Gå til innhold

12 +4 og mage


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid med nr to. Er det usannsynlig med mage 12+4? Den er ganske så synlig.

 

Anonymous poster hash: fdc1b...de3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er vel ganske oppblåst tenker jeg. Babyen er jo under 30 gram og knapt noen cm lang så er ikke akkurat den som gjør at magen er stor.

 

Er ganske oppblåst selv og er bare 6+3. Må skjule magen siden den ikke er flat som den var før. Har like stor mage nå som jeg hadde i 4 mnd sist jeg var gravid. Mest om kvelden etter jeg har spist og drukket gjennom hele dagen.

 

Anonymous poster hash: a81f1...f56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok mye luft ja, men livmora utvider seg gjerne også raskere med andremann. Første gang ble jeg "mistenkt" gravid i uke 9-10 av noen bekjente... Hun var ikke i tvil. Lurer på åssen det skal gå denne gang! (Er veldig liten og får veeldig stor mage)

 

Anonymous poster hash: 9d850...3e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med førstemann hadde jeg i utgsngspunktet helt flat mage. Men i uke 12 kunne se en pitte liten kul på morgningen. Utover dagen ble jeg mer oppblåst. Nå er kulen der hele tiden.

 

Hi

 

Anonymous poster hash: fdc1b...de3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

En venninne av hadde en utrolig ikke-til-å-ta-feil-av gravidmage allerde uke 10 med nummer 2! Og jeg møtte nettopp en som jeg kommenterte graviditeten til pga det var helt tydelig at det var det magen var, og hun var uke 13 (med nr.2). Og har flere lignende historier som dette. Så ja, magen kan absolutt hende kommer fortere nå med nr.2! Det er jo ikke lille knøttet som vises allerede, men når livmoren utvides så dytter den andre ting i mageregionen oppover og det blir synlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at magen kommer raskere med Nr.2! Med førstemann som snart er 2 år hadde jeg ikke synlig mage før i uke 18-19. Nå er jeg i uke 11 og har allerede mage! Men det er ikke akkurat typisk gravid-kul, mer 'slapp' og dvask.. Huff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er jeg sykt oppblåst, blir verre lengre ut på dagen. 6+5 bare. Men har to barn fra før da!

 

Anonymous poster hash: 3e479...436

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...