Gå til innhold

Er det en ny policy det å låse tråder som dere ikke vil svare på?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Altså, JEG husker hva jeg skrev!

Og det brøt IKKE reglene, så jeg har krav på å vite hva som gjorde at man valgte å overse de FAKTISKE reglene og heller moderere litt på skjønn (i øst og vest) uten noen tanke bak.

 

Anonymous poster hash: d1df5...59d

 

Reglene er ikke knallklare, og alt må vurderes etter skjønn. Om den skjønnsmessige vurderingen er god eller ikke, kan alltid diskuteres. Jeg er forsåvidt enig med deg i at modereringen er for vilkårlig, og at den har endret seg til det verre i det siste. Allikevel tenker jeg at nå må du bare gi deg. Du får neppe flere svar nå, og det vil ikke være slik at det som er slettet blir gjenopprettet selv om du maser. Hva vil du egentlig? At en eller flere moderatorer skal bli sagt opp? At noen skal få offentlig refs? Bli moderator selv? Det er vanskelig å få tak i agendaen din her, utover at du er opptatt av å få rett til slutt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Reglene er ikke knallklare, og alt må vurderes etter skjønn. Om den skjønnsmessige vurderingen er god eller ikke, kan alltid diskuteres. Jeg er forsåvidt enig med deg i at modereringen er for vilkårlig, og at den har endret seg til det verre i det siste. Allikevel tenker jeg at nå må du bare gi deg. Du får neppe flere svar nå, og det vil ikke være slik at det som er slettet blir gjenopprettet selv om du maser. Hva vil du egentlig? At en eller flere moderatorer skal bli sagt opp? At noen skal få offentlig refs? Bli moderator selv? Det er vanskelig å få tak i agendaen din her, utover at du er opptatt av å få rett til slutt.

Jeg vil ha klarere formulering av reglene.

 

Anonymous poster hash: d1df5...59d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...slik at ikke et innlegg kan slettes bare fordi den andre debattanten rapporterer absolutt alt man skriver. Moderering sjal ikke være etter et kompass som måler populære kontra upopulære påstander.

 

Anonymous poster hash: d1df5...59d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...