Gå til innhold

Får da være måte på hvor mye hets og ufinheter dere lar stå her!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skal denne brukeren aldri få noen slags reaksjon på måten hun opptrår på? Synes forumansvarlig virkelig at dette er greit. Og ja, det er deg Ina jeg ønsker svar fra!

 

 

 

Anonymous poster hash: 9cd16...77e

post-42-62811_thumb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du venter nok forgjeves, både når det gjelder svar fra Ina RS og når det gjelder denne brukeren. Hun er visst hellig her inne.



Anonymous poster hash: cfec7...1c0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sommerfuggel

Hei!

Beklager, men jeg har ikke vært på forumet før nå, så jeg så tråden først nå.

Jeg har mottatt rapporten og tråden er moderert.

 

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Får hun advarsel? Jeg ser hva hun skriver, både hets mot AB og snodige trolltråder. Jeg selv har fått advarsel for langt mindre ufine greier. Så jeg synes virkelig det er på sin plass å gjøre denne bruker oppmerksom på det, og ikke bare luke bort dritten og la det være med det. Begynner å tro at AB over her har helt rett- er hun faktisk fredet?

Og Ina RS- har hun tatt ferie? Siden det er du som responderer?

 

Anonymous poster hash: 9cd16...77e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sommerfuggel

Får hun advarsel? Jeg ser hva hun skriver, både hets mot AB og snodige trolltråder. Jeg selv har fått advarsel for langt mindre ufine greier. Så jeg synes virkelig det er på sin plass å gjøre denne bruker oppmerksom på det, og ikke bare luke bort dritten og la det være med det. Begynner å tro at AB over her har helt rett- er hun faktisk fredet?

Og Ina RS- har hun tatt ferie? Siden det er du som responderer?

 

Anonymous poster hash: 9cd16...77e

Grunnen til at det er meg du får svar fra er fordi Ina ikke har ansvar for modereringen på forumet, dette gjør vi moderatorer.

Men send heller en pm til Ina om du lurer på noe.

 

Og jeg kommer ikke til å fortelle hvordan vi håndterer brukerne våre. Ingen er fredet her inne, men hvem som får advarsler for hva er ikke noe vi opplyser om på forumet.

 

Sommerfuggel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Forumet her er helt sykt, men kan vel ikke forvente noe annet når venner skal moderere venner.

 

Anonymous poster hash: ce0a6...bf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grunnen til at det er meg du får svar fra er fordi Ina ikke har ansvar for modereringen på forumet, dette gjør vi moderatorer.

Men send heller en pm til Ina om du lurer på noe.

 

Og jeg kommer ikke til å fortelle hvordan vi håndterer brukerne våre. Ingen er fredet her inne, men hvem som får advarsler for hva er ikke noe vi opplyser om på forumet.

 

Sommerfuggel

Hva er Ina sitt ansvar da, hvis hun ikke har noe ansvar for moderering?

 

Anonymous poster hash: cfec7...1c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får hun advarsel? Jeg ser hva hun skriver, både hets mot AB og snodige trolltråder. Jeg selv har fått advarsel for langt mindre ufine greier. Så jeg synes virkelig det er på sin plass å gjøre denne bruker oppmerksom på det, og ikke bare luke bort dritten og la det være med det. Begynner å tro at AB over her har helt rett- er hun faktisk fredet?

Og Ina RS- har hun tatt ferie? Siden det er du som responderer?

 

Anonymous poster hash: 9cd16...77e

 

 

du får aldri svar på om hun får advarsel eller ikke, for de sier ikke det fordi det er mellom dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...