Gå til innhold

Hvorfor i all verden er linken "Mannen min røyker hasj" stengt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kan ikke huske at det stod noe som helst injuirerende der? Er det en form for sensur?

 

Anonymous poster hash: a2a48...5f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forumet har full anledning til å stenge tråder de ikke ønsker å assosieres med, og den tråden utviklet seg til et talerør for de som ønsket å glorifisere narkotikabruk.

 

Så om den tråden er stengt så synes jeg det er flott.



Anonymous poster hash: a1882...1d8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Forumet har full anledning til å stenge tråder de ikke ønsker å assosieres med, og den tråden utviklet seg til et talerør for de som ønsket å glorifisere narkotikabruk.

 

Så om den tråden er stengt så synes jeg det er flott.

 

Anonymous poster hash: a1882...1d8

Det var ingen glorifisering der. Det var en nøytral debatt med henvisninger til f.eks. Aftenposten, The Lancet og Illustrert Vitenskap. Skremmende om det ikke går ann å ha en ærlig, nyansert og vitenskapelig debatt om temaet. Det betyr i så fall bare at verden vil bedras, om det ikke er lov å stille spørsmål ved såkalte vedtatte sannheter.

 

 

Anonymous poster hash: 1c697...1dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ingen rusmidler selv (inkludert alkohol). Men jeg er opptatt av åpenhet, ærlighet og skadereduksjon. Synes derfor det er fair å stille spørsmål ved forbudspolitikken og dens konsekvenser, samt sammenligne rusmidler basert på forskning, ikke moralisme.

 

Anonymous poster hash: 1c697...1dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica

Det var ingen glorifisering der. Det var en nøytral debatt med henvisninger til f.eks. Aftenposten, The Lancet og Illustrert Vitenskap. Skremmende om det ikke går ann å ha en ærlig, nyansert og vitenskapelig debatt om temaet. Det betyr i så fall bare at verden vil bedras, om det ikke er lov å stille spørsmål ved såkalte vedtatte sannheter.

 

 

Anonymous poster hash: 1c697...1dd

Du står jo fritt til å si hva du vil på ditt eget nettsted. DiB er ikke forpliktet til å gi deg en talerstol...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sto på Ris og ros tidligere at den var stengt pga moderering ;) Midlertidig, sådan. 



Anonymous poster hash: 17039...056
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du står jo fritt til å si hva du vil på ditt eget nettsted. DiB er ikke forpliktet til å gi deg en talerstol...

Jeg står likevel fritt til å kritisere tåpelig sensur! Hvorfor kan ikke narkotikapolitikk diskuteres åpent? Er forbudsfolka redde for motargument?

 

 

 

Anonymous poster hash: 1c697...1dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Sto på Ris og ros tidligere at den var stengt pga moderering ;) Midlertidig, sådan.

 

Anonymous poster hash: 17039...056

Spent på hva som modereres..

 

Anonymous poster hash: 1c697...1dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica

Jeg står likevel fritt til å kritisere tåpelig sensur! Hvorfor kan ikke narkotikapolitikk diskuteres åpent? Er forbudsfolka redde for motargument?

 

 

 

Anonymous poster hash: 1c697...1dd

Men det er jo ikke sensur. Mangel på talerstol er ikke det samme som sensur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sommerfuggel

Tråden blir moderert nå, og vil snart bli åpnet igjen.

Flytter også tråden inn på Ris og Ros.

 

Sommerfuggel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...