Gå til innhold

Termin April 2017


CatGarden

Anbefalte innlegg

Det har jeg!!! HURRAAA!!!! :legrine:

Termin 8 April i følge kalkulatoren.

 

Litt tidlig og veldig skummelt!

 

Hvem andre er med meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye til dere!!!

 

Jeg blinksa en del på terminkalkulatoren. Jeg er vist i Mars! Jippii!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fått svake svake streker på billigstrimmel denne mnd, og nå tror jeg at jeg tørr tro det! Termin blir ca 11.april! Pga reise osv hadde vi kun sex en eneste gang denne mnd og det var litt før EL så utrolig at det klaffet i denne prøveperioden! Har litt skrekkblandet fryd, kanskje mest fordi jeg ble så dårlig sist jeg var gravid, men håper det blir bedre denne gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 3. eller 4. April :)

Jeg får forskjellige datoer på forskjellige kalkulatorer. Hvilken kalkulator bruker dere? :)

 

Anonymous poster hash: e18fa...a1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 3. eller 4. April :)

Jeg får forskjellige datoer på forskjellige kalkulatorer. Hvilken kalkulator bruker dere? :)

 

Anonymous poster hash: e18fa...a1a

NEI! anonym igjen. Hvordan er det mulig? Tror fingrene mine trykker automatisk på anonymknappen før jeg sender :o
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her! Termin 1. april :) Fikk førstemann før termin, håper andremann følger i samme fotspor, så mulig det blir marsbaby på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 4.april her! :D

 

Noen som har merket noe på kroppen enda? Kvalme, ømme bryster?

Gratulerer Trultesen :) jeg har også termin 4. (Eller 3.) :)

Eneste jeg kjenner nå, og har kjent siden ikm er at jeg er veldig oppblåst, varm og ømme pupper (men ikke så ømme nå som de første dagene)

 

 

Anonymous poster hash: e18fa...a1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ømme bryster her😆 Og litt oppblåst..

Så fortsatt litt uvirkelig.. Har dere barn fra før? Har ei jente på 4 jeg💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ømme bryster her😆 Og litt oppblåst..

Så fortsatt litt uvirkelig.. Har dere barn fra før? Har ei jente på 4 jeg💕

Dette er min første!😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ømme bryster her😆 Og litt oppblåst..

Så fortsatt litt uvirkelig.. Har dere barn fra før? Har ei jente på 4 jeg💕

Har en på litt over 2 så blir akkurat 3 år mellom dem 😊 Syntes det er merkelig å tenke at man skal bli like forelsket i et barn til, men hører jo alle sier at man føler like sterkt for alle sine barn 😊 (heldigvis)! Og gleder meg veldig til søskenkjærligheten 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt veeldig ømme bryster i en ukes tid nå, og en del murringer i magen. Fortsatt ikke spor etter kvalme, håper den holder seg på avstand, som i forrige svangerskap!

Fra før har jeg en på 6 år, på høy tid med småsøsken nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi syns også det var på tide nå💕 Med en lillebror eller lillesøster😀 Men fortsatt rart at jeg skal igjennom dette igjen..😍 At det skal komme en til som er vår som vi elsker like høyt!!😀💕

Var plaget med kvalme og oppkast forrige svangerskap så håper så inderlig den ikke kommer denne gangen😖🙏🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er min første og jeg har termin 2. eller 3.april. Utrolig spennende og veldig skummelt samtidig 😜 Håper det blir lettere å slappe av når jeg er i andre trimester ✌️ Når gikk det egentlig opp for dere første gangen dere var gravide? Det er fortsatt ganske uvirkelig for meg 👶🏼 men fytti som jeg gleder meg 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har fortsatt ikke gått opp for meg helt selv om det er andre barnet:)

Men desverre har kvalmen allerede meldt sin anmarsj og jeg frykter dette blir som sist m oppkast frem til uke 20 ca. Ellers har jeg vært fryktelig trøtt de siste dagene! Hvilke symptomer har dere andre da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 4.april her! :D

 

Noen som har merket noe på kroppen enda? Kvalme, ømme bryster?

Jeg har også 4 april. Ømme bryster, litt hodepine, mensmurringer og tar lett til tårene! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har termin 3 april så jeg er i uke 5+1. Har ømme pupper og er utrooolig nærtagende og blir veldig fort lei me og irritert, men har ingen mensmurringer. Det hadde jeg masse av sist gang! Er dette normalt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er min første og jeg har termin 2. eller 3.april. Utrolig spennende og veldig skummelt samtidig 😜 Håper det blir lettere å slappe av når jeg er i andre trimester ✌️ Når gikk det egentlig opp for dere første gangen dere var gravide? Det er fortsatt ganske uvirkelig for meg 👶🏼 men fytti som jeg gleder meg 😍

Det gikk opp for meg når vi var på ultralyd i uke 16 el 17?! Husker ikke helt🙈

Men da så jeg jo at det var en baby der inne😍 Er fortsatt like uvirkelig nå andre gangen😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...