Gå til innhold

Hundedritt - Greit eller ikke?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Våre søppelspann står rett nedi innkjørselen vår (må stå her) , og vi bor ved et turområde. 

Det er kjempefint at hundefolk plukker opp dritten etter dyrene sine, og ikke lar de svarte bæsjeposene bli liggende igjen i naturen (det er nok av dem) 

MEN jeg er ganske lei av at vårt søppelspann fylles med bæsjeposer og lukter helt for j.... Nesten så jeg gruer meg til å åpne lokket og kaste søppel. 

 

 

Er det greit at hundeeiere hiver dritt i andres spann uten å ta det med hjem til sitt eget? 

Eller skal man være glad at de tross alt ikke lar det bli liggende i naturen ? 

 

 

Det er ikke noen offentlige søppelspann i nærheten, siden vi bor i et borettslag. 



Anonymous poster hash: 0bfaf...1aa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi bor også rett ved et turområde og vi har hengt klistremerke på søppelboksen om at hundeposer kan kastes her. Mye bedre enn dritt som ligger overalt.

 

Anonymous poster hash: 21f63...de1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke likt det.

 

Og til alle som kommer og sier "alternativet er hundedritt over alt", så NEI. Alternativet er at den som velger å kjøpe hund, tar lorteposen med HJEM.

 

Anonymous poster hash: 9667c...9bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes ikke det er greit, private søppelspann er ikke offentlige. Har man hund, får man kaste dritten i sin egen søppelkasse, gitt. Eller grave den langt ned i bakken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det snakk om her? 4- 5 lorteposer eller 20?

Hadde det vært noen få så hadde jeg absolutt ikke brydd meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et SØPPELSPANN! Det lukter jo dritt uansett. Jeg synes du skal slutte å irritere deg over dette. Det er langt bedre at noen bruker spannet ditt framfor å la posene ligge i naturen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo få deg søppelspann med lås

 

Anonymous poster hash: 9c0a3...f97

Dette

 

Anonymous poster hash: f037c...c4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontakt kommunen og hør om det er mulig å få satt opp egen søpplekasse for hundeposer ved turområdet, evt en ekstra kasse merket "for hundeposer" ved duden av deres. Vi bor også ved en tursti og der er det egen søppelkasse for dette formålet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...