jeg spydde daglig frem til blødningene, og riene startet.

 

Anonymous poster hash: 92d4b...d80

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Må man virkelig gå sånn og vente på at fosteret skal komme ut av seg selv? Man får ingenting for å få fortgang på prosessen?

Det synes jeg er meeeeeget spesielt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...