GĂ„ til innhold

Ikm uke 38đŸŒđŸ‘¶â€ïž


Gjest Mariamani

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ogsÄ!

Tror det er denne, syklusen tullet seg til igjen, sÄ kan vÊre tr dukker opp en uke fÞr ..

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Ikm 23 her, men ser dÄrlig ut for at mannen er med pÄ flere prÞverunder :P

Det mÄ vere litt tungt visst du sjÞlv er veldig klar for Ä fortsette ei runde til! :S Her stÄr det ikkje pÄ "viljen", men blir visst ikkje gravid..skal til gynekolog i morgon og er litt spent pÄ det! :-)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg er med her jeg ogsÄ :) Har IKM mellom uke 37/38. Er ikke sÄ aktiv her inne, men er her nÄ og da. Merket det stresset meg litt Ä vÊre her inne ofte, sÄ da trappet jeg ned :) Lykke til i EL tiden!!

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Jeg er tom for egglÞsningstester og har bare en GT strips igjen. KlÞÞr i fingrene etter Ä teste, for kan hende egglÞsning er tidligere enn hva appen sier, siden syklusen ble forskjÞvet sist mnd. Men vi tar ingen sjangser og prÞver Ä legge inn odds hver dag fram til eventuell ikm denne mnd ! 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hopper inn hit jeg ogsĂ„. Ikm 20 sept. pp1. Har begynt Ă„ murre litt. Dag 4-5 etter egglĂžsning. Krysser fingrene! 😊

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Her er aksjene lagt inn og vi er pÄ vei inn i DPO land :) jeg har ikke stresset med testing denne gangen siden det er fÞrste pp, men jeg vet hvertfall med sikkerhet at aksjene er lagt inn i forkant av EL og pÄ selve EL dagen, makan til EL smerter altsÄ :o sÄ nÄ blir det Ä vente i 14 dager fÞr testing :)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Alt for spennende! Kjenner etter symptomer hele tiden!!! Litt slitsomt egentlig! Skulle tro en ble vant med dette nĂ„r en har to fra fĂžr, men neida 😂

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

I dag tidlig tok jeg en egglĂžsningstest. Den viste svakt positiv. Har ikke graviditetstest liggende 😝 Er nĂ„ 9 dager siden egglĂžsning. FĂžler meg gravid. Har mye stikk og murringer i magen og blir svimmel nĂ„r jeg bĂžyer meg og i tillegg oppblĂ„st og hard mage allerede! Tar graviditetstest i neste uke. Litt tidlig enda til at jeg tĂžrr Ă„ juble. Flere med symptomer her nĂ„?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Ikke sĂ„ mye symptomer her, litt stikkinger i brystene er det eneste egentlig, prĂžver Ă„ ikke tenke pĂ„ symptomer, da fĂ„r jeg bare forhĂ„pninger og blir ekstra skuffa nĂ„r testen da er negativ. Har ingen graviditetstester i hus, bare en hel haug med el tester. 😜 Pleier bestille fra eBay 😃

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

9 dpo.. Ikke hatt noe sĂŠrlig til symptomer, men har vĂŠrt kvalm av og pĂ„, i tre dager nĂ„... NĂ„ har jeg veldig opplĂ„st og vond mage,, kan vĂŠre stress, men hĂ„per det er to streker som venter meg om noen dager 🙈😄

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg har egentlig Ikm pÄ fredag som kommer, men mine siste sykluser har vÊrt pÄ 35 og 39 dager....det betyr kanskje at dette er min fruktbare periode? Vi gjorde det idag sÄ nÄ krysser jeg fingrene for at den sitter;)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gjest Mammantil2prinser

Ikm mellom 21-24. Slutta Ă„ telle pp da vi mista i fjord februar og ingenting har skjedd siden:-(

 

Tok el-test igÄr og i dag bare for gÞy og de var superpositive. SÄ har et lite hÄp inni meg og vurderer Ä kjÞpe g-test bare for Ä sjekke. Men er sÄ redd for Ä bli skuffa igjen.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Ikm mellom 21-24. Slutta Ă„ telle pp da vi mista i fjord februar og ingenting har skjedd siden:-(

 

Tok el-test igÄr og i dag bare for gÞy og de var superpositive. SÄ har et lite hÄp inni meg og vurderer Ä kjÞpe g-test bare for Ä sjekke. Men er sÄ redd for Ä bli skuffa igjen.

 

Husker deg.

 

Jeg kalte meg for SlurpÄ da men bytta nikk.

 

Vart gravid i mars i Är og mista MA. Gir ikkje opp hÄpet men det henger i ein tynn trÄd. Gubben og jeg er enige om at vi stopper nÄr jeg fyller 46 Är. Og tankene mine streifer at det er sikkert ikkje jeg fÄr fleire. 

 

Sitter og venter pÄ mens i dag eller i morgon men alt hÄp er ute tempen er blit lav igjen.

 

HÄper og krysser at der er noe pÄ gang. HÞrest lovende ut med El testen.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Ikm mellom 21-24. Slutta Ă„ telle pp da vi mista i fjord februar og ingenting har skjedd siden:-(

 

Tok el-test igÄr og i dag bare for gÞy og de var superpositive. SÄ har et lite hÄp inni meg og vurderer Ä kjÞpe g-test bare for Ä sjekke. Men er sÄ redd for Ä bli skuffa igjen.

Krysser fingrene for deg! Jeg fikk positiv egglĂžsningstest ogsĂ„. Ikm i morgen og testet positivt i dag pĂ„ gtest 😃
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Ikm i morgen men tok graviditetstest i dag! Og den var positiv!! 😃 Krysser fingrene for at spiren klorer seg fast! Og heier pĂ„ dere andre som skal teste de neste dagene đŸ˜ƒđŸ‘đŸ»

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gjest Mammantil2prinser

Gratulerer sÄ mye min engel :-) hÄper spira klorer seg fast:-)

Her fĂžles det ikke lovende, har slike murringer som minner om nĂ„r tanta skal melde sin ankomst đŸ‘ŽđŸŒ

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gjest Mammantil2prinser

Husker deg.

 

Jeg kalte meg for SlurpÄ da men bytta nikk.

 

Vart gravid i mars i Är og mista MA. Gir ikkje opp hÄpet men det henger i ein tynn trÄd. Gubben og jeg er enige om at vi stopper nÄr jeg fyller 46 Är. Og tankene mine streifer at det er sikkert ikkje jeg fÄr fleire.

 

Sitter og venter pÄ mens i dag eller i morgon men alt hÄp er ute tempen er blit lav igjen.

 

HÄper og krysser at der er noe pÄ gang. HÞrest lovende ut med El testen.

Lov Ă„ hĂ„pe til det motsatte er bevist😊 Har ikke helt trua jeg heller, har vondt i magen som kommer Ă„ gĂ„r. Minner veldig pĂ„ nĂ„r mensen skal komme.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gratulerer sÄ mye min engel :-) hÄper spira klorer seg fast:-)

Her fĂžles det ikke lovende, har slike murringer som minner om nĂ„r tanta skal melde sin ankomst đŸ‘ŽđŸŒ

Takk for det â˜ș men ikke mist hĂ„pet helt enda. Jeg har hatt mye murringer og fortsatt murrer det en del. SĂ„ st du har murringer kan jo vĂŠre positivt đŸ™đŸ»â˜ș
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gratulerer sÄ mye Min engel:)

 

Ikm 25 her, murrer svakt, men var direkte vond murring etter trening i dag, som avtok etterhvert...

 

Har de to siste dagene vÊrt ekstra sliten og trÞtt, hÄper det er noe i det.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...