Gå til innhold

Prøvere i august?


førskolelæreren

Anbefalte innlegg

Da har vi bestemt oss for å begynne prøving på nr 2.

Eggeløsning er rundt 14 aug.

Noen flere som er med? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Vi er med :) Etter en forvirrende første PP, med mange symptomer, men ingen positiv test. Nå er jeg klar for ny PP og nye muligheter. Skal på ferie til slektninger, så blir et skudd i blinde denne PP. Usikker på EL da det bare er 1,5 mnd siden ppille slutt og jeg tror syklusen er litt rar.

 

Sist EL var 20.juli, men blødde fra 9 DPO til i dag. IKM er onsdag, men prøvene er blendahvite. Ser frem til å bli bedre kjent med syklusen og en PP uten så mye testing, verken EL eller graviditet.

 

Vi prøver på førstemann 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også med👍 prøver også på nr 2 😊Har el rundt 10 august og er i PP 4... Gikk på 1 PP med nr 1... Begynner å bli utålmodig 😁 men med godt mot 😄👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er med! Prøver på nr 2. Ble gravid i april i fjor men mistet og siden har det ikke klaffet. El ca 13 august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med. Eggløsning 19 aug, så her blir det mye action i august. Det blir PP2 etter uttak av h.spiral, og vi prøver på nr 2!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med. Eggløsning idag. Mistet 3 ganger i år. Blir fort gravid, men mister. Håper den sitter neste gang jeg blir gravid :)

 

Anonymous poster hash: abd2c...1bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er med. Eggløsning idag. Mistet 3 ganger i år. Blir fort gravid, men mister. Håper den sitter neste gang jeg blir gravid :)

 

Anonymous poster hash: abd2c...1bc

Oi skulle ikke være anonym

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med :) Er 1 dpo i dag :) Legger inn aksjer i dag også, og så er det bare å håpe på det beste :D

 

Vi prøver på nr 3. Har to fra før på 2 og 1 år.

Endret av 2søteog1ønskes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvordan går det med dere?? 😊 Her går det ikke så veldig bra! 😟 begynnte å spotte for 4 dager siden, brunt/ rødt (gjør det hver måndte) 4 dager igjen til forventet TR... Er kanskje like greit det ikke bli noe denne PP siden jeg har trukket en visdomstann, og hatt en del smertestillende og pencelin kur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ekstra vondt i korsryggen, litt vondt på brystvortene og kan av og til bli kvalm av en lukt. Men det kan jo bare være innbillig. Ikm 29 aug. Tvii tviiiiii

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg nesten ferdig med tr. Så her gikk det ikke denne pp. Satser på ny i september og håper det er mnd :) Gratulerer til dere som er/blir gravide og lykke til til dere andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror vi var for tidlig ute denne mnd. Gikk ut i fra kalenderen, men eggløsningsslimet kom ikke før et par dager etter og da hadde vi ikke mulighet. IKM er egentlig den 27, men satser på at tr kommer 31.. har veldig verk øverst i magemusklene, som om jeg har tatt situps, det er vel det eneste som er unormalt, og absolutt ikke noe jeg har hørt som et symptom tidligere. Noen som har begynt testing ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi gratulerer Mariamani!

 

Kan godt hende det var for tidlig ja førskolelæreren, hva slags tester bruker du? Kommer vel an på hvor følsomme de er også. Jeg har faktisk ikke en eneste test liggende, prøver å ikke ta helt av denne mnd som forrige 🙈 men spørs hvor lenge jeg holder ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi gratulerer Mariamani!

Kan godt hende det var for tidlig ja førskolelæreren, hva slags tester bruker du? Kommer vel an på hvor følsomme de er også. Jeg har faktisk ikke en eneste test liggende, prøver å ikke ta helt av denne mnd som forrige men spørs hvor lenge jeg holder ut

Ja jeg tror det var litt for tidlig.. Bruker sånne billige strimler.

Tror jeg må vente til fredag med å teste.

Men da har vi to nokså lik syklus? Når tenker du å teste?

Jeg har forresten litt vondt i høyre side ved eggstokken, det stikker litt ekstra nå. Men det er sikkert psykisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi bestemt oss for å begynne prøving på nr 2.

Eggeløsning er rundt 14 aug.

Noen flere som er med? :-)

 

jeg hadde å eggløsning 14 august. tok billig tester i dag og den viste 2 streker.. :D  venter på at samboeren skal  komme hjem med en clearblue test med uke greier i .. så da får vi se :D   har det truffet for dere å ?  

post-867779-0-83036700-1472048532_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg tror det var litt for tidlig.. Bruker sånne billige strimler.

Tror jeg må vente til fredag med å teste.

Men da har vi to nokså lik syklus? Når tenker du å teste?

Jeg har forresten litt vondt i høyre side ved eggstokken, det stikker litt ekstra nå. Men det er sikkert psykisk

Ja, jeg regna ut eggløsning ca 13, men tror ikke det var noe før kanskje 16. Skal prøve å holde meg fram til mandag, jeg pleier å spotte 3-4 dager før mens, ingenting enda, men lenge til mandag enda.... Hvor gammel er din første? Her blir det ca 6 år mellom isåfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg regna ut eggløsning ca 13, men tror ikke det var noe før kanskje 16. Skal prøve å holde meg fram til mandag, jeg pleier å spotte 3-4 dager før mens, ingenting enda, men lenge til mandag enda.... Hvor gammel er din første? Her blir det ca 6 år mellom isåfall.

Spennende! Hold meg oppdatert🌺

Har en fra før av på 4 - så det blir ca 5 år mellom ❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde å eggløsning 14 august. tok billig tester i dag og den viste 2 streker.. :D venter på at samboeren skal komme hjem med en clearblue test med uke greier i .. så da får vi se :D har det truffet for dere å ?

Tok test igår men den var blenda hvit. Så nå venter jeg til fredag. Dette blir spennende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forslag til en nybegynner? :ph34r:

Merker du ikke noe til eggløsning? Tenker da på eggløsningsslim og sånt. Det er hvertfall en god pekepinn på når man er fruktbar, det sies det at det lønner seg å ha sex annenhver dag i denne perioden. Men sjansen for at det klaffer er vel 20% selvom man treffer på eggløsning... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg tror det var litt for tidlig.. Bruker sånne billige strimler.

Tror jeg må vente til fredag med å teste.

Men da har vi to nokså lik syklus? Når tenker du å teste?

Jeg har forresten litt vondt i høyre side ved eggstokken, det stikker litt ekstra nå. Men det er sikkert psykisk

Har du testa i dag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg testa igår og fikk svak positiv!!

Skal ta en digital på søndag. :-)

Hvis du går inn på tråden Ikm uke 34 så finner du bildet mitt!'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...