Gå til innhold

Termin MAI 2017❤


glalaksen

Anbefalte innlegg

Graviditetsstrimlene viste svak strek i går så bestemte meg for å vente til i dag med å teste med ukesindikator. I dag viste clearblue gravid uke 1-2❤ dette er første pp så hadde aldri drømt om at det skulle skje så raskt. Første dag i siste menstruasjon var 30 juli og syklusen min varer i 26 dager derfor mener jeg at jeg er 3+5. Eggløsningstesten var positiv 10 aug. Graviditetsapper og terminkalkulatorer er litt uenige;p hva tenker dere? Gleder meg til å snakke med flere som har termin i mai. Håper spiren sitter😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er veldig usikker på når ikm er..men fikk positiv test i går kveld og i dag..:) sist mens dag 30 juli

 

Anonymous poster hash: 077eb...00d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strimmel testene er positive, men tok nettopp en Cb digital som viste ikke gravid, men det er jo enda tidlig å denne er tatt midt på dagen...så tar jeg neste jeg har enten i morgen eller på torsdag..så tror jeg det er bedre håp :)

 

Anonymous poster hash: 077eb...00d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Da melder jeg meg inn her :) ikm egentlig den 27 AUG/til lørdag. Men i dag var alle tre testene super positive ! MensTermin 9 mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt:) min så slik ut eller kanskje litt svakere når jeg brukte digital og den slo hvertfall ut :) så rart å være gravid. Har ikke gått opp for meg ennå;p har dere små fra før? Mitt forrige svangerskap var ganske kjipt med oppkast og kvalme hver dag så jeg ER så nyskjerrig på om det kommer sigende etterhvert😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for dere med termin i MAI 2017! Jeg håper p komme snikende inn her snart, siste mens var 29.7 og EL 14 august.

Må nok enda smøre meg med tålmodighet og vente med å teste til helgen.

Tok en idag som var så hvit som snøen..

Men jeg følger spent med på dere her inn! Heia heia heia Mai!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 27 år å har en jente på 8 år fra før :) bor ikke så langt fra Stavanger. Har ikke gått opp for meg heller enda. Gleder oss veldig. Eneste symptomer jeg har nå er trøtt, stikkinger nede i magen, litt ømme bryster. Ellers fin form :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg hører egentlig til her. Har tatt 8-10 tester siden lørdag og alle er positive. IKM i dag. Veldig kvalm, vondt i hodet, trøtt, fryser og strekksmerter i brystene.. Men i går hadde jeg brun utflod, så litt friskt blod, og i dag brun utflod igjen. Har 2 barn fra før, men har prøvd på denne tredje i 3 år nå. Første gang med positive tester. Krysser alt jeg har for at det går bra, på tross av blødning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok håpet svinner hen her altså...test fortsatt positiv, men så svakt at det er til å grine av, å det på morgen urin.
Er ikke vits å svi av en digital en gang... så frykter kjemisk..:/



Anonymous poster hash: 077eb...00d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, 
Det ser ut som jeg også kan joine mai klubben  :danse: 

Hadde el 09.august, og IKM 24.juli. Regner med at jeg er da 4+1 i dag i forhold til unnfangelse. 
Har selvfølgelig ingen selvkontroll og har allerede fortalt det til litt for mang så nå MÅ spiren holde seg inne  :roll: 

Har en datter på 2,5 år fra før, så gleder meg til å få oppleve nok et svangerskap.

 

Endret av Lulle86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tror nok håpet svinner hen her altså...test fortsatt positiv, men så svakt at det er til å grine av, å det på morgen urin.

Er ikke vits å svi av en digital en gang... så frykter kjemisk..:/

 

Anonymous poster hash: 077eb...00d

Åh så kjedelig å høre :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg fått litt mer håp igjen:) Blødning stoppet, og fikk positiv digital med kveldsurin. Gravid 1-2. Termin 6.mai:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg melder meg inn her😀 tok test i dag og overraskende nok var den positiv😀👏 har ikke prøvd aktivt for har ikke hatt peiling på når jeg har hatt eggeløsning men jeg har jo håpet😊 i følge terminkalkulato har jeg termin 4. Mai. Håper bare alt går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder på å bli helt tullete, tester to ganger om dagen, for kan liksom ikke tro det. De er fortsatt positive og ikm nå på lørdag. Tror vist jeg bare kommer meg forbi helgen uten besøk at jeg klarer å slappe av litt mer. Å leser meg jo grønn på alt mulig her inne så det må jeg nok prøve å slutte med for det hjelper ikke akkurat på nervene🙈. Har dere noen symptomer ? Litt ømme pupper, mye stikking nede i magen her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg melder meg også inn her! 

Fikk Positiv seint i går ettermiddag på billig strimmel, og tok en CB idag når jeg sto opp.. er positive alle tester, men jeg føler ikke at jeg stoler på testene av en eller annen grunn? klarer kansje ikke å ta innover meg faktum at den er positiv, tross at jeg er 4 dager over IKM... 



merkelig! Kalkulatoren sier jeg har termin rundt den 05. Mai :D 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+1 i dag. Lite symptomer på meg bortsett fra luft i magen og litt stikking nederst i magen og litt nedover lår av og til. (+ Den ene puppen er litt øm 😛)

Hva slags symptomer har dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke testet mer etter den svake positive igår.

Men jeg kjenner at noe skjer med kroppen.. Jeg har vært så varm idag, målte tempen og den var 37.2

Har også veeeeldig vond korsrygg og littebitt ømme pupper. Kanskje litt ekstra trøtt også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 4+2 i dag og har: Kvalme, dårlig søvn, fryser/svetter, stikking i bryst, halsbrann, stikking og murring i livmor, stuptrøtt, svimmel. Ja så her er mange symptomer kommet veldig raskt. Er nesten litt godt og siden jeg blødde litt for 2-3 dager siden. Heldigvis ikke mere nå. Og jeg øyner håp. Haaaaar så lyst på denne spiren, så hååååper den klorer seg godt fast!!!!! Rart hvor fort man begynner å planlegge ubevisst:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...