Gå til innhold

fødsel i desember eller januar? kan se tilbake ☺


Tjohopp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Tjohopp

 

Jeg får opp slutten av desember på deg

 

Har sendt deg pm... Men kopierer inn mld her... Svar gjerne på pm om du vil

 

Nå er det en stund siden du leste meg....

 

Kunne du ha lest meg igjen nå?!

 

Gravid med mitt fjerde barn nå.... Kunne du sett hvordan det vil gå i svangerskap og etterpå?! Ser du kjønn?! Spent på om du ser det samme som sist?!..

 

 

21.10.81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tjohopp

Jeg får opp slutten av desember på deg

Har sendt deg pm... Men kopierer inn mld her... Svar gjerne på pm om du vil

Nå er det en stund siden du leste meg....

Kunne du ha lest meg igjen nå?!

Gravid med mitt fjerde barn nå.... Kunne du sett hvordan det vil gå i svangerskap og etterpå?! Ser du kjønn?! Spent på om du ser det samme som sist?!..

21.10.81

Tusen takk!

Jeg tror jeg har en del meldinger i innboksen nå. Skal se på deg i morgen. Nå er det leggetid ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!

Jeg tror jeg har en del meldinger i innboksen nå. Skal se på deg i morgen. Nå er det leggetid ☺

Håper å høre fra deg en dag du har tid og overskudd❤️
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper å høre fra deg en dag du har tid og overskudd❤️

Jeg har ikke glemt deg. Skal prøve å få sett i morgen ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper å høre fra deg en dag du har tid og overskudd❤️

Det jeg fikk opp nå er jente og at alt kommer til å gå kjempe bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det jeg fikk opp nå er jente og at alt kommer til å gå kjempe bra.

Det hadde jo vært veldig morro....

Ta gjerne en dypere titt på pm om du kan...❤

Vet ikke om du har sett den enda, men du har jo alt rett i noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler tidlig januar.  Mellom 3 og 5 januar.  ;) Ser en gledelig fødsel, og uendelig mye glede etterfølgende. Er en flott gutt du får :) 

 

Når blir jeg gravid mon tro? Og hvis du kan føle noe på kjønn, så er det også helt fantastisk ;) 

 

11.10.88



Anonymous poster hash: 2045f...bec
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler tidlig januar.  Mellom 3 og 5 januar.  ;) Ser en gledelig fødsel, og uendelig mye glede etterfølgende. Er en flott gutt du får :)  Når blir jeg gravid mon tro? Og hvis du kan føle noe på kjønn, så er det også helt fantastisk ;)  11.10.88 Anonymous poster hash: 2045f...bec

Tusen takk! ☺

Jeg ser både jente og gutt på deg. Enten om du har ei jente og får en gutt. Eller om jenta kommer først. Litt usikker.

Skal dere på en reise i høst? Jeg får opp en tur som vil få stor betydning for dere. Positivt altså ☺

November er en god mnd. Får opp oktober ogdå. Men november står sterkere.

 

Mens jeg skriver dukker ordet "svigerforeldre" opp. Men får ikke opp hvorfor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! ☺

Jeg ser både jente og gutt på deg. Enten om du har ei jente og får en gutt. Eller om jenta kommer først. Litt usikker.

Skal dere på en reise i høst? Jeg får opp en tur som vil få stor betydning for dere. Positivt altså ☺

November er en god mnd. Får opp oktober ogdå. Men november står sterkere.

 

Mens jeg skriver dukker ordet "svigerforeldre" opp. Men får ikke opp hvorfor

 

 

Dette var et spennende svar, må jeg si ;) Jeg har en sønn fra før, så da er det vel jenta som kommer neste gang?

Vi elsker å reise, og vi ønsker sterkt å få til en reise her på høsten. Men økonomien tillater det ikke foreløpig i hvertfall, vi håper på at det kommer i positiv endring der snart. Det morsomme i det, er at svigerforeldre snakker om at de også gjerne vil reise med oss. Hehe!

Vi tilbringer generelt mye tid med mine svigerforeldre, så det overrasker meg ikke at de dukker opp.

 

Får forresten opp et bilde av deg her, på fødestuen, med en mann ved siden av deg. Du sitter med barnet i armene, og han lener seg over dere. Ser at du føler mye takknemlighet for ham, at han er utrolig støttende, og dere ser på hverandre med tårer i øynene og glede i blikket. Virkelig et nydelig bilde, var bare nødt til å dele det. <3 Gled deg til det øyeblikket ;)

 

Anonymous poster hash: 2045f...bec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...