Gå til innhold

Hei, jeg er ny her


Tinsin

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri vært aktiv på forum tidligere, så kanskje jeg bryter all forum etikette nå, men det håper jeg blir tilgitt.

 

Jeg er en jente på 32 år, og oppdaget i går på ultralyd at vi har mistet for 3 gang siden juni i fjor.

 

Jeg har så mange spørsmål nå, som jeg synes det er vanskelig å sitte med alene. Jeg håper jeg kan få litt støtte og råd fra andre som er i samme situasjon.

Hvor lang tid tar det før man får time til utredning?

 

Vi har fått time på sykehuset til mandag. Jeg gjør regning med at vi får cytotec behandling. Dette har jeg gjort en gang tidligere, og det er det verste jeg har vært med på i mitt liv. Er det noen som vet om det går an å be om å få utskraping, selv om jeg bare er 7 uker på vei?

 

Håper noen vil ta seg tid til å svare meg. Jeg føler meg så alene i verden akkurat nå.

 

T

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Hei. Vi begynnte utredning i september rett etter en ma. Og var ferdig utreda i mars ca.

De tar en masse blodprøver. Noen tar litt tid å få svar på. Typ 3 mnd tror jeg. Så finner de ut av behandling evt sender dere til ivf.

Lenke til kommentar

Hei. Vi begynnte utredning i september rett etter en ma. Og var ferdig utreda i mars ca.

De tar en masse blodprøver. Noen tar litt tid å få svar på. Typ 3 mnd tror jeg. Så finner de ut av behandling evt sender dere til ivf.

Så dere fikk utredning rett etter siste ma. Jeg fikk beskjed fra gyn jeg var hos og tok ul at det kunne ta opptil et halvt år å få time til utredning.. Det varierer sikkert litt ut fra hvor i landet en bor da.

 

Håper dere fikk noen svar på utredningen, og at det lykkes for dere!

Lenke til kommentar

Vi fikk vite endel hva det ikke var hvertfall. Det ble tatt biopsi av fosteret og alt var bra der.

Ble gravid på ny. Mista uke 6. Rett før 17 mai.

Og ble gravid igjenn en syklus seinere. Viste seg at den satt i høyre eggleder. Så jeg begynner på nytt nå.

Når pleier du å miste?

Lenke til kommentar

Så fryktelig trist å høre! Livet er så urettferdig innimellom...

Fikk du beholde egglederen?

 

Første mista jeg i uke 5/6. Det var en SA.

Nå har jeg hatt 2 MA hvor fosteret har dødd i uke 7.

Første gang ble det ikke oppdaget før vi tok ul i uke 11.

Så denne gangen jeg ble gravid så bestilte vi ul i uke 7, og på nytt fikk vi beskjed om at det ikke var hjerteaksjon...

Jeg håper de kan ta biopsi denne gangen, kanskje vi kan få noen svar.

Lenke til kommentar

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...